شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵
تیتر20 دستاوردهای دو دهه تلاش یک بیمه خصوصی را تشریح می‌کند
بیمه پارسیان در مقایسه با دیگر بیمه‌های خصوصی کشور از امتیازات منحصربه‌فردی برخوردار است، برجسته‌ترین این امتیازات را می توان بهره مند شدن مشتریان بانک پارسیان از خدمات این بیمه به طور خودکار عنوان کرد. در این گزارش نگاهی می‌اندازیم به خدمات این بیمه خصوصی تا دریابیم پارسیان در نزدیک به دو دهه تلاش، چه دستاوردهایی برای ارتقای احساس امنیت در میان جامعه ایرانی آماده ارایه دارد.
کد خبر: ۴۸۶۱۰
چتر حمایت رایگان بیمه پارسیان بر سر مشتریان بانکی به همین نام
تیتر20- بیمه پارسیان که امسال هفدهمین سال فعالیت را سپری می کند، در طول نزدیک به دو دهه موفق شده چتر حمایت خود را در قالب 8  رشته بیمه ای مزین به طرح‌های گوناگون بر سر جامعه ایرانی قرار دهد. 

بیمه‌های خودرو، باربری، مسئولیت، انرژی، آتش سوزی، مهندسی، اشخاص، مسافرتی و عمر عناوین بیمه نامه هایی است که این شرکت به مشتریان ارایه می‌دهد. در میان این عناوین، شماری آشناتر هستند و شماری دیگر نیاز به معرفی بیشتر دارند. به طور مثال تعریف بیمه انرژی چندان نزد افکار عمومی مبرهن نیست، بیمه پارسیان شرکت های فعال در  صنعت نفت و گاز را در کلیه مراحل ساخت، نصب، راه اندازی، و بهره برداری دو قالب بیمه نامه های ساحلی و فراساحلی پوشش می دهد.
چتر حمایت رایگان بیمه پارسیان بر سر مشتریان بانکی به همین نام
در بخش ساحلی، عملیات مربوط به اکتشاف و حفاری چاه های نفت و گاز  تاسیسات و دستگاه های حفاری، عملیات انتقال و ذخیره سازی و تاسیسات مربوطه نظیر احداث خطوط لوله و ایستگاه های تقویت فشار و همچنین پالایش و فرآوری شامل پالایشگاه های نفت و گاز، شرکت های پتروشیمی و پالایشگاه های تولید روغن در بر می گیرد. در بخش فراساحلی عملیات مربوط به اکتشاف و حفاری و بهره برداری از چاه های نفت و گاز و تاسیسات مربوطه،  ساخت، نصب و بهره برداری از سکوها و دکل های حفاری دریایی و بارج های ثابت و شناور حفاری دریایی و احداث و بهره برداری از خطوط لوله دریایی شامل می شود.

بیمه پارسیان در سال 1392 با احداث شعبه تخصصی بیمه های نفت و انرژی و استخدام و آموزش ویژه کارکنان خود به یکی از شرکت های معتبر در زمینه بیمه نامه های ویژه صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی شناخته شده است و موفق به صدور بیمه نامه برای شرکت های بزرگ و فعال در حوزه نفت و گاز نظیر شرکت مپنا، شركت مهندسي و توسعه سروك آذر، شركت توسعه صنعت نفت و گاز پرشيا، شركت توسعه حفاري تدبير شركت نفت سپاهان، نفت پارس، نفت ایرانول، نفت جی، شركت پتروشيمي آبادان، شركت پتروشیمی نويد زر شيمي، شركت پتروشیمی قائد بصیر و شركت پتروشیمی تخت جمشید شده است.
چتر حمایت رایگان بیمه پارسیان بر سر مشتریان بانکی به همین نام
بیمه مهندسی پارسیان دیگر عنوان نه چندان آشنا برای افکار عمومی است. این بیمه همان طور که از نام آن پیداست، فعاليت هاي مهندسي را در رشته هاي گوناگون و در دو نوع پوشش می دهد. نوع نخست به دوره ساخت پروژه‌هاي عمراني و زيربنايي اختصاص دارد و شامل بيمه تمام خطر نصب، بيمه تمام خطر پيمانكاران و بيمه جمع پروژه مي‌ شود و نوع دوم بيمه‌نامه‌هايي است كه براي دوره بهره‌برداري صادر مي‌شوند و شامل بیمه سازه‌هاي تكميل شده، بیمه شكست ماشين‌آلات،‌ بيمه ماشين‌آلات و تجهيزات پيمانكاري،‌ بيمه تجهيزات الكترونيكي، بيمه عیوب اساسی و پنهان ساختمان و بیمه تمام خطر اموال مي شود. 
چتر حمایت رایگان بیمه پارسیان بر سر مشتریان بانکی به همین نام
انواع بیمه باربری پارسیان، مخاطرات مربوط به حمل و نقل کالا از مبادی مختلف به سرتاسر جهان از طریق دریا، خشکی (زمینی)، هوایی و یا ترکیبی از این مسیرها را تحت پوشش قرار می‌دهد. بیمه‌نامه‌های باربری می‌تواند برای کالاهای وارداتی، صادراتی، ترانزیت و یا حمل داخلی استفاده شود و بر حسب نوع کالا و حساسیت آن، در مقابل خطرات گوناگون پوشش های بیمه ای مناسب ارایه می گردد.

در خدمات بیمه خودرو، بیمه پارسیان پوشش های بیمه شخص ثالث،  بیمه حوادث راننده و بیمه بدنه را ارایه می نماید: در بیمه نامه شخص ثالث، حسب مصوبات قانونی، خسارت های مالی و بدنی زیان دیدگان از محل تعهدات این بیمه نامه پرداخت می گردد. بیمه پارسیان در جهت رفاه حال بیمه گذاران، طرح های تشویقی ویژه ای نظیر بخشودگی 100 درصد جرایم دیرکرد موتورسیکلت ها و تقسیط حق بیمه، بیمه نامه را ارایه می نماید.
چتر حمایت رایگان بیمه پارسیان بر سر مشتریان بانکی به همین نام
بیمه حوادث راننده، برای پوشش خسارت های بدنی(فوت و نقص عضو) وارد شده به راننده مسبب حادثه، تحصیل این بیمه نامه توسط دارنده خودرو اجباری است و در بیمه نامه بدنه پارسیان، خسارت های کلی و جزیی ناشی از خطرات آتش سوزی، انفجار، تصادف و سرقت پرداخت می گردد. حتی در صورتی که بیمه گذار نیز مقصر حادثه نباشد، بیمه پارسیان با پرداخت خسارت وارده، تامین خاطر و آرامش بیمه گذار را جلب می نماید. همچنین هزینه های حمل و جا به جایی خودرو حادثه دیده، نیز از محل تعهدات این بیمه نامه پرداخت می گردد.

بیمه درمان مسافرین به خارج از کشور دیگر خدمتی است که بیمه پارسیان ارایه می دهد، خریداران این بیمه از امتیازات جبران هزينه‌هاي درمانی و یا هزینه های ناشي از حوادث و بيماري‌هايي که ممکن است در طول مسافرت رخ دهد بهره مند می گردند. 
چتر حمایت رایگان بیمه پارسیان بر سر مشتریان بانکی به همین نام
بیمه تکمیلی درمان پارسیان نیز در حال حاضر با انواع مركز درماني در سراسر کشور همکاری دارد و بيمه شدگان با ارایه معرفي‌نامه مي توانند از خدمات اين مراكز بهره مند شوند. اگر هم بيمه شدگان مایل به استفاده از خدمات مراکزی هستند که با بیمه پارسیان قرارداد ندارند،  می‌توانند پس از تسويه حساب، هزينه هاي درماني پرداخت شده را طبق شرايط بيمه نامه دريافت کنند. 

در هر زمينه اي كه فعاليت مي كنيد داشتن بيمه مسئوليت براي شما الزامي است براي اينكه ممكن است، مسئول خسارت يا آسيبي كه به ديگران و اموالشان وارد شده است شناخته شويد.

مناسب‌ترين راه براي جبران چنين خسارت هايي بيمه‌هاي مسئوليت است كه با پرداخت مبلغي اندك توسط اقشار گوناگون جامعه، آرامش را براي آن‌ها فراهم مي‌آورد. اين بيمه نامه از شما و كسب و كارتان در مقابل هرگونه ادعاي خسارت ناشي از حوادث غير عمدي كه باعث آسيب به افراد و اموال آن ها مي شود، حمايت مي كند. شركت بيمه پارسيان با ارایه انواع بيمه هاي مسئوليت اين امكان را براي شما فراهم مي سازد.
چتر حمایت رایگان بیمه پارسیان بر سر مشتریان بانکی به همین نام
در ادامه به معرفی بیمه های آتش سوزی ارایه شده در شرکت بیمه پارسیان میپردازیم، شرکت بیمه پارسیان به منظور تامین آسایش و آرامش خیال هموطنان عزیز، اقدام به ارایه انواع بیمه نامه های آتش سوزی برای واحدهای مسکونی (اعم از واحدها و مجتمع های مسکونی)، واحدهای صنعتی، تجاری، اداری، کارگاه و انبارها نموده که طی آن خطر آتش سوزی و حوادث و بلایای طبیعی را تحت پوشش قرار می دهد.

همچنین بیمه پارسیان با ارایه بیمه نامه مسئولیت مدنی در قبال همسایگان، مسئولیت بیمه گذار در قبال همسایگان را در صورت بروز خطرات آتش سوزی و انفجار، بیمه می نماید. جهت رفاه حال بیمه گذاران در خریداری بیمه نامه، بیمه نامه های آتش سوزی در قالب طرح های آرامش (ویژه منازل مسکونی) واصناف (ویژه واحد های تجاری) نیز عرضه می شوند.

این بیمه وابسته به بخش خصوصی کشور علاوه بر آنچه که شرح داده شد، با اجرای طرح ها و برگزاری جشنواره ها فرصت بهره مندی از تخفیف های بیمه ای را برای مشتریانش فراهم می آورد. جشنواره ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی، تخفیفات بیمه آتش سوزی از جمله طرح ها و برنامه هایی است که هم اکنون اجرا می شود.
چتر حمایت رایگان بیمه پارسیان بر سر مشتریان بانکی به همین نام
در طرح سپرده گذاران، سپرده گذاران بانک پارسیان به صورت رایگان و با شرایط خاص، تحت پوشش بیمه درمان تکمیلی (جبران هزینه های بستری در بیمارستان) و بیمه آتش سوزی منازل مسکونی شرکت بیمه پارسیان قرار می گیرند. هر یک از مشتریان  بانک پارسیان در صورتی که دارای انواع سپرده بلندمدت ریالی و ارزی یکساله و بالاتر با مجموع مبالغ 50 میلیون ریال و بیشتر باشند، ساختمان و تاسیسات منازل مسکونی آنان بطور خودکار تاسقف نصف میزان سپرده و حداکثر تا مبلغ  500 میلیون ریال تحت پوشش بیمه آتش سوزی قرار خواهد گرفت.

همچنین کلیه مشتریانی که موجودی سپرده آن ها نزد بانک پارسیان بیش از 500 میلیون ریال باشد، از خدمات بیمه درمان تکمیلی بیمه پارسیان بهره مند خواهند گردید. مشتریان بانک می توانند در صورت بروز حادثه به یکی از شعب بیمه پارسیان در سراسر کشور مراجعه نموده و هزینه های درمان و یا خسارت های وارده به منزل مسکونی خود را ناشی از آتش سوزی وصاعقه وانفجار طبق شرایط عمومی بیمه نامه ها و قرارداد منعقده با بانک پارسیان دریافت نمایند.





ارسال نظرات
موضوعات روز