جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۰۶:۲۵
در گفت و گوی تیتر20 با لیلا مشکانی مدیر بیمه های آتش سوزی بیمه پارسیان عنوان شد:
در بیمه های آتش سوزی طرح آرامش اصناف، اموال و اثاثیه و موجودی های اصناف، در مقابل خطرات آتش سوزی، صاعقه، انفجار، سیل، زلزله، طوفان، ضایعات ناشی از برف و باران و ضایعات ناشی از سنگینی برف و همچنین مسئولیت بیمه گذار ناشی از آتش سوزی و انفجار و هزینه های پاکسازی تحت پوشش قرار دارند .
کد خبر: ۴۷۳۷۶
مدیر بیمه های آتش سوزی بیمه پارسیان
تیتر20 - هر ساله خسارات فراوانی ناشی از آتش سوزی و خطراتی از قبیل سیل و زلزله به وقوع می پیوندد و اصناف فراوانی فاقد بیمه نامه مناسب هستند . پس از وقوع چنین خطراتی بخش بزرگی از سرمایه و اندوخته های یک عمر کسبه از بین می رود و هیچ سازمان و ارگانی قادر به جبران کلیه خسارت های وارده نخواهد بود و تنها راه حفظ سرمایه های اصناف در مقابل چنین خطراتی، خریداری بیمه نامه مناسب می باشد . شرکت بیمه پارسیان با درک این مهم به تازگی بیمه نامه ای تحت عنوان بیمه های آتش سوزی طرح آرامش اصناف ارائه کرده است که درباره ویژگی های این طرح با خانم لیلا مشکانی مدیر بیمه های آتش سوزی بیمه پارسیان گفت و گویی صورت گرفته است که در ادامه می خوانید:

بیمه های آتش سوزی طرح آرامش اصناف چیست؟ و چه خطراتی را پوشش می دهد؟
همانطور که از نام طرح اصناف پیداست ، بیمه های آتش سوزی طرح اصناف جهت رفع نیاز های بیمه ای اصناف و مشاغل مختلف طراحی گردیده است و بازار هدف آن ، مغازه ها و فروشگاه ها و کسب  و کارهای خرد می باشد.
در طرح اصناف، اموال و اثاثیه و موجودی های اصناف، در مقابل خطرات آتش سوزی، صاعقه، انفجار، سیل، زلزله، طوفان، ضایعات ناشی از برف و باران و ضایعات ناشی از سنگینی برف و همچنین مسئولیت بیمه گذار ناشی از اتش سوزی و انفجار  و   هزینه  های پاکسازی  تحت پوشش قرار دارند .

برای معرفی این طرح به اصناف در حال حاضر چه اقداماتی انجام شده است؟ واستقبال چگونه بوده است؟
با توجه به سپری شدن صرفاً حدود یک ماه از اجرای این طرح، تبلیغات آن بیشتر بصورت مجازی صورت گرفته و اقدامات بیشتری در این خصوص در حال انجام است. 
بازخوردی که از شبکه فروش دریافت نموده ایم حاکی از آن است که در صورت انجام تبلیغات مناسب و معرفی این طرح به کسبه و اصناف ، استقبال خوبی از ان صورت خواهد پذیرفت.

تفاوت این بیمه نامه با بیمه نامه های مشابه سایر شرکت ها  چیست؟
با توجه به بررسی های انجام شده در بیمه نامه های مشابه در سایر شرکتهای بیمه، این طرح دارای ویژگی های زیر می باشد :
سادگی درک آن جهت بیمه گذار 
پوشش خطرات  مناسب و کامل
حق بیمه مناسب نسبت به نمونه های مشابه
عدم نیاز به بازدید اولیه
سهولت صدور توسط نماینده در کمترین زمان ممکن 
بیمه های آتش سوزی طرح آرامش اصناف
بی بهره بودن اصناف از بیمه آتش سوزی چه ریسک ها و تبعاتی برای آنها خواهد داشت؟
سالیانه خسارات فراوانی ناشی از آتش سوزی و خطراتی از قبیل سیل و زلزله به وقوع می پیوندد و اصناف فراوانی فاقد بیمه نامه مناسب هستند .  بدیهی است پس از وقوع چنین خطراتی بخش بزرگی از سرمایه و اندوخته های یک عمر کسبه از بین می رود و هیچ سازمان و ارگانی قادر به جبران کلیه خسارت های وارده نخواهد بود و تنها راه حفظ سرمایه های اصناف در مقابل چنین خطراتی، خریداری بیمه نامه مناسب می باشد .

در بیان ویژگی های بیمه نامه های طرح آرامش اصناف به موارد زیر می توان اشاره کرد:
بیمه نامه های آرامش اصناف به گونه ای طراحی شده اند که صدور آنها نیاز به بازدید اولیه ندارد .
فرایند صدور این بیمه نامه ها به نحوی تنظیم گردیده است که صدور بیمه نامه در کوتاه ترین زمان ممکن صورت پذیرد.
 در این طرح حق بیمه با تخفیفات قابل ملاحظه ای تعیین شده و پرداخت حق بیمه به صورت نقدی و قسطی برای کسبه محترم  امکان پذیر می باشد .
در بیمه نامه های طرح آرامش اصناف خطرات آتش‌سوزی، صاعقه، انفجار، سیل، توفان، زلزله، ضایعات ناشی از بارش باران و ذوب برف، سنگینی برف، مسئولیت و هزینه پاکسازی به صورت یکجا ارائه می گردد .
جهت تسهیل در صدور بیمه نامه، در طرح اصناف 5 طبقه سرمایه تعیین شده است که کسبه محترم می توانند با توجه به ارزش اموال خود یکی از این 5 طبقه را انتخاب و حق بیمه متناسب با  آن را بپردازند که برای آگاهی از  سرمایه های تفکیکی و محاسبه حق بیمه های گروه های چهارگانه طرح مزبور می توانید به آدرس زیر مراجعه کنید:





ارسال نظرات
موضوعات روز