شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۶
محمد علی خراسانی، مدیرعامل وین مارکت در گفت وگو با تیتر20:
مدیرعامل فروشگاه زنجیره ای وین مارکت : برای جلب رضایت مشتریان علاوه بر توجه به عرضه کالاها با تخفیف از کیفیت کالاها نیز غافل نشده ایم.
کد خبر: ۴۷۰۹۹
محمد علی خراسانی
تیتر20 / سرویس صنعت خرده فروشی - محمد علی خراسانی، مدیرعامل فروشگاه زنجیره ای وین مارکت در گفت وگو با تیتر20 ضمن بیان این مطلب و با اشاره به رویکرد فروشگاه زنجیره ای وین مارکت در توسعه بازار گفت: در توسعه فروشگاه ها از شیوه های نوین مدیریتی با بهره گیری از روش های بین المللی و به روز استفاده شده است.

وی افزود: با ارائه کالاهای با کیفیت همراه با تخفیف و در کنار ارائه آموزش های لازم به پرسنل و کادر فروشگاهی به دنبال جلب رضایت مشتریان هستیم.

مدیرعامل فروشگاه زنجیره ای وین مارکت درباره برنامه های توسعه شعب این مجموعه اظهار داشت: تا کنون 400 شعبه از فروشگاه های وین مارکت افتتاح شده است و برنامه ریزی شده این تعداد را تا آخر سال به 2 برابر افزایش دهیم.

وی با اشاره به توجه ویژه این مجموعه به روش فرانچایز و مشوق ها برای متقاضیان شعب تصریح کرد: تسهیلات تا سقف یک میلیارد تومان برای راه اندازی شعب در نظر گرفته شده است و در این رابطه با بانک های مختلف قراردادهایی منعقد شده تا این تسهیلات در اختیارمتقاضیان قرار گیرد.

وی با اشاره به هدفگذاری برای تاسیس 300 فروشگاه در کشور به روش فرانچایز در سال جاری گفت: در حال حاضر بالغ بر 170 درخواست فرانچایز در دست بررسی و کارشناسی است . 

مدیرعامل وین مارکت ، بزرگترین مشکل فروشگاه های زنجیره ای را تغییرات روزانه قیمت کالاها عنوان کرد و اظهار داشت: بودجه های تعیین شده در بخش توسعه فروشگاهی و همچنین در بخش تامین کالا با تغییر سریع قیمت ها در حال حاضر به سختی عملیاتی می شود .

وی با اشاره به اختصاص شماره 1515 برای ارتباط با مشتریان وین مارکت خاطر نشان کرد: این شماره به عنوان صدای مشتری آماده شنیدن نظرات ،انتقادات و پیشنهادات در جهت کمک به بهبود روند خدمت رسانی است.

به گفته خراسانی شماره 1515 همچنین پاسخگوی متقاضیان برای ثبت نام نمایندگی یا ایجاد شعب جدید می باشد.

لازم به ذکر است فروشگاه زنجیره ای وین مارکت با هدف ارائه محصولات تند گردش از طریق فروشگاه های خرده فروشی با ابعاد 200 تا 500 متر مربع بیش از 2 سال است که تاسیس شده است و درشعب این فروشگاه 2500 قلم کالا تا سقف 50 درصد تخفیف به مشتریان سراسر کشور عرضه می شود.



ارسال نظرات
موضوعات روز