جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۰۶:۱۵
حامی مالی باشگاه استقلال:
نامداری، حامی مالی باشگاه استقلال گفت: بهتر است برخی آقایان با نام من بازی نکنند، چرا که من یک هوادار استقلال هستم و با جان و دل به این باشگاه کمک مالی کرده ام.
کد خبر: ۴۷۸۸۵
تیتر20 - علی نامداری یکی از حامیان مالی باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره این که با وجود به عضویت هیئت مدیره باشگاه استقلال در نیامدنش، خواهان دریافت ۳۵ میلیارد تومان پرداختی خود از آبی پوشان می شود یا خیر، گفت: جا دارد در ابتدا به شدت این موضوع را تکذیب کنم؛ چرا که یک استقلالی واقعی هستم و به خاطر عشق و علاقه‌ای که به این باشگاه دارم هیچ گاه چنین کاری را نمی‌کنم.

او ادامه داد: از سال‌های گذشته همیشه در کنار استقلال بوده‌ام و بدون هیچ چشم‌داشتی تا جایی که در توانم بوده است به این تیم کمک کردم و این موضوع را وظیفه خود می‌دانستم. هیچ گاه برای گرفتن پست و مقام، پولی را به باشگاه استقلال نداده‌ام و همه مبالغ را با جان و دل برای حل مشکلات این باشگاه پرداخت کردم؛ چرا که مهم‌ترین موضوع برای من موفقیت استقلال بوده است.

نامداری ادامه داد: کمک به استقلال را همیشه وظیفه خودم می‌دانستم و بهتر است برخی آقایان بدانند که حضور من در کنار این تیم، بحث دیروز و امروز نیست. تمام پیشکسوتان و بزرگان و هواداران استقلال از سال‌های دور مرا می‌شناسند و می‌دانند که من همیشه بدون چشم‌داشت برای گرفتن پست در کنار این باشگاه بوده‌ام.

او افزود: بنابراین بهتر است برخی آقایان که اکنون دست به کار شده‌اند تا با عنوان کردن این که من خواهان دریافت ۳۵ میلیارد تومان طلبم از این تیم شده‌ام مرا خراب کنند، بدانند که خیلی زود دست آن‌ها رو خواهد شد و بعید نیست من هم برخی حقایق را برای هواداران روشن کنم و مواردی را اعلام کنم که برای برخی دوستان جالب نباشد. از تمام افرادی که سعی دارند با نام من بازی کنند می‌خواهم از ادامه این کار منصرف شوند، چون در آن صورت مجبور می‌شوم هواداران را در جریان برخی ناملایمتی‌ها قرار دهم.

نامداری در پایان خاطر نشان کرد: هواداران می‌دانند که من هم‌رنگ آن‌ها هستم و همیشه هم یک هوادار خواهم ماند، چون خون من آبی است. از مدیران وزارت ورزش و جوانان هم می خواهم تا افرادی را در بخش مدیریت این باشگاه قرار دهند که دلسوز تیم و باشگاه باشند. من هم تا به این جا به خاطر عشق و علاقه به استقلال و هواداران هر کمکی از دستم بر آمده است، انجام داده‌ام، از این پس هم این کار را انجام می‌دهم. همیشه آرامش استقلال و شادی هواداران برایم مهم بوده است و اگر هم در استقلال پستی نگیرم، باز هم در کنار این تیم خواهم بود./باشگاه خبرنگاران
ارسال نظرات
موضوعات روز