جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۰۶:۱۵
خریداران نان قسطی صاحب مشاغل زود بازده می شوند. فرماندار منطقه دشتیاری سیستان و بلوچستان پس از دریافت مستندات تجارت‌نیوز از تشکیل کارگروهی برای توانمندسازی مردم آن منطقه خبر داد.
کد خبر: ۴۷۸۴۰
تیتر20 - چندی پیش گزارشی منتشرشد از شهروندان برخی مناطق استان‌های جنوبی ایران که بدهکار نانوایی‌ها شده‌اند و بدهی نان را هر ماه با یارانه‌شان تسویه می‌کنند.

در این گزارش نانواها و اهالی منطقه بلوچستان به کم‌آبی و کاهش ذخایر دریا اشاره کرده و گفته بودند که از یک سمت وضعیت نامساعد منابع آب و خاک در این استان و از سمت دیگر نبود زیرساخت‌های صنعتی موجب شده است که اهالی منطقه با فقر شدید دست و پنجه نرم کنند.

عادل عفتی، فرماندار دشتیاری سیستان و بلوچستان پس از تماس با تجارت‌نیوز و دریافت مستندات خبر داد که کارگروهی برای توانمندسازی مردم این منطقه در فرمانداری تشکیل شده و چند طرح و مدل برای ایجاد مشاغل زودبازه و بازاریابی آن، در دست بررسی است که به زودی با همکاری یک NGO اجرایی می‌شود.

عفتی همچنین گفت که برای روستاییان تهیدستی که در جریان این گزارش شناسایی شده‌اند، سهمیه آرد رایگان در نظر گرفته شده و از این پس آنها نان رایگان دریافت می‌کنند./ تجارت نیوز

ارسال نظرات
موضوعات روز