جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۹
معاون فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن:
برنامه محوری خدمات فروش و پس از فروش گروه بهمن تامین کافی قطعات و لوازم یدکی مورد نیاز مشتریان است.
کد خبر: ۴۶۶۳۶
خدمات پس از فروش گروه بهمن
تیتر20 - سید امیر میرمنصف، معاون فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن،  در نشست خبری گروه بهمن در خصوص برنامه های خدمات فروش و پس از فروش، افزود: سیاست این گروه عرضه خودرو در شرایط اطمینان از تامین قطعات تا محصول نهایی است وزیرساخت ارائه خدمات بر پایه وجود قطعه استوار است.

وی اظهار داشت: این مهم حتی شامل تامین فناوری و دانش نیروی انسانی حاضر در شبکه نیز می‌شود و تا این برنامه‌ها عملیاتی نشده و انبارها حداقل به مدت یک سال قطعات یدکی مورد نیاز را در اختیار نداشته باشند، حتی عرضه آن محصول آغاز نمی شود.

میرمنصف با اشاره به تداوم تحریم‌ها، یادآور شد: یکی از مسائل اصلی گروه بهمن در عقد قرارداد با طرف های تجاری خارجی، تضمین تامین قطعات برای مدتی مشخص است.

وی تاکید کرد: موضوع ارائه خدمات پس از فروش وظیفه قانونی ما و همه شرکت‌ها است و گروه بهمن نیز تامین قطعات خودروهای تولیدی خود به مدت ۱۰ سال را در برنامه داشته و در خصوص برخی محصولات حتی از این مدت زمان نیز فراتر رفته است.

وی در پاسخ به پرسشی در خصوص وجود قطعات تقلبی در بازار، اظهارداشت: منکر وجود قطعات تقلبی در بازار نیستیم، اما باید گفت همه محصولات و قطعات مورد نیاز این شرکت تحت یک لیبل- هولوگرام خاص که دارای مشخصات امنیتی و محرمانه است، تولید می شود.
خدمات پس از فروش گروه بهمن
میرمنصف، همچنین در خصوص تغییر قیمتی قطعات، لوازم یدکی و تجهیزات این خودرو ساز، بیان داشت: هرچند قطعات با نرخ‌های ارز متفاوت در طول سال وارد کشور شده و به همان نسبت نیز باید قیمت‌گذاری شوند، اما در این زمینه سعی کردیم تا از سود خود بکاهیم و به همین دلیل، افزایش قیمت ها تاکنون زیر نرخ تورم بوده است.

وی یادآور شد: تاکنون هیچ ارزی برای تامین قطعات یدکی به این شرکت تخصیص داده نشده و همه را با حواله‌های ارزی آزاد تامین کرده ایم.

وی در ادامه افزود: گروه بهمن هیچ خودروی ناقص باقی مانده در کف کارخانه ندارد، در سیاست های این گروه ایجاد تعهدات بلند مدت برای مشتریان تعریف نشده و در زمینه ایفای تعهدات معوق جزو بهترین شرکت های حال حاضر کشور هستیم.

وی گفت: با گشایش‌های اخیر ایجاد شده در گمرک، به زودی چندین کانتینر قطعات مربوط به CKD های مورد نیاز ساخت خودروها به این شرکت ارسال شده و در خطوط تولید به کارگیری خواهند شد.

میرمنصف با اشاره به جایگاه بسیار خوب این گروه در صنعت فروش و خدمات پس از فروش، خاطرنشان کرد: بر اساس ارزیابی های وزارت صنعت، معدن و تجارت، سال گذشته این خودروساز در حوزه خدمات فروش جایگاه نخست را در خودروهای سواری (شرکت بهمن موتور) و در حوزه خودروهای تجاری جایگاه های اول (شرکت بهمن دیزل) و دوم (شرکت سیبا موتور) کشور را به دست آمد.

وی گفت: همچنین بر اساس گزارش هفته گذشته وزارت صنعت در موضوع خدمات پس از فروش نیز شرکت بهمن موتور با دو پله ارتقا نسبت به سال گذشته در رده دوم قرار گرفت، شرکت بهمن دیزل در خودروهای تجاری مقام نخست و سیباموتور دیگر شرکت وابسته به این گروه در رده سوم ایستاد. 

میرمنصف تصریح کرد : قطعات و لوازم یدکی مورد نیاز خودروهای تولیدی این گروه در سرتاسر کشور با زیرساختی ترکیبی از حمل و نقل هوایی و زمینی توزیع می‌شود و حداکثر زمان انتظار برای ارسال قطعات به دورترین نقاط کشور ۴۸ ساعت است.

ارسال نظرات
موضوعات روز