شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰
تیتر20 گزارش می دهد
شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو در این سال ها سعی کرده است راه های ارتباطی مشتریان را با خود ارتقا و گسترش دهد تا دسترسی به خدمات سریع تر شود و نیاز مشتریان به امداد خودرو های متفرقه که احتمال بروز خسارات و خطرات را برای آنها در پی دارد از بین برود.
کد خبر: ۴۷۴۶۳
نه به امدادخودروهای متفرقه
تیتر20 - داستان پرحاشیه امدادخودروهای متفرقه این روزها وارد فاز جدیدی شده، تا جایی که شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو (ایساکو) باز هم درباره خطرات مالی و جانی احتمالی آنها هشدار داده است.

ایساکویی ها اخیرا اعلام کردند که امدادخودروهای متفرقه به تازگی از روش‌های نوین اخاذی استفاده می کنند و این موضوع می تواند خسارات جانی و مالی برای شهروندان به دنبال داشته باشد. طبق اعلام ایساکو، برخی از افراد سودجو بدون آنکه اطلاعات کاملی از نقشه های فنی و قطعات جدید خودروها در اختیار داشته باشند، با استفاده از پوشش امداد خودرو و شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، اقدام به تعمیر می کنند و این موضوع می تواند گاهی خسارات سنگینی را نصیب شهروندان کند.

هرچند امدادخودروهای متفرقه موردنظر احتمالا سوء نیتی نیز ندارند، اما نا آشنایی آنها با تعمیرات تحصصی، نقشه های فنی و قطعات جدیدی که در خودروها استفاده می شود، ممکن است ناخواسته سبب بروز خسارت جانی و مالی به دریافت کنندگان خدمات بشود. از همین رو، توصیه اکید ایساکو این است که مشتریان ایران خودرو حتی الامکان از خدمات امدادخودرو این شرکت استفاده کنند تا با این اقدام، جلوی صدمات و خطرات احتمالی ناشی از مراجعه به امدادخودروهای متفرقه را بگیرند.

اینکه چرا گاهی شهروندان روی به امدادخودروهای متفرقه می آورند، دلایل مختلفی دارد که شاید اصلی ترین آن، مسئله قیمت یا شاید هم دسترسی آسان تر باشد. به خصوص این روزها که قیمت قطعات و تعمیرات تحت تاثیر تورم و رشد نرخ ارز بالا رفته، برخی ترجیح می دهند به هوای پرداخت هزینه کمتر، به سراغ امدادخودروهای متفرقه بروند. اینجاست که ممکن است کیفیت قطعات و تعمیرات و حتی جان و مال شهروندان فدای قیمت شود و اتفاقاتی غیر قابل جبران رخ بدهد. مسئله دیگر درباره استقبال برخی شهروندان از امدادخودروهای متفرقه، احتمالا دسترسی آسان تر و سریع تر به آنها در مقایسه با امدادخودروهای رسمی است.

هرچند در موضوع تعمیرات خودرو گاهی مسئله زمان اهمیت زیادی دارد، اما با در نظر گرفتن احتمال خسارات جانی و مالی سنگین، از اهمیت آن کاسته می شود. حتی اگر خسارت جانی را فاکتور بگیریم (که البته نمی توان آن را منتفی دانست)، گاهی ضرر مالی استفاده از خدمات امدادخودروهای متفرقه، ممکن است خیلی بیشتر از صرفه جویی ناشی از مراجعه به آنها باشد. به عبارت بهتر، ممکن است امدادخودروهای متفرقه حتی بدون سوء نیت و ناخواسته، خودروهای معیوب را به شکلی تعمیر و از قطعاتی استفاده کنند که در اینده سبب وارد آمدن خسارات مالی سنگین به شهروندان شود.

با توجه به مخاطرات استفاده از خدمات امدادخودروهای متفرقه، بهترین کار این است که شهروندان به ویژه مشتریان ایران خودرو، خدمات موردنظر خود را صرفا از طریق شرکت خدمات پس از فروش رسمی این خودروساز (ایساکو) و امدادخودرو ایران دریافت کنند. ایساکو و امدادخودرو اتفاقا در این سال ها سعی کرده اند راه های ارتباطی مشتریان را با خود ارتقا و گسترش دهند تا دسترسی به خدمات آنها سریع تر شود. 

در حال حاضر شهروندان برای دریافت خدمات امدادی از ایران خودرو، سه راه ارتباطی مطمئن را پیش روی خود دارند که اصلی ترین آن، برقراری تماس از طریق شماره سراسری امداد خودرو ایران یعنی «۰۹۶۴۴۰» است. در روش دیگری که ایساکو لحاظ کرده، مشتریان می توانند با استفاده از اپلیکیشن این شرکت، نسبت به دریافت خدمات موردنظر خود اقدام کنند. این اپلیکسشن با توجه به فراگیر شدن خدمات آنلاین و مجازی، ایجاد شده و شهروندان می توانند با استفاده از آن، به صورت غیر حضوری خودرو خود را در نوبت پذیرش نمایندگی ها قرار داده یا خدمات امدادی دریافت کنند. در نهایت اما دیگر راه ارتباطی مشتریان ایران خودرو برای دریافت خدمات امدادی ایران خودرو، مراجعه به سایت امدادخودرو ایران به آدرس به آدرس www.096440.com   است.

ارسال نظرات
موضوعات روز