چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰
تیتر20//
کیپاد به تازگی نسخه جدیدی از خود ارائه داده که با قابلیت‌های هیجان انگیزی همراه بوده است.
کد خبر: ۴۶۹۰۳
اپلیکیشن کیپاد به تازگی چه تغییراتی داشته است؟
تیتر20 - شاید نام کیپاد چندین و چند بار به گوشتان خورده باشد و برایتان سوال پیش آمده باشد که این اپلیکیشن چیست و چه کارایی‌هایی دارد؛ اگر این سوال را در سر دارید باید گفت اپلیکیشن کیپاد، نرم افزاری است که روی تلفن همراه هوشمند نصب شده و قابلیت‌های مالی متفاوتی را ارائه می‌دهد. این اپلیکیشن توسط بانک پاسارگاد ارائه شده و خدمات آن بر بستر خدمات این بانک است. کیپاد به تازگی نسخه جدیدی از خود ارائه داده که با قابلیت‌های هیجان انگیزی همراه بوده است. برخی از این قابلیت‌ها را می‌توانید در ادامه بخوانید.
 
 پرداخت کرایه تاکسی تهران (ریالو و فون پی)
به کمک این قابلیت دیگر در تاکسی‌ها نگران دادن پول نقد نباشید! مخصوصا در حال حاضر که کرونا بر جامعه قالب گشته و باید بسیار مواظب سلامتی خود باشیم، دادن پول نقد یک امر دشوار است که تا حد امکان باید از آن دوری کرد. کیپاد با همکاری ریالو و فون پی قابلیت جدیدی برای اپلیکیشن خود ایجاد کرده که می‌توانید بدون دادن پول نقد، از طریق اپلیکیشن، مبلغ کرایه خود را پرداخت نمایید.

پرداخت کرایه تاکسی تبریز
قابلیت پرداخت کرایه تاکسی نه تنها در تهران قابل استفاده بوده بلکه در شهرهای دیگر مانند تبریز هم افتتاح شده و تاکسی‌های تبریز به این مهم دست پیدا کرده‌اند. یعنی در تاکسی‌های داخل شهری شما می‌توانید با باز کردن اپلیکیشن کیپاد و اسکن کردن کد تاکسی، کرایه خود را به راحتی پرداخت نمایید.

خرید بلیت پیمایش گروهی
فرض کنید می خواهید با دوستان خود به سفری بروید و باید به صورت گروهی مبلغ و هزینه‌های این سفر را تامین کنید، دیگر زمان این رسیده است که این کار را به شیوه‌ای مدرن انجام دهید. اپلیکیشن کیپاد به شما کمک می‌کند تا به راحتی و با انتخاب مسیر مورد نظر( مبدا و مقصد) بدون اتلاف وقت و با هزینه بسیار کم به هدف خود برسید و سفرهای کاری، تحصیلی یا تفریحی را با برنامه از قبل رزرو و هزینه های خود را مدیریت کنید.

خرید  سهام دولتی (ETF)
با توجه به داغ شدن بازار سرمایه یا همان بورس در کشور، همچنین اقدام دولت برای ارائه صندوق‌های سهام دولتی (ETF) از جمله دارا یکم و پالایش یکم که اخیرا اتفاق افتاده است، اپلیکیشن کیپاد خرید این صندوق‌ها را تسهیل کرده است. فقط کافیست اپلیکیشن کیپاد را روی تلفن همراه هوشمند خود نصب کنید. در نتیجه می‌توانید به راحتی اقدام به خرید سهام دولتی نمایید که این قابلیت ، شما را از مراجعه مستقیم به بانک در زمان کرونا مصون می‌دارد.

خرید شارژ و بسته اینترنتی شاتل موبایل
خرید شارژ و بسته‌های اپراتور شاتل موبایل، شاید بسیار سخت و محدود باشد. کیپاد با توجه به کامل بودن آن،   اقدام به ارائه این قابلیت کرده و از این به بعد شما می‌توانید به راحتی در این اپلیکیشن اقدام به خرید شارژ و بسته اینترنتی برای اپراتور شاتل موبایل نمایید و خیالتان راحت باشد که در هیچ نقطه‌ای از ایران شارژ تمام نمی‌کنید.

خرید بسته اینترنتی TD-LTE ایرانسل
خرید بسته و مدیریت آن همیشه یکی از چالش‌های موجود در عصر حاضر بوده است. در اپ کیپاد شما می‌توانید اقدام به خرید بسته اینترنتی TD-LTE ایرانسل کنید و هزینه آن را مستقیما از طریق اپلیکیشن پرداخت کرده و استفاده نمایید که راحتی کار و خرید این بسته در اپلیکیشن بسیار حائز اهمیت است.

استعلام و پرداخت خلافی موتور
یکی از چالش‌هایی که موتورسواران دارند پرداخت خلافی وسیله نقلیه خود است و برای آن گاها حتی باید تا مرکز خلافی موتور که پلیس‌های +۱۰ باشد بروند. اپلیکیشن کیپاد کار را برای این افراد راحت کرده است. یعنی کافیست که این اپلیکیشن را روی تلفن همراه هوشمند خود نصب و با وارد کردن مشخصات موتور سیکلت خود اقدام به دریافت استعلام خلافی موتور خود کنند. در نتیجه بعد از استعلام می‌توان از طریق اپلیکیشن مبلغ خلافی را پرداخت کرد و به راحتی و بدون نیاز به مراجعه حضوری به مراکز خلافی موتور سیکلت، خلافی موتور را صفر نمود.

اضافه شدن راهنما به بالای هر صفحه جهت راهنمایی بیشتر به کاربر
گاها پیش می‌آید که در اپلیکیشن‌های مختلف نحوه کار با آن سخت است و کاربر به جای راحتی در استفاده گمراه می‌شود. در نتیجه اپلیکیشن کیپاد فکری برای این دسته افراد کرده است. شما می‌توانید بعد از ورود به اپلیکیشن در هر صفحه‌ای که هستید با کلیک کردن روی راهنمای آن صفحه نحوه استفاده از آن را ببینید که شما را راهنمایی می‌کند تا خدمات بهتری دریافت نمایید.

نمایش جشنواره های فعال کیپاد در صفحه ای مجزا در اپ
شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بخواهید به جشنواره یا هر مراسم دیگری که نیاز دارید بروید ولی نمی‌دانید که از چه طریقی باید از آنها آگاهی پیدا کرده و چگونه به آنجا بروید. در اپلیکیشن کیپاد صفحه‌ای مجزا برای این امر تهیه شده که در آن می‌توانید جشنواره‌های فعال و موجود را بیابید و برای حضور در آنها اقدام کنید.

تنظیم رمز و یا اثر انگشت در زمان پرداخت
امنیت و حفاظت از اطلاعات مهم‌ترین امر در ارائه یک نرم افزار مالی است. اپلیکیشن کیپاد برای این امر لایه‌های مختلف امنیتی را فراهم کرده است. ولی اگر بخواهیم به صورت دقیق‌تر بیان کنیم یکی از قابلیت‌های منحصربه‌فرد این اپلیکیشن امکان تعریف اثر انگشت برای برداشت از حساب یا پرداخت‌های مختلف است. در واقع شما با تنظیم یک رمز ایمن به همراه قراردادن اثر انگشت خود در اپلیکیشن ، امنیت حساب خود را دوچندان کرده‌اید.

و دیگر قابلیت‌های این اپلیکیشن
اگر بخواهیم از دیگر قابلیت‌های این اپلیکشن نام ببریم باید به امکان جستجو کارت مقصد در کارت به کارت، اضافه شدن فیلتر در گزارشهای کارت به کارت، نمایش ارقام به حروف در کارت به کارت، انتقال اعتبار و افزایش موجودی، نمایش توجه به کاربر برای قبض هایی که قبلا پرداخت کرده است، نمایش دقیق تر وضعیت سهام فروخته شده در سهام عدالت، امکان پرداختی تکی و چند تایی عوارض آزادراهی اشاره کنیم که از قابلیت‌های جدید اپلیکیشن کیپاد است.

ارسال نظرات
موضوعات روز