پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۴
مهران مدیری این بار به واسطه یک فعالیت تجاری خبرساز شده است.
کد خبر: ۴۸۹۳۶
عطر مهران مدیری چند؟
تیتر20 - بازیگر، کارگردان و مجری تلویزیون و سینما اخیرا برند عطری را به نام خودش ثبت و ایجاد کرد و حالا یک عرصه و دغدغه تازه برای تجربه دارد. عطرهای مهران مدیری در دو مدل کلوز آپ و پلان برای طرفداران ارائه شده که هر دو مدل، زنانه و مردانه دارد.

در معرفی این برند اینطور آمده است: عطر مهران مدیری تعاملی است میان دو هنر برجسته؛ فیلم و عطر. دنیایی از احساسات در تصویر و رایحه، رابطه ای میان چشم و بینی، جهانی از خاطرات که در هر لحظه با دیدن یک تصویر یا استشمام یک رایحه زنده می شود. فیلم و عطر هر دو لحظات را ثبت و ضبط می کنند و خاطرات و تجربیات گذشته را دوباره زنده می کنند. بماند به یادگار، لحظاتی شاد که با یک رایحه در ذهن ثبت می شود.

وب سایت های فروش آنلاین وسایل آرایشی و بهداشتی این محصول را با ۵ درصد تخفیف به قیمت ۶۵۵ هزار تومان می‌فروشند.
عطر مهران مدیری چند؟
پیش از این نوید محمدزاده بازیگر سینما و تلویزیون با برند خود عطرهای زنانه و مردانه را به قیمت ۵۲۰ هزار تومان روانه بازار کرده که با واکنش‌های متفاوتی در فضای مجازی روبرو شده بود.

لیلا حاتمی از دیگر بازیگران ایرانی است که عطرهای زنانه و مردانه را با قیمت‌های به ترتیب ۴۸۹ هزار تومان و ۴۵۰ هزار تومان به بازار عرضه کرده بود ولی با اقبال مواجه نشد.

البته باید گفت این امر در خارج از ایران نیز در میان سلبریتی‌هایی همچون بیانسه خواننده آمریکایی، ریحانا خواننده آمریکایی، جنیفر لوپز خواننده آمریکایی و آشر خواننده آمریکایی، رواج داشته است.
ارسال نظرات
موضوعات روز