جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۸ مهر ۱۳۹۹ - ۰۶:۳۵
در جامعه امروزی خرید ویلا هم به عنوان تفرجگاه و هم به عنوان سرمایه گذاری محسوب میشود پس در خرید آن باید نهایت دقت را داشته باشید و صرفا معیارتان خرید ویلا یا زمین از هر شخصی و هر شرایطی نباشد .
کد خبر: ۴۶۸۸۳
تیتر20 - شلوغی ، آلودگی ، استرس ، کاشانه نشینی و دغدغه های دیگر در شهرهای بزرگ و صنعتی باعث شده تا افراد در ایام تعطیل به دنبال مکانی برای سکونت موقت و سفرهای کوتاه برای خود باشند تا بتوانند اندکی از این تنش های محیطی دور شده و به آرامش روحی دست یابند. 

از همین رو بسیاری از کسانی که در مرکز و جنوب کشور زندگی می کنند به دلیل آب و هوا و عدم وجود طبیعت سبز در محیط زندگیشان ، محیطی دلپذیری را برای سکونت موقت و سفر انتخاب میکنند که از جمله این مکان ها میتوان خطه ی زیبای شمال را نام برد . آب و هوای خوب ، محیط بکر و آرام ، دور بودن از خطر خشک‌ سالی و بسیاری از ویژگی های دیگر ، بستری مناسب برای خرید و فروش ویلا در شمال میباشد. 

همانطور که میدانید در جامعه امروزی خرید ویلا هم به عنوان تفرجگاه و هم به عنوان سرمایه گذاری محسوب میشود پس در خرید آن باید نهایت دقت را داشته باشید و صرفا معیارتان خرید ویلا یا زمین از هر شخصی و هر شرایطی نباشد . شرایط بسیاری در خرید موفق شما دخالت دارند که اگر درست انجام نشوند ممکن است برایتان پشیمانی به دنبال داشته باشد .

نکته اول

یکی از اصلی ترین و مهمترین قدم برای خرید ویلا در شمال انتخاب مشاوره املاک مطمئن و معتبر میباشد ، زیرا به دلیل تقاضای بالای خرید ویلا در شمال سودجویان بسیاری در این مناطق وجود دارند که به راحتی میتوانند شما را متضرر کنند ، پس در انتخاب مشاور املاک دقت کافی داشته باشید .

نکته دوم

موضوع بعدی انتخاب مکان ویلاست . اینکه شما ویلای ساحلی را ترجیح میدهید خریداری کنید یا ویلای جنگلی را ، بسته به نوع سلیقه روحی تان دارد .

ویلاهای ساحلی در کنار ساحل دریا و با فاصله اندکی از آن ساخته می شوند . از جمله مزایای این نوع ویلاها چشم ‌انداز دریا ، دسترسی به امکانات شهری و دیگر امکانات رفاهی در فصول سرد و گرم است . ویلاهای جنگلی در دل جنگل ساخته می شوند و به دلیل دور بودن از دریا در فصول گرم رطوبت و شرجی بودن هوا را برخلاف ویلاهای ساحلی ندارند . این نوع ویلاها عموماً در فاصله دورتری از مناطق شهری و در دامنه کوه ساخته می شوند . 

نکته سوم

یکی از مهمترین نکاتی که هنگام خرید ویلا و یا خرید زمین باید به آن توجه بسیاری داشته باشید در مورد سند ملکی است که قصد خریدش را دارید ، پس در هنگام خرید ویلا این مورد را از افراد کاربلد و مشاور املاک خود بخواهید که تحقیق کنند و نتیجه را به شما بگویند . زیرا بسیاری از سودجویان به دلیل ناآگاهی خریداران ، ویلا و یا زمینی که متعلق به منابع طبیعی است را به فروش میرسانند که بعدها مشکلات فراوانی را برای خریداران ملک ایجاد خواهد کرد .

نکته چهارم

یکی دیگر از نکاتی که هنگام خرید ویلا در شمال باید به آن توجه داشته باشید متریال و مصالح به کار رفته در ساخت ویلا میباشد در بعضی مواقع ممکن است مصالح و امکاناتی که در ساخت ویلا به کار رفته است بی کیفیت باشد و یا سازندگان آن افرادی غیرحرفه ای و بی تجربه بوده باشند . قطعاً در مورد خرید ویلا نباید عجله کنید . تأمل و صبر در خرید همیشه با موفقیت همراه است.

نکته پنجم

ویلای ساخته شده باید از نظر جغرافیایی در مکان مطمئن و کم خطری قرار داشته باشد چرا که احتمال آسیب دیدن ویلاهایی که در حریم رودخانه و یا زمین های سست بنا می شوند بسیار بالا است و این امر موجب خسارتهای جبران ناپذیری برای خریداران ویلا میباشد .


قیمت خرید ویلا در شمال
همانطور که میدانید قیمت ویلا براساس یک سلسله مراتب از جمله موقعیت ویلا (جنگلی و یا ساحلی بودن آن) متراژ و نحوه ی ساخت آن ، و منطقه ای که ویلا در آن قرار دارد و ویوی آن و… بستگی دارد . همچنین موقعیت مکانی را میتوان فارغ از جنگلی و ساحلی بودن به بکر بودن محیط نیز اشاره کرد . هر چه ویلا در مناطق بکر تر ساخته شده باشد و براساس پاکیزه گی هوای آن منطقه و کمبود تراکم جمعیت در آن مسلما با قیمت بالاتری به فروش خواهد رسید . همچنین علاوه بر موارد آب و هوایی و یا مکان قرارگیری ویلا ، ویلاهای لوکس که از امکانات ویژه مانند استخر  و…  برخودار باشند قیمت بالاتری نیز خواهند داشت ./خبرآنلاین


ارسال نظرات
موضوعات روز