پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۴
تیتر20 بررسی می کند؛
به لحاظ طراحی ظاهری این خودرو یک سروگردن از تمام رقبای خود بالاتر است و دیگنیتی با ظاهری کوپه مانند و اسپرت، طرفداران بیشتری را جذب خواهد کرد.
کد خبر: ۴۸۸۴۵
دیگنیتی؛ رقیبی سر سخت در بازار خودرو / خودرویی لبریز از آپشن‌ با ظاهری پرطرفدار/ اعتبار گروه بهمن پشتوانه خودرو جدید
تیتر20 - طی یکی، دو سال اخیر و هم‌زمان با تحریم‌ها خودروهای جدیدی را در بازار خودرو ایران ندیدیم. 

اما طی ماه‌های اخیر زمزمه رونمایی و عرضه چندین خودرو مطرح شده است. بیشتر خودروهایی که قرار است در سال آینده به بازار عرضه شوند، عمدتا یا شاسی‌بلند هستند یا کراس‌اورهایی با شکل و شمایل متفاوت از آنچه پیش از این در بازار وجود داشته است.

 یکی از این محصولات با نام دیگنیتی است . هرچند هنوز بحث قیمت و شرایط فروش دیگنیتی اعلام نشده، اما پیش‌بینی می‌شود این محصول با قیمتی بیش از 750 میلیون تومان به فروش برسد. برای سال 1400 بیش از 3500 دستگاه از این خودرو تولید و به فروش خواهد رسید. با توجه به آپشن‌ها و کیفیت مناسب طراحی و ساخت این محصول و همچنین انتخاب‌ خودروهای مناسب از سمت گروه بهمن، پیش‌بینی می‌شود این تعداد خودرو با سرعت به فروش برسد.

خط و نشان دیگنیتی برای رقبا در سال 1400
یکی از محصولاتی که به نظر می‌رسد رقیب سرسختی برای باقی محصولات در بازار باشد و استقبال چشمگیری از آن شود، محصول جدید گروه بهمن یعنی دیگنیتی است.

دیگنیتی ix5 محصول جدید گروه بهمن است که قرار است طی ماه‌های آینده وارد نمایندگی‌های این شرکت شود. دیگنیتی پرایم یک کراس‌اور سایز متوسط است که توسط یکی از شرکت‌های زیرمجموعه دانگ‌فنگ چین تولید شده است. حالا گروه بهمن قصد دارد تا ضمن تولید و عرضه این محصول، میزان ساخت داخل آن را نیز بالا ببرد. به این ترتیب این محصول و سایر محصولاتی که قرار است توسط گروه بهمن عرضه شود، رقابت در بازار خودرو کشور را طی سال 1400 بسیار داغ خواهد کرد. به این ترتیب با بحث عرضه این خودرو به بازار، بسیاری خواهان خرید آن شده‌اند. پیش‌بینی می‌شود تمام خودروهای دیگنیتی در نخستین ساعات عرضه به فروش برسد. از همین حالا می‌توان خط و نشان این کراس‌اور را برای سایر محصولات موجود در بازار مشاهده کرد.

رقابت سخت با دیگنیتی
خودرو جدید گروه بهمن به جرأت یکی از زیباترین و کامل‌ترین خودروهای چینی است که پا به بازار ایران گذاشته است. قرار است این خودرو با پیشرانه‌ای 1.5 لیتری توربوشارژ به بازار عرضه شود. در مقایسه با رقبایی مانند چری تیگو7، جک اس7 و بسیاری دیگر از محصولات این رده، عملکرد بسیار قابل قبولی ارائه خواهد داد. این پیشرانه حدود 150 اسب‌بخار در دور موتور 5600 خواهد داشت و همچنین گشتاوری 220 نیوتن‌متر نیز ارائه خواهد کرد. مصرف سوخت این خودرو نیز در مقایسه با رقبای خود وضعیت بهتری دارد و در حدود 7.2 لیتر در هر صد کیلومتر خواهد بود. ضمن اینکه به لحاظ طراحی ظاهری این خودرو یک سروگردن از تمام رقبای خود بالاتر است و دیگنیتی با ظاهری کوپه مانند و اسپرت، طرفداران بیشتری را جذب خواهد کرد.

ویژگی و آپشن‌های دیگنیتی
این خودرو جدید گروه بهمن لبریز از آپشن‌ها و ویژگی‌هایی است که هر کسی را از خرید خودرویی غیر از آن منصرف می‌کند. در این بخش نیز دیگنیتی به دلیل پرداخت بسیار مناسب شرکت از رقبای خود سرتر است و به اصطلاح دست بالا را در اختیار دارد؛ مواردی که باعث می‌شود در صورت تردید خریدار، به راحتی جذب دیگنیتی شود. ترمز پارک برقی( اتوهلد)، کروز کنترل، کنترل کشش،کنترل ایستایی در سربالایی (HAC)، کنترل سرعت در سرازیری (HDC)، شیشه بالابر آتنی‌ترپ، سانروف و پانورما، سه حالت رانندگی (نرمال، اسپرت، زمستانی)، شش ایربگ، ایزوفیکس، کمربندهای پیش‌کشنده در جلو، سنسور باران، سنسور باد تایر، سنسور پارک جلو و عقب، دوربین عقب، دوربین فیلمبرداری جلو (Dash Cam)، دوربین 360 درجه‌ای پارک، فرمان چرمی به دکمه‌های کنترلی، شیشه دودی عقب، صندوق برقی، در باک برقی، صندلی 6 حالته برقی راننده، مانیتور 10.25 اینچی لمسی، بلوتوث، نویگیشن، ورود بدون کلید، استارت دکمه‌ای، تنظیم برقی آینه‌های جانبی با گرمکن، چراغ ولکام روی آینه‌های جانبی، چراغ مه‌شکن جلو و عقب، چراغ دی‌لایت و اتولایت، چراغ بدرقه، چراغ LED جلو و عقب، چراغ جلو با تنظیم اتومات ارتفاع نور،تهویه اتومات با دکمه‌های لمسی و دریچه عقب، شش اسپیکر، خروجی برق 12 ولت، رینگ 18 اینچ آلومینیومی و... از جمله امکاناتی است که با خرید این خودرو می‌توان از آن‌ها بهره برد.

خدمات پس از فروش و درخشش نام بهمن موتور
یکی دیگر از ویژگی‌هایی که می‌تواند خریداران را به سمت خرید دیگنیتی سوق دهد، بحث خدمات پس از فروش آن است. طی سال‌های اخیر چینی‌های بسیاری وارد کشور شده‌اند. محصولاتی که تنها در بازار عرضه شده و بعد از آن به حال خود رها شده‌اند و خریداران در تامین قطعات یدکی این خودروها دچار مشکلات بسیاری شده‌اند. در این خصوص با قاطعیت می‌توان اظهار کرد که محصول دیگنیتی نه تنها با چالش خدمات پس از فروش مواجه نمی‌شود، بلکه با گستردگی شبکه خدمات پس از فروش این شرکت در سراسر کشور، مشتریان می‌توانند در هر نقطه‌ای از ایران از خدمات پس از فروش و تامین قطعات اطمینان خاطر داشته باشند. گروه بهمن در شرایط تحریمی و با وجود مشکلات بسیاری در تامین ارز و قطعه، توانست قطعات انواع محصولات خود اعم از سواری و سنگین را تامین و در اختیار مشتریان قرار دهد. این در حالی است که دارندگان سایر خودروها در تامین برخی اقلام مصرفی هم به مشکل برخورده‌اند. از این نظر نیز انتخاب خودرویی از شرکت بهمن می‌تواند تا سال‌ها بحث خدمات پس از فروش را برای مشتری بیمه کند.

خوشنامی گروه بهمن و انتخاب محصولاتی با کیفیت
گروه بهمن از دیرباز با برندهای برتر جهان همکاری داشته است؛ چه در بخش خودروهای سواری و چه در بخش خودروهای کاروتجاری، گروه بهمن همواره با شرکت‌های صاحب نام همکاری داشته است. عرضه مدل‌های مختلف شرکت مزدا، ایسوزو، هاوال و FAW همگی جزو برندهای برتر و باکیفیت صنعت خودرو ایران در سال‌های اخیر بوده‌اند. خودرو دیگنیتی که از محصولات شرکت دانگ‌فنگ چین است نیز یکی دیگر از محصولات باکیفیت بازار ایران خواهد بود. گروه بهمن در انتخاب خودرو و تولید آن در کشور دقت خاصی دارد و اگر تحریم‌ها دوباره برقرار نمی‌شد تولید سایر محصولات این شرکت نیز ادامه می‌یافت. محصولاتی که همگی با اقبال مشتریان مواجه بوده و کسی از کیفیت خودرو و خدمات پس از فروش آن ناراضی نبوده است. به نظر می‌رسد با عرضه دیگنیتی، بار دیگر برند دانگ‌فنگ در کشور احیا خواهد شد.
ارسال نظرات
موضوعات روز