جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۷
استفاده از آیفون در ایران روز به روز سخت‌تر می‌شود و عده بیشتری سراغ گوشی‌های اندرویدی می‌روند. بسیاری از این افراد بعد از دیدن امکانات زیاد و متفاوت اندروید تعجب می‌کنند که چرا تا پیش از این سراغ محصولات اندرویدی نرفته‌اند.
کد خبر: ۴۸۷۸۴
تیتر20 - اگر شما هم قصد خرید گوشی جدید دارید یا می‌خواهید iOS را کنار بگذارید و سراغ اندروید بروید، این مقاله دلایل درست بودن این انتخاب را به شما خواهد گفت. این شما و این امکاناتی که تنها در اندروید به دست خواهید آورد.

۱. استفاده از چندین ویجت مختلف

یکی از قابلیت‌هایی که فقط پلتفرم اندروید در اختیار کاربرانش می‌گذارد، امکان استفاده از تعداد بسیار زیادی ویجت است؛ بدون اینکه لازم باشد مستقیم سراغ برنامه اصلی بروید و آن را باز کنید. این امکان در آیفون هم وجود دارد؛ اما بسیار محدود است و برای استفاده از بسیاری از برنامه‌ها مجبور هستید سراغ آن‌ها رفته و بازشان کنید. بنابراین اگر دوست دارید روی صفحه نمایش‌تان نمایی از موزیکی که گوشی داده‌اید، وضعیت فعلی هوا و بسیاری از اطلاعات مورد علاقه‌تان را داشته باشید، اندروید بهترین انتخاب شما خواهد بود.

۲. طیف متنوع قیمت‌های اندروید

حتی گوشی‌های میان رده آیفون، مثل آیفون SE هم قیمت‌های بسیار بالایی دارند به خصوص برای خریده شدن در کشور ما؛ گویی هر چیزی که با سیستم عامل ios کار می‌کند، باید قیمت بالایی داشته باشد؛ اما در مورد اندروید قضیه کاملا متفاوت است. شما می‌توانید انواع مختلفی از بهترین گوشی‌های میان رده را با قیمت‌های بسیار مناسبی تهیه کنید که همگی با سیستم عامل اندروید کار می‌کنند. از انواع موبایل سامسونگ با قیمت های متنوع گرفته و امکانات تا انواع گوشی‌های برندهایی مثل وان پلاس و گوگل پیکسل همگی امکان خرید را برای هر شخص با هر بودجه‌ای فراهم خواهند کرد؛ در حالی که این امکان برای خرید آیفون وجود ندارد.

۳. پشتیبانی بهتر از برنامه‌ها

در شرایطی که آیفون ایران را در فهرست تحریم‌هایش قرار داده؛ استفاده از گوشی‌های این برند روز به روز سخت‌تر می‌شود. نسخه‌های جدید iOS همگی به شما پیشنهاد ارائه شماره تلفن را می‌کنند تا بتوانید امنیت بهتری را تجربه کنید؛ اما حتی پیش شماره ایران هم در این فهرست وجود ندارد. بر خلاف این موضوع در مورد اندروید صدق می‌کند. اندروید با وجود شرایط خاص ایران همچنان پشتیبانی بسیار خوبی را برای کاربرانش فراهم کرده است. دسترسی به بازار بسیار سریع و آسان است و اندرویدی‌ها مثل آیفونی مجبور نیستند برای نصب یک برنامه سراغ برنامه‌های میانجی بروند و هر از گاهی مجبور به نصب مجدد برنامه‌ها شوند. بنابراین پیشنهاد ما این است که از این مزیت رقابتی بزرگ اندروید نسبت به آیفون غافل نشوید و در انتخاب‌هایتان دقت بیشتری داشته باشید.

۴. سرعت بالا در استفاده از نوآوری

درست است که آیفون بسیار نوآور است؛ اما ریسک پذیر نیست و همین مسئله باعث شده که در بسیاری از مواقع اندروید یک پیش قدم تمام و کمال شده و سیستمی را در دسترس کاربران خود قرار دهد که خیلی سریع مورد توجه واقع می‌شود. بنابراین سرعت اندروید در ارائه تحولات تکنولوژیک بسیار بالاتر است و در شرایطی که آیفون مطمئن نیست تکنولوژی جدید ایده خوبی باشد؛ اندروید کار خودش را خواهد کرد. نمونه‌اش هم در مورد نحوه لاگین شدن و ورود به گوشی‌ها بود که مدت‌ها قبل از اینکه آیفون بررسی صورت و چشم را به اثر انگشت اضافه کند، اندروید در حال استفاده از این تکنولوژی بود تا راحتی بیشتری برای کاربرانش فراهم کند.

۵. دسترسی بیشتر به اپ‌های فارسی

تعداد اپلکیشن‌های فارسی زبانی که برای اندروید تهیه شده‌اند، به مراتب بیشتر از اپ‌های مناسب آیفون است که همان‌ها هم نیاز به دانلود شدن از پلتفرم‌های جایگزین اپ استور دارند. در همین شرایط انواع بازی‌ها با قابلیت دانلود سریع برای اندروید منتظر شما هستند تا با یک کلیک سراغ آن‌ها بروید و لذت استفاده از آن‌ها را بچشید.

۶. به روز رسانی به موقع

یکی از نکاتی که برای کاربران آیفون به ویژه در ایران اصلا خوشایند نیست؛ به روز رسانی‌های بسیار سریع این پلتفرم است. هنوز نسخه قدیمی iOS  دانلود نشده که نسخه جدیدی ارائه می‌شود و هر بار باید همان مراحل قبلی با دلهره اینکه شاید این بار سیستم در ایران بالا نیاید، انجام شود. در اندروید اما از این مشکلات خبری نیست. به روز رسانی‌ها با فاصله زمانی مناسب انجام می‌شود و تا زمان تطبیق کاربر با وضعیت جدید ادامه پیدا می‌کند.

۷. داشتن قلم هوشمند

درست است که در بعضی محصولات اپل می‌توان سراغ قلم هوشمند را گرفت؛ ولی قلم هوشمند اندروید به ویژه قلم‌های محصولات سامسونگ بی رقیب هستند و از این جهت یکی از بهترین وضعیت‌های موجود را برای کاربران فراهم می‌کنند. افراد علاقمند به هنر یا هر کسی که دوست دارد با این قلم‌ها کار کند و حتی یادداشت‌برداری‌های روزانه‌اش را انجام دهد، رضایت بالایی از قلم‌های هوشمند دارند که روز به روز هم بیشتر می‌شود. سامسونگ هم به عنوان پیشگام این تکنولوژی به هر چه بهتر کردن قلم‌هایش ادامه می‌دهد. در این مطلب با مزایای داشتن قلم هوشمند بیشتر آشنا شوید.

۸. انتقال سریع داده‌ها

برای اینکه بتوانید فایل‌های موجود روی آیفون‌تان را روی لپ‌تاپ یا کامپیوتر بریزید، باید آیتیونز را نصب کنید؛ همین مسئله می‌تواند سرعت انتقال داده‌های شما را کاملا پایین بیاورد؛ در اندروید اما فرقی نمی‌کند گوشی شما جزو جدیدترین مدل موتورولا در سال ۲۰۲۱ باشد یا یک مدل قدیمی از بهترین یا حتی معمولی‌ترین گوشی‌های سامسونگ؛ به محض اتصال گوشی به کامپیوتر داده‌ها به صورت فایل به فایل جلوی شما نقش می‌بندند و می‌توانید داده‌ها را به سرعت انتقال داده و فایل‌هایتان را مدیریت کنید./خبرآنلاین
ارسال نظرات
موضوعات روز