پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۷
تیتر20 بررسی می کند؛
یکی از بانک‌هایی که ورود جدی در عرصه ارایه خدمات بانکداری الکترونیک از جمله سامانه همراه بانک داشته‌، بانک‌پاسارگاد است.
کد خبر: ۴۶۶۳۳
ارایه خدمات متنوع در سامانه موبایل‌بانک پاسارگاد
تیتر20 - توسعه بانکداری‌الکترونیک از مواردی است که امروزه بانک‌ها اهمیت ویژه‌ای برای آن قائل هستند و همواره توسعه خدمات مرتبط با این بخش را در دستور کار خود قرار می‌دهند. 

بررسی ها نشان می‌دهد، در حال حاضر سامانه‌های موبایل بانک‌، برای مشتریان بانک‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است؛ به همین دلیل امروزه شاهد گسترش این اپلیکیشن‌ها هستیم که عمدتا از کیفیت و خدمات مطلوبی برخوردارند و متناسب با خواسته و نیاز مشتریان به روزرسانی شده‌اند. 

این سامانه‌ها، ضمن توجه به سهولت استفاده برای کاربر، امکانات متنوعی را ارایه می‌دهند. 
یکی از بانک‌هایی که در عرصه ارایه خدمات موبایل بانک (همراه بانک) ورود جدی داشته، بانک‌پاسارگاد است. 

این بانک، با بهره‌مندی از سیستم کربنکینگ منحصر به فرد خود، خدمات متنوعی را در سامانه موبایل بانک ارایه می‌دهد و پیوسته درصدد بالا بردن تنوع خدمات و مزیت‌های این سامانه برای مشتریان خود است.

این بانک در راستای نهادینه‌سازی فرهنگ بهره‌مندی از خدمات بانکداری‌الکترونیک نیز اقدامات ارزشمندی انجام داده‌است. به‌عنوان مثال با تولید محتواهای آموزشی و اطلاع‌رسانی در سایت خود به نشانی https://www.bpi.ir/elearning، اقدام به آموزش استفاده از این خدمت به مشتریان خود کرده‌است. این اقدامات به‌ویژه در شرایط شیوع ویروس کرونا و لزوم کاهش رفت و آمد غیرضروری به شعبه‌ها در خور توجه است. 
 
در ادامه به بیان برخی از خدمات سامانه همراه بانک پاسارگاد می‌پردازیم. لازم به ذکر است در حال حاضر این سامانه در قالب اپلیکیشن و نسخه وب به مشتریان ارایه می‌شود.  

این سامانه از پنج بخش اصلی شامل خدمات سپرده، خدمات کارت، تسهیلات، پیگیری و سایر خدمات تشکیل شده‌است که در هر بخش نیز امکانات متنوعی در اختیار مشتریان قرار داده شده‌است. 

 در بخش خدمات سپرده امکاناتی از قبیل مشاهده فهرست و جزئیات سپرده ها (موجودي، شبا و ...)، امکان فیلتر پیشرفته سپرده ها، مشاهده گردش حساب سپرده ها، پرداخت قبض، انتقال وجه بین سپرده هاي خود، انتقال وجه به سپرده هاي دیگر (سایر مشتریان در بانک‌پاسارگاد)، انتقال وجه بین بانکی (از طریق شبا) و ... وجود دارد.

در قسمت خدمات کارت امکان خرید شارژ، انتقال وجه، پرداخت قبض، اعلام موجودي کارت، دریافت گردش تراکنش های کارت، تغییر رمز دوم، مسدود کردن کارت، ذخیره یا عدم ذخیره CVV2 درگوشی به انتخاب کاربر، دریافت رمز پویا، کپی کردن رمز پویا و... در اختیار مشتریان و استفاده‌کنندگان از خدمات سامانه همراه بانک پاسارگاد قرار داده شده‌است.

در قسمت تسهیلات، امکان مشاهده لیست تسهیلات، پرداخت قسط و پرداخت قسط دیگران ارایه می‌شود. همچنین امکان جستجو و مشاهده گزارش وضعیت تمام تراکنش‌های انجام شده از طریق گوشی تلفن‌همراه شامل: انتقال‌وجه (سپرده)، پرداخت قسط،  موجودی، پرداخت قبض، خرید شارژ (کارت)، انتقال وجه (کارت) در قسمت پیگیری سامانه همراه بانک پاسارگاد بصورت آفلاین در اختیار مشتریان قرار داده شده‌است.

 مشتریان می‌توانند پس از نصب این برنامه از طریق سایت بانک و یا فروشگاه‌های نرم‌افزاری مجاز، جهت دریافت رمز و فعال‌سازی آن، به سامانه بانکداری مجازی و یا نزدیک‌ترین شعبه بانک‌پاسارگاد مراجعه کرده و وارد این برنامه شوند. 

اطلاعات بیشتر و آموزش نحوه‌ی بهره‌مندی از این سامانه در صفحه‌ی آموزش موبایل بانک پاسارگاد (همراه بانک پاسارگاد) در سایت این بانک به آدرس https://www.bpi.ir/elearning درج شده‌است.

 همچنین مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی این بانک به شماره 82890 آماده‌ی ارایه‌ی اطلاعات بیشتر به مشتریان است.  

ارسال نظرات
موضوعات روز