پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۶:۵۵
در دوره و زمانه پراید صد و چند میلیون تومانی و گرانی افسارگسیخته کالاها، قیمت بازیکنان چنان بالا رفت که از این باشگاه‌های ندار، بعید بود تا این اندازه مقابل پیشنهادهای وحشتناک بعضی‌ها کرنش کنند.
کد خبر: ۴۶۴۵۲
تیتر20- باشگاه‌های فقیر و ندار، همان باشگاه‌هایی که به زمین و زمان بدهکارند و حتی آن تیم‌هایی که ادعا می‌کنند بدهی داخلی و خارجی ندارند، در فصل نقل و انتقالات کولاک کردند و چشم بازار را درآوردند.

در دوره و زمانه پراید صد و چند میلیون تومانی و گرانی افسارگسیخته کالاها، قیمت بازیکنان چنان بالا رفت که از این باشگاه‌های ندار، بعید بود به هر سازی برقصند و اینقدر مقابل پیشنهادهای وحشتناک بعضی‌ها کرنش کنند.

سر تعظیم فرود می‌آوریم برابر مربیان فوتبال پایه که همچنان در کارخانه‌های بازیکن‌سازی را تعطیل نکرده‌اند اما کاش این مربیان به بعضی‌ها اخلاق یاد می‌دادند، کاش ادب و نزاکت به آنها می‌آموختند تا به هر دلالی رو نیندازند و برای دست یافتن به زندگی لاکچری، نقش دراکولا را ایفا نمی‌کردند! فوتبالی که مدیرانش اینها باشند البته بازیکنانش همین‌ها می‌شوند!

هیچ نمره‌ای به مدیران خاطی نمی‌دهیم اما همین‌جا یادداشت می‌کنیم عملکرد شما در حافظه تاریخ ثبت شده است. شما با بازیکنی که ۵۰۰ میلیون نمی‌ارزید، قرارداد ۵ میلیاردی منعقد کردید و با زیاده خواهی ۹ میلیاردی مربی شکست خورده فصل قبل که هیچ موفقیتی هم کسب نکرد کنار آمدید.

مماشات و کرنش شما در حافظه ضعیف تاریخی ما ثبت شد متاسفانه! امروز خواستیم از همین تریبون خدمت شما عرض کنیم فوتبالی که باشگاه‌هایش مدعی بی‌پولی و فقر هستند؛ همین فوتبالی که در اینجا درآمد نیست و فقط هزینه است، ضعیف‌ترین تیم لیگ برتری‌اش ۱۰۰ میلیارد تومان هزینه کرد.

نبینیم یک وقت در کوران فصل دم از نداری بزنید. نشنویم در جایی که بگویید چرا هزینه‌های فوتبال ایران تا این اندازه کمرشکن شده است؟

شما اگر قرار بود این فوتبال را از نظر هزینه مدیریت کنید، برای این همه بازیکن که اغلب سطح فنی نازل (یا حداکثر متوسط) هم دارند هزینه‌های میلیاردی نمی‌کردید. ببینیم در طول فصل چه می‌کنید و این فوتبال را با مدیریت مشعشع خودتان به کجا می‌‌رسانید./ خبرورزشی

ارسال نظرات
موضوعات روز