پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۸ آذر ۱۳۹۹ - ۰۶:۱۵
شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید محبوبترین خوردنی جهان، خود دارای انواع جالب و گاه بسیار گران قیمتی است.
کد خبر: ۴۷۹۰۳
تیتر20 - آیا شما نیز از افرادی هستید که علاقه فراوانی به نان دارند؟ در اینجا قصد داریم تا شما را با گرانترین انواع نان در جهان آشنا کنیم؛ از نان‌هایی که با غبار طلا ساخته می‌شود تا نان‌های دیگری که از مواد درجه یک درست می‌شوند.

راکفورت و بادام
خمیر نان «راکفورت و بادام» (The Roquefort and Almond ) که از سوی «پل هالیوود»، استاد نانوایی به نام نان «رولز رویس» نیز نامیده می‌شود، از بهترین و گرانترین مواد تهیه می‌شود. این ماده بدون مواد افزودنی و با آرد خوب از سوی یک متخصص با بهترین پنیر راکفورت فرانسه تهیه می‌شود.
نان
نان راکفورت و بادام

این نان، بهترین نانی است که می‌توانید آن را با قیمت ۱۵ پوند (معادل تقریبا ۲۰ دلار) در نانوایی «هرودز» (Harrods Bakery» در انگلیس تهیه کنید.

 «شکوفه سلطنتی»
نان «شکوفه سلطنتی» (The royal bloomer) با طلای ۲۳ عیار درست می‌شود و ورقه‌های طلا، لعاب براقی را به آن می‌بخشند. این ایده از سوی رابرت دیدیه (Robert Didier) بکار گرفته شد. این نان در نانوایی وی که «Orchard pigs» نام داشته و در شهرک «ورکسام» در شمال ولز قرار دارد، ۷۵ پوند (معادل ۱۰۲ دلار) قیمت دارد.
نان
نان شکوفه سلطنتی

میش
نان میش (Miche) گرانترین نان در نیویورک آمریکا به شمار می‌رود. شما برای هر عدد از این نان خوشمزه باید دست کم ۲۰ دلار پرداخت کنید. این نان از نوعی آرد ارگانیک تهیه شده از «Farmer Ground» و در طی فرایند تخمیری طولانی مدت تهیه می‌شود که به آن طعمی غنی و بافتی پیچیده می‌دهد. این نان، زمانی که با کره مصرف می‌شود، مزه‌ای عالی پیدا می‌کند. این نان در مغازه فروش نان «Amy's Bread» نیویورک قابل تهیه است.
نان
نان میش

قرص نان طلا
قرص نان طلا (The Gold Leaf Bread) از ۲۵۰ گرم غبار طلا درست می‌شود و در نانوایی «پان پینا» (Pan Pina Bakery) واقع در روستای «الگاتاسین» در منطقه خودمختار اندلس در کشور اسپانیا با قیمتی معادل ۹۳ پوند استرلینگ (و یا تقریبا معادل ۱۲۶.۶۱۵ دلار) برای هر قرص نان قابل تهیه است.
نان طلا
قرص نان طلا

مورینو (Moreno) صاحب این نانوایی ۵۰ نوع از این نان را در نانوایی خودش تولید می‌کند. خانواده او این کسب و کار را از ۷۰ سال پیش در این روستای کوچک اداره کرده اند.

قرص نان چوپان
قرص نان چوپان (Shepherd Loaf) نیز یکی از گرانترین نان‌هایی در انگلیس است که باید برای تهیه هر قرص آن، قیمتی معادل ۲۱ پوند (معادل تقریبا ۲۸.۵۸ دلار) بپردازید. این نان از سوی «تام هاربرت» و در زمانی که در سن ۳۳ سالگی بود، درست شد و در نانوایی «Bake my Day» قابل تهیه است.
نان
قرص نان چوپان

این نان با دستورالعمل مخفی ۵۵ ساله و با آرد سامرست (Somerset spelt flour) آب چشمه منطقه «Cotswolds» انگلیس و نمک دریایی کورنیش تهیه می‌شود./ باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از مجله «Travel + Leisure»
ارسال نظرات
موضوعات روز