پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۱
تیتر20//
آیوا، برند محبوب سال های دور بعد از غیبت 20 ساله از پارسال به همت شرکت گاندو سرویس باری دیگر فعالیت خود را در ایران آغاز کرد و امروز جشن یک سالگی حضور این برند در مجموعه گاندو سرویس برگزار شد.
کد خبر: ۴۸۸۱۰
تیتر20 - برند آیوا، از آن نام های تجاری خاطره انگیزی است که هنوز هم در ذهن چند  نسل از ایرانی های قدیم، خاطرات لذت بخشی را مجسم می کند.

 آن زمان ها خرید یک ضبط دو کاسته آیوا به معنای تضمین کیفیت و دوام محصولی بود که قرار است علی رغم قیمت مناسبش، سالهای سال بدون هیچ اشکالی در خانه های مردم کار کند و حتی این شهرت و اعتبار به اقصی نقاط کشور و روستاهای دور افتاده نیز رسیده بود.

بعدها هم با حضور محصولات جدید هیجان انگیز مثل واکمن های کوچکی که می توانست موزیک مورد علاقه جوانان را همیشه در کنار آن ها نگه دارد. کار بعدی آیوا تولید تعدادی از محصولات کاربردی در حوزه لوازم خانگی، صوتی و تصویری برای جامعه ای بود که در پی پوست اندازی و گذر به زندگی سراسر تکنولوژیک بود. 

آیوا در این میان نقش تعیین کننده ای در جلب اعتماد مردم به نوآوری ها و رنگارنگی های این دنیای جذاب داشت.

بعد از قریب به دو دهه غیبت آیوا در ایران، این برند که همواره مورد علاقه مردم کشور ما بوده است از سال گذشته یک بار دیگر محصولاتش در بخش تصویری وارد بازار کشور شد و تلویزیون های آیوا در اندازه های 32 تا 65 اینچ در دسترس علاقمندان قرار گرفت.

شرکت گاندو توانسته است با جلب اعتماد برند آیوا که یکی از برندهای معتبر بین المللی در حوزه صوتی تصویری جهان است، تلویزیون های این برند را به صورت انحصاری در یک سال گذشته در بازار ایران عرضه کند.


ارسال نظرات
موضوعات روز