شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۷
تیتر20 //
شکلات صبحانه کرمونا به لحاظ کیفیت ،تکنولوژی تولید، فرمول و مواد اولیه با بسیاری از برندهای مطرح دنیا از جمله نوتلا قابل رقابت است و این در حالی است که قیمت این محصول حدود 50 درصد قیمت نوتلا و نمونه های دیگر است.
کد خبر: ۴۸۸۲۵

رقیب نوتلا به بازار آمد

تیتر20 - سعید یزدانی، مدیر مارکتینگ گروه صنایع غذایی شیوا در نشستی خبری ضمن معرفی محصول جدید با نام شکلات صبحانه کرمونا گفت: محصول جدید به لحاظ کیفیت ،تکنولوژی تولید، فرمول و مواد اولیه با بسیاری از برندهای مطرح دنیا از جمله نوتلا قابل رقابت است و این در حالی است که قیمت این محصول حدود 50 درصد قیمت نوتلا و نمونه های دیگر است.

او درباره نظرسنجی‌های صورت گرفته برای کیفیت کرمونا گفت: با توجه به شرایط موجود حاصل از کرونا نمی‌توان با جامعه مخاطب ارتباط چندانی برقرار کرد و تست‌های مصرف‌کنندگان را انجام داد تا مشخص شود کدام محصول با اقبال بیشتری مواجه است اما براساس آنالیزهای صورت گرفته در طعم و مزه به دلیل استفاده از مواد اولیه‌ای مانند فندق و کاکائوی مرغوب کیفیت این محصولات وضعیت خوبی دارد.

به گفته او فندق ایران ، اسپانیا و آمریکا جزو بهترین‌ فندق‌های دنیا است و فندق استفاده شده در کرمونا از منطقه اشکور گیلان تامین می شود.

کرومونا

مدیر مارکتینگ گروه صنایع غذایی شیوا در رابطه با بازار صادراتی شکلات صبحانه نیز گفت: بیشتر بازار منطقه در دست برندهای ترک و نوتلا است اما هدف ما این است که در این بازارها فعالیت کنیم و با توجه به تحلیل‌های اولیه از بازار پیش‌بینی ما این است که بتوانیم سهم مناسبی از بازار صادراتی این محصول را در آینده نزدیک به دست آوریم.

او عنوان کرد: ما در تولید محصول کرمونا که شکلات صبحانه است از اسید چرب ترانس استفاده نمی‌کنیم و قیمت مناسب و کیفیت از ویژگی‌های مهم ما در تولید محصول است.

مدیر مارکتینگ گروه صنایع غذایی شیوا از مذاکره با فروشگاه‌های زنجیره‌ای برای توزیع این محصول در این فروشگاه‌ها خبر داد و افزود: تا ماه آینده این محصول در فروشگاه‌های زنجیره‌ای در دسترس خواهد بود.

او میزان مصرف داخلی شکلات صبحانه در کشور را ده هزار تن عنوان کرد و افزود: ظرفیت تولید فعلی ما چهار هزار و پانصد تن است که به معنای سهم 45 درصدی از بازار مصرف کنونی است و با افزایش تولید می‌توان این سهم را افزایش داد و برای تولید نیز برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داد.

یزدانی در ادامه با بیان اینکه گروه صنعتی شیوا بیش از 27 سال است که در کشور مشغول تولید است گفت: با همه هجمه‌هایی که به واسطه واردات و قاچاق مواد غذایی وجود دارد این گروه صنعتی به کار خود ادامه داده و توانسته است بخش مهمی از بازار را پاسخگو باشد. نظرسنجی‌های ما نیز نشان می‌دهد که کیفیت و قیمت مناسب از ویژگی‌های محصولات این گروه غذایی است.

او در ادامه اظهار کرد: تغییر ذائقه مصرف‌کننده ایرانی که عادت به خوردن صبحانه در آنها پیشینه قوی دارد کار سختی است اما ما تلاش می‌کنیم تا با توجه به اهمیت غذایی آن مزه شکلات صبحانه را در صبحانه خانوارها جا دهیم.

یزدانی با بیان اینکه واحد تحقیق و توسعه ما از دانش وتکنولوژی روز استفاده می‌کند عنوان کرد: بسیاری از محصولات تولیدی در نظرسنجی‌های انجام شده با استقبال خوب مصرف‌کنندگان همراه است.

ارسال نظرات
موضوعات روز