شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۹
يك نماينده مجلس شوراي اسلامي:
نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به طراحی و تولید پلت فرم‌های جدید سایپا گفت: پلتفرم‌های جدید سایپا موجب ایجاد اشتغال می‌شود.
کد خبر: ۴۹۴۰۲
تیتر20 - سیدمحمد پاک‌مهر نماینده بجنورد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش مدیران سایپا برای تولید 10 خودروی جدید و طراحی پلت فرم‌های جدید در سایپا گفت: قطعاً پلت فرم‌های جدید خودرو و تولید خودرو براساس آن مورد حمایت مجلس و مردم است و این یک افتخار برای کشور است.

وی تأکید کرد: طراحی و تولید پلت فرم‌های جدید خودرو از سوی شرکت سایپا موجب ایجاد اشتغال می‌شود اما انتظار این است که قیمت و کیفیت خودرو باید مناسب باشد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه صنعت خودرو یک صنعت مهم در کشور است، گفت: صنعت خودرو هم نیاز جامعه است و هم موجب ایجاد اشتغال می‌شود و هم به اقتصاد و معیشت خانواده کمک شایانی می‌کند.

پاک مهر با بیان اینکه نمی‌توان جامعه مدرن و نوین امروز را منهای صنعت خودرو در نظر گرفت، افزود: یکی از پایه‌های اصلی زندگی بشر امروزی، داشتن خودرو است خودرویی که کمترین مصرف را داشته و کمترین آسیب را به محیط زیست وارد کند.

وی با تاکید بر اینکه صنعت خودرو به عنوان یک صنعت برجسته و فراگیر مورد نیاز جوامع شهری، روستایی و حتی عشایری است، عنوان کرد: در این صورت کشوری که وابستگی تمام به صنعت خودروی خارجی داشته باشد با توجه به مراودات بین‌المللی به خصوص کشور ما که دشمنان زیادی دارد و تحریم یک شگرد دشمنان استعمارگر علیه کشور ما است، این وابستگی است و این یعنی مصیبت.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه بی‌توجهی به پیشرفت‌های چشم‌گیر در صنایع خودرو می تواند فضای رقابت در بین خودروسازان را به حداقل رسانده و آسیب به مراتب زیان‌باری برجای بگذارد، گفت: درست است که تحریم را به فرصت تبدیل کردیم اما زمینه سواستفاده برخی در داخل فراهم شد.

وی تأکید کرد: باید دولت کمک کند تا استانداردهایی را در صنعت خودرو ارتقا دهیم و نظارت بر کمیت و کیفیت خودرو داشته باشیم.

ارسال نظرات
موضوعات روز