جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۹
گفت وگو با سلطان حسین فتاحی، رییس مدیره شرکت صنایع امرسان
رییس هیات مدیره شرکت صنایع امرسان گفت: یکی از مزیت‌های رقابتی شرکت امرسان تولید محصولاتی با گرید مصرف بسیار پایین است چنانچه امرسان امروز حدود ۲۴درصد از بازار کل یخچال فریزر ایران را در دست گرفته است.
کد خبر: ۴۹۰۳۷
سلطان حسین فتاحی، رییس مدیره شرکت صنایع امرسان
تیتر20 - سلطان حسین فتاحی، رییس مدیره شرکت صنایع امرسان در خصوص آخرین وضعیت تولید در گروه امرسان گفت: در سال جاری هدف‌گذاری شده بود تا 25درصد افزایش تولید داشته باشیم که تاکنون حدود 23درصد از این رقم محقق شده است، مضاف بر آن شرکت در تولید محصولاتی چون یخچال فریزر، اجاق گاز، ظرفشویی، جاروبرقی و کولرگازی به اهداف خود رسیده است.

وی در خصوص گرید محصولات این شرکت اظهار داشت: یکی از مزیت‌های رقابتی امرسان، تولید محصولات با گرید مصرف بسیار پایین است؛ همه محصولات امرسان با گرید A به بالا تولید می‌شود و حتی در یخچال فریزر موفق شدیم به گرید  A+++  دست یابیم که تعداد شرکت‌هایی که در دنیا به این گرید دست یافته‌اند بسیار محدود و انگشت‌شمار است؛ محصولات گروه امرسان مصرف حداقلی برق در 24ساعت را دارد و این امر به عنوان یکی از مهم‌ترین مزیت‌های شرکت امرسان محسوب می‌شود.

رییس مدیره شرکت صنایع امرسان با تاکید بر اینکه، برند امرسان 24درصد کل بازار یخچال فریزر ایران را تامین می‌کند، تصریح کرد: تولید باقی محصولات نیز حدود یک سال است که آغاز شده و هنوز این رقم زیر 10درصد قرار دارد؛ اما هدف ما این است که هر ساله 5درصد افزایش تولید در سایر محصولات نیز داشته باشیم.

سلطان حسین فتاحی در خصوص حمایت‌هایی که این شرکت در شرایط سخت معیشتی برای مشتریان در نظر گرفته است، توضیح داد: امرسان برای بازنشستگان آموزش پرورش، نیروی انتظامی، رفاه، اتحادیه امکان، ایرانیان قم و...  طرح‌های لیزینگ دارد که در آن محصولات به صورت اقساطی در اختیار مردم قرار می‌گیرد و جهت تضمین کیفیت کالا، 3سال گارانتی به مشتریان ارایه می‌دهد و در این سه سال تمام هزینه‌های تمیر و نگهداری بر عهده شرکت است.

وی با اشاره به اینکه امرسان در دو فاز شروع به تولید کولر گازی کرده است، یادآور شد: فاز اول تولید کولر گازی امسال راه‌اندازی شده که تا پایان سال جاری حدود 60هزار کولر گازی تولید خواهد شد و در سال آینده نیز قرار است 150هزار کولر گازی تولید شود و پس از آن فاز اول به پایان خواهد رسید و فاز دوم آغاز به کار می‌کند. در فاز دوم نیز قصد داریم روزانه 500 کولرگازی تولید کنیم که در این صورت طی یک سال حدود 200هزار کولر گازی تولید خواهد شد.

رییس مدیره شرکت صنایع امرسان ادامه داد: در فاز یک موفق شدیم برای 150 نفر اشتغال‌زایی کنیم و حدود 150میلیارد تومان نیز در تجهیزات و ماشین آلات سرمایه‌گذاری کرده‌ایم. در فاز دوم نیز در مجموع برای 500نفز اشتغال‌زایی خواهیم داشت.

فتاحی با اشاره به اینکه امرسان قصد دارد با یک شرکت خارجی همکاری کند، گفت: این همکاری با یک شرکت بزرگ بین‌المللی تولیدکننده لوازم خانگی است و مقرر شده تا در زمینه تکنولوژی، ماشین آلات و مدیریتی با آن همکاری کنیم تا از طریق این همکاری هم به روز باشیم و هم در زمینه‌های مختلف بتوانیم واحد تحقیق و توسعه (r&d) خود را به روز نگه داریم./ اقتصاد آنلاین

ارسال نظرات
موضوعات روز