جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۶:۲۰
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: برای اینکه بتوانیم در صدر جدول رده بندی قرار بگیریم نیازمند کسب سه امتیاز برابر سایپا هستیم.
کد خبر: ۴۸۴۶۴
تیتر20 -  محمود فکری سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در نشست خبری پیش از دیدار مقابل سایپا اظهار داشت: تیم سایپا در لیگ امسال نشان داده که می‌تواند از هر تیمی امتیاز بگیرد و  ما بازی سختی خواهیم داشت. فشردگی مسابقات ما را اذیت می‌کند و تیم حریف هم یک روز استراحت بیش‌تری نسبت به ما داشته است. در مجموع سایپا تیم خوبی است و امیدوارم بچه‌ها شرایط روحی را حفظ کنند و با انگیزه وارد زمین شوند و به تیم سایپا احترام بگذارند. امیدوارم فردا یک بازی خوبی ارائه دهیم و سه امتیاز مسابقه را کسب کنیم.

فکری درباره اینکه با سه مهاجم برابر سایپا بازی می‌کنید یا خیر گفت: نسبت به داشته هایمان در هر بازی به میدان می‌رویم. با توجه به فشردگی مسابقات گاهی تصمیم می‌گیریم به برخی بازیکنان استراحت دهیم.

فکری درباره اینکه استقلال مستقیم به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرده گفت: هنوز خبر موثق در این باره از سوی باشگاه به ما اعلام نشده است.  تیم العین، تیم قابل احترام و خوبی است، ولی در مجموع من به بالا‌تر از این فکر می‌کنم. اگر به مرحله گروهی برویم اتفاق خوبی است، اما اگر هم نشد باید تلاشمان را بیشتر کنیم تا به مراحل بالا‌تر برویم و امیدوارم این موضوع محقق شود.

سرمربی استقلال ادامه داد: تعدادی بازیکنان در نیم فصل از ما جدا می‌شوند و به همان اندازه بازیکن جدید جذب خواهیم کرد تا برای لیگ و آسیا تیممان را تقویت کنیم.

فکری گفت: هیچ تیمی را نمی‌توان دست کم گرفت و سایپا تیم محترمی است. حتی اگر سایپا یک امتیاز از ما بگیرد ما ۲ امتیاز از دست می‌دهیم و ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا از این بازی سه امتیاز را بگیریم. حتی اگر خط حمله سایپا ضعیف باشد، اما این موضوع را دست کم نمی‌گیریم و باید مراقب خطوط دیگر این تیم باشیم و تمام تلاشمان را به کار می‌گیریم تا در خط دفاع بیشترین تمرکز را داشته باشیم و در حمله بهتر ظاهر شویم. احمد موسوی مصدوم است و رضاوند تمرین کرده و فکر کنم مشکلی برای بازی نداشته باشد.

فکری بیان کرد: تلاش همه مجموعه و بازیکنان تیم بوده که امتیاز بگیریم. از شروع فصل مشکلات زیادی داشتیم و فکر کنم با صبوری و خواستن بچه‌ها به صدر رسیدیم و از تک تک آن‌ها تشکر می‌کنم. از مجموعه استقلال می‌خواهم پای کار بایستند و به تیم کمک کنند تا تیم نتیجه بگیرد. در بحث اقتصادی و فنی کمک شود تا استقلال را در آسیا به جایگاه واقعی اش برسانیم و این اتفاق زمانی رخ می‌دهد که همه یک دل باشیم./باشگاه خبرنگاران
ارسال نظرات
موضوعات روز