پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۰۶:۳۵
مدیرعامل باشگاه تراکتور از روند مثبت مذاکرات این باشگاه با دوملیتی ایرانی نروژی خبر داد.
کد خبر: ۴۷۰۹۰
تیتر20 - در روزهای گذشته از دورگه های زیادی برای حضور در تراکتور نام برده شد که اکنون مدیرعامل باشگاه تراکتور این موضوع را تائید میکند ولی موضوع مهم میتوانست حضور قوچان نزاد در تراکتور باشد که این موضوع منتفی شده است.

علیپور درخصوص پروسه جذب گوچی و حضور او در تراکتور گفت:

یکی از بازیکنانی که احساس میکنم مورد علاقه هواداران تراکتور بود، قوچان نژاد بود. ما پیگیریهایی انجام دادیم اما به خاطر دلایلی عنوان نمی کردیم تا کار قطعی شود. در بحث این بازیکن نیز تشکر ویژه ای دارم از مالک باشگاه که با حضورشان در خارج از کشور و با هماهنگی هایی که داشتیم تمام تلاششان را کردند تا در این فصل قوچان نژاد را به خدمت بگیریم، اگرچه‌ این بازیکن نیز علاقمندیهای خودش را داشت ولی متاسفانه باشگاه مبدا با این موضوع مخالفت کرد تا ما را از داشتن این بازیکن خوب محروم کند. سعی میکنیم به نحوی دیگر جای این بازیکن را جبران کنیم.

علیپور ادامه داد:

ما برای جبران جای خالی قوچاننژاد به سراغ بازیکنان دوملیتی رفتیم که میتوانستند. یکی از این دوملیتی‌ها آقای دنیز در آلمان با اصلیت ترک بودند، با ارتباط هایی که با ایجنت این بازیکن داشتم و شرایطی که برای حضور در ایران داشتند برای ما این امکان وجود نداشت تا به توافق برسیم.

 

مدیرعامل باشگاه تراکتور از دیوید توکلی بعنوان جانشین قوچان نژاد یاد میکند و توضیح می دهد:

ما پیگیر دیوید توکلی هستیم که در لیگ یک نروژ بازی میکند و مذاکرات ما با این بازیکن ادامه دارد و احتمالا این بازیکن با حضور در تبریز صحبت هایی با کادر فنی داشته باشند. به هر حال ما پیگیر این موضوع هستیم ولی اگر این اتفاق نیفتاد نیز جای نگرانی وجود ندارد و بازیکنانی داریم که از آنها استفاده کنیم. آنها میتوانند کیفیت کار ما را بالا ببرند ولی درصورت نیامدن نیز جای نگرانی نخواهیم داشت./پارس فوتبال
ارسال نظرات
موضوعات روز