پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵
اگر به دنبال خرید یک گوشی هوشمند با کیفیت عالی هستید، قطعا سامسونگ که برندی مشهور و نامی در این عرصه است را مدنظر خود قرار خواهید داد؛ از بین محصولات گوناگون این برند قطعا موردی را بر حسب سلیقه و علایق و متناسب با بودجه خود پیدا خواهید کرد. اگر بخواهید ازبین گوشی های اقتصادی سامسونگ با کیفیت متوسط یکی را انتخاب کنید، تعداد این گوشی ها انتخاب را برای شما دشوار خواهد کرد.
کد خبر: ۴۶۶۰۹
بهترین گوشی های زیر ۱۰ میلیون تومانتیتر20- در نهایت پس از معرفی این مدل‌ها، می‌توانید برای دیدن مشخصات و قیمت انواع گوشی سامسونگ به سایت ایمالز مراجعه کنید.
گوشی سامسونگ A80

سری گوشی های جدید با نام A مخصوص برند سامسونگ، در سال ۲۰۱۹میلادی موجب بیشتر شدن تنوع محصولات این برند شد. علت شهرت این گوشی های سامسونگ، دوربین های متفاوت و با قابلیت و صفحه نمایشی با کیفیت AMOLED است که باعث متفاوت شدن این محصولات شده است. ظاهر فوق العاده زیبا و صفحه نمایش سوپر آمولد، از ویژگی های A80ها می باشد. بدنه گوشی توسط Gorilla Glass محافظت می شود و قاب جلویی و پشتی گوشی شیشه ای است که باعث زیبایی ظاهر گوشی شده است. سیستم عامل این گوشی نیز همانند ظاهرش مدرن است و از جدیدترین سیستم عامل اندروید یعنی Pie برخوردار است. تصاویر در صفحه نمایش این گوشی بسیار شفاف و بی نظیر است چرا که این گوشی از صفحه نمایش ۶.۷اینچی برخوردار است و از فناوری Super AMOLED و از پنل OLED بهره برده است و همچنین دارای رزولوشن FullHD+ می باشد. جزئیات و وضوح تصاویر در این صفحه نمایش عالی و فدق العاده دیده می شود چرا که در هراینچ از این صفحه نمایش ۳۹۳پیکسل را نمایش می دهد.

دارا بودن سنسور ۴۸مگاپیکسلی و برخورداری از فلش LED از جمله ویژگی های دوربین اصلی A80 است. مجموعه دوربین های قاب پشتی این گوشی دارای سنسوز زمان پرواز برای عمق بخشیدن به تصاویر و سنسور ۸مگاپیکسلی فوق عریض، جدا از دوربین اصلی این گوشی هستند. از دیگر ویژگی های این گوشی جدید و پرطرفدار می توان به دارا بودن حسگر اثرانگشت، برخورداری از درگاه USB Type-C، بهره گیری از باتری ۳۷۰۰میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از فناوری شارژسریع ۲۵واتی و... اشاره کرد.
گوشی سامسونگ گلکسی S9 و S9پلاس

این دو در سال ۲۰۱۸ میلادی، بهترین گوشی های سامسونگ به حساب می آمدند. گلکسیS9 دارای دوربین تکی است و تفاوتی که گلکسی S9 پلاس با آن دارد این است که دارای دوربین دوگانه است. این دو گوشی گزینه بسیار مناسبی برای افرادی است که علاقه ای به حفره درون نمایشگر برای دوربین ندارند. شما می توانید هرکاری بااین گوشی ها انجام دهید و این درحالی است که سخت افزار این گوشی ها نسبت به گوشی های جدید قدیمی ترند. طراحی و قدرت این گوشی ها نسبت به سری S8 بهتر است. باتری کوچک تر و صفحه نمایش از جمله تفاوت های گوشی S9 نسبت به S9پلاس است.
گوشی گلکسیA71 سامسونگ

ازجمله بهترین محصولات متوسط سامسونگ در سال ۲۰۲۰، A71ها هستند. گوشی های سری A سامسونگ غالبا گوشی هایی با کیفیت و قیمت مناسب و جذاب هستند. اگر علاقه مند به محصولات میان رده هستید، A71برای شما انتخاب خوبی خواهدبود. A71 درواقع با مشخصات فنی و ظاهر خوب جایگزین A70 شده است. از جمله موارد منفی ای که از اینکه این گوشی به یک گوشی عالی با پیشوند بهترین تبدیل شود جلوگیری می کند، مجهزنبودن به 4 جی، کندبودن حسگر اثرانگشت و ضعیف بودن دوربین ماکرو است. بااین وجود افرادی هستند که این محصول را بهترین گوشی سری A به حساب می آورند و برای افرادی که خیلی علاقه مند به سری گوشی های A80 نیستند، انتخاب بسیار مناسبی خواهد بود.
گوشی گلکسی S10E  سامسونگ

یکی از بهترین و قابل اتکا و اعتمادترین محصولات برند سامسونگ محسوب می شود. این گوشی از چندجهت به گلکسی S10 شباهت دارد؛ ازجمله در حافظه ذخیره سازی و رم، پردازنده، دوربین سلفی وغیره. ظرفیت باتری، کیفیت دوربین اصلی، اندازه رزولوشن صفحه نمایش از جمله موارد ضعیف گلکسی S10Eها هستند. رنگ های گوناگون و متنوع و زیبایی S10Eها به گونه ای است که چنین زیبایی ای را در سایر مدل های حتی بالاتر از S10 هم نمی توانید پیداکنید.
سامسونگ گلکسی A21 و A21s

از مهمترین تولیدات کمپانی سامسونگ که با قیمت بسیار مناسبی عرضه شده است می توان به گوشی سامسونگ گلکسی A21 اشاره کرد. این محصول جدید کمپانی سامسونگ دارای نمایشگر مناسب و دوربین حرفه ای می باشد و کاملاً برای استفاده روزمره مناسب است. سری A21s از مدل A21 جدیدتر و حرفه ای تر می باشند. همچنین این محصول قیمت بسیار مناسبی دارد. با توجه به امکاناتی که در گلکسی A21s وجود دارد شما می توانید این محصول را بدون هیچ نگرانی خریداری کنید چرا که حتی بین A30 و A20 انتخاب حرفه ای و مناسب برای شما است.
گوشی سامسونگ گلکسی M11

کمپانی سامسونگ گوشی M11 Galaxy را با قیمت بسیار مناسب عرضه کرده است و می توان این محصول را از سری محصولات اقتصادی دانست. این گوشی دارای یک نمایشگر ۶.۴ اینچی می باشد که رزولوشن آن ۱۵۶۰ در ۷۲۰ است. همچنین پردازنده اسنپ دراگون ۴۵۰ در آن استفاده شده است و دارای ۳ گیگابایت رم و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی می باشد. درواقع گوشی سامسونگ گلکسی M11 یک محصول همه جانبه و کاربردی می باشد که برای بسیاری از افراد مناسب است.
سامسونگ گلکسی A11

کمپانی سامسونگ توانست از مناسب ترین مدل این سری A رونمایی کند. کیفیت و قابلیت های این گوشی بسیار بالا می باشد. در سامسونگ گلکسی A11 از نمایشگر ۶.۴ اینچی و پنل PLS TFT استفاده شده است. در طراحی ظاهری این گوشی، کمپانی سامسونگ تلاش کرده تا جلوه های ظاهری را کمتر کند! به عنوان مثال قاب پشتی از جنس پلاستیک و قاب جلویی از شیشه می باشد. صفحه نمایش گوشی Galaxy A11 کیفیت بسیار بالایی دارد که یعنی در هر اینچ ۲۷۱ پیکسل قرار گرفته است. سامسونگ گلکسی A11 دارای اندروید 10 می باشد و 32 گیگابایت حافظه دارد.

دوربین سامسونگ گلکسی A11 دوربین های سه گانه هستند که یک لنز عریض با رزولوشن ۱۳ مگاپیکسل را دارا می باشند. همچنین در کنار رزولوشن ۱۳ مگاپیکسل، رزولوشن ۵ مگاپیکسل و رزولوشن ۲ مگاپیکسل قرار دارد. دوربین جلوی گوشی Galaxy A11 دارای ۸ مگاپیکسل می باشد. به روی قاب پشتی سامسونگ گلکسی A11 حسگر اثرانگشت وجود دارد و همچنین باطری این گوشی یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است. گوشی سامسونگ گلکسی A11 برای آن دسته از کاربرانی که می خواهند برای خرید گوشی هوشمند هزینه زیادی نکنند اما گوشی مدرن و بروزی داشته باشند، مناسب است.
سامسونگ گلکسی A01

در بازار امروز ارزان ترین گوشی  را که می توانید پیدا کنید سامسونگ A01 است. باید بدانید که این گوشی دارای ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت رم می باشد. همچنین این گوشی دارای نمایشگر ۵.۷ اینچی می باشد و رزولوشن آن ۱۵۲۰ در ۷۲۰ است که ۳۰۱ پیکسل در هر اینچ قرار دارد. این گوشی کیفیت بسیار پایین تری نسبت به سایر تولیدات کمپانی سامسونگ دارد اما در عین حال در این گوشی از پردازنده اسنپ-دراگون ۴۳۹ تکنولوژی و ۱۲ نانومتر استفاده شده تا سخت افزار خوبی داشته باشد./ اقتصادآنلاین
ارسال نظرات
موضوعات روز