پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۱
تیتر20 بررسی می کند؛
امروزه فروشگاه های زنجیره ای به محلی تبدیل شده اند که به دلیل پوشش دهی طیف وسیعی از کالاها می توانند به راحتی انواع و اقسام نیازها را برطرف کنند.این در اقتصاد به معنی صرفه جویی بهینه زمان برای خانواده هاست.
کد خبر: ۴۸۶۰۱
جایی که زیر سقف آن بسیاری از فروشگاه ها حضور دارند و مردم می توانند در کم ترین زمان بهترین استفاده را ببرند.به بیان دیگر این مکان ها به محلی تبدیل شده اند که به دلیل پوشش دهی مشاغل می توانند به راحتی انواع و اقسام نیازها را برطرف کنند.این در اقتصاد به معنی صرفه جویی بهینه زمان است.
تیتر20 - در اقتصاد امروز دنیا اگر بخواهیم یک مصداق عینی برای اقتصاد مدرن وبخش خصوصی به کار ببریم که بسیاری از پارامترهای مورد نظر را داشته باشد ؛می توان از فروشگاه های زنجیره ای نام برد.چرا که این فروشگاه ها همزمان چند نقش مهم ومد نظر یک اقتصاد را ایفا می کنند.نقشی که علاوه بر ارائه خدمات وتسهیلات رفاهی از نظر روانی وآرامش نیز می تواند لحظات خوبی را برای مشتریان به خصوص خانوارها را رقم بزند.

زندگی شهری به خصوص در کلان شهرها آمیزه ای از ترافیک و دود وآهن است.بسیاری از شاغلین بخش مهمی از وقت خود را صرف رسیدن به محل کار ویا مسیر عکس آن می کنند . این جا پای اقتصاد و یکی از اصلی ترین نظریه ها که در آن زمان را مهم ترین و در واقع نایاب ترین عنصر می شناسد به میان می آید.

به بیان دیگر بسیاری از افراد که زمان زیادی را صرف رفت و آمد می کنند در وهله اول نه توان و زمان کافی برای هدر دادن به منظور خرید دارند واصولا با بی حوصلگی این موضوع را انجام می دهند. دقیقا در همین مورد است که فروشگاه زنجیره ای رخ نمایی می کند .

جایی که زیر سقف آن بسیاری از فروشگاه ها حضور دارند و مردم می توانند در کم ترین زمان بهترین استفاده را ببرند.به بیان دیگر این مکان ها به محلی تبدیل شده اند که به دلیل پوشش دهی مشاغل می توانند به راحتی انواع و اقسام نیازها را برطرف کنند.این در اقتصاد به معنی صرفه جویی بهینه زمان است.

یعنی دیگر زمان آن نیست که برای رفع نیازهای مختلف مکان ها مختلفی را سیر کرد و به راحتی با استفاده از فروشگاه های زنجیره ای می توان سبد محصولات مورد نیاز را تکمیل کرد.

این صرفه جویی در زمان معنی دیگری نیز دارد .چرا که بیشتر افراد به دلیل درگیر بودن با مشاغل خود زمان کمتری برای خرید و بعضا خانواده دارند و اصولا روزهای اخر هفته اختصاص به خانواده دارد.

حال فرض کنید که زمان زیادی از این تعطیلی به خرید کردن و رفتن ازیک صنف به صنف دیگر که عمدتا هم هر کدام در یک منطقه از شهر قرار دارند،اختصاص پیدا کند.معنی دیگر یعنی همین زمان بیشتر برای اختصاص دادن به فعالیت های دلخواه بدون نگرانی ازتامین مایحتاج خانواده؛این یک نما و یکی از کارکردهای مهم فروشگاه های زنجیره ای است.





ارسال نظرات
موضوعات روز