جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۶:۱۰
مهاجم تیم پرسپولیس با بوسه بر پیراهن این تیم گل را جشن می‌گیرد.
کد خبر: ۴۹۴۲۲
تیتر20 - در روزی که سرخپوشان پایتخت 14 شوت به سمت دروازه نساجی زدند و موقعیت های بیشتری نیز خلق کردند که منجر به ضربه آخر نشد، این عیسی آل کثیر بود که گل دوم را به ثمر رساند تا سرخپوشان پس از چهار ماه، نتیجه ای بهتر از برد با تفاضل یک گل را در خانه به دست آورند. اما این تنها طلسمی نبود که با گلزنی عیسی شکسته شد.

 ستاره خط حمله پرسپولیس در دقیقه 68 و در شرایطی وارد زمین شد که مهاجمان و هافبک های پرسپولیس موقعیت های متنوع گلزنی را از دست داده بودند. عیسی تا آخرین دقایق صاحب موقعیتی نشد تا این که کمال کامیابی نیا با توپ‌گیری از اکبر صادقی حمله ای را پی ریزی کرد و با حوصله اجازه داد تا عالیشاه روی دستش بیاد و او را صاحب توپ کند. عالیشاه هم که فرصت زدن ضربه آخر را داشت، ریسک نکرد و توپ را به مقابل دروازه فرستاد تا عیسی آل کثیر در دقیقه 90+1 خیال قرمزها را راحت کند.

این اولین گل مهاجم جنوبی پرسپولیس در لیگ بیستم بود که البته در موقعیتی مشکوک به آفساید به ثمر رسید.
 
آل کثیر در شرایطی موفق به گلزنی شد که او 190 روز پیش آخرین گلش با پیراهن پرسپولیس را در بازی با پاختاکور زده بود. آن شب در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان، مهاجم تازه کار قرمزها هر دو گل تیمش را زد تا پیمان یوسفی گزارشگر بازی بگوید: «آل کثیر! تا حالا کجا بودی تو؟» اما پس از گل او خوشحالی ای را انجام داد که در تقابل با پاختاکور ازبکستان، پیامی نژادپرستانه را مخابره می‌کرد و اگرچه وی تاکید کرد که قصدی در این باره نداشته اما کنفدراسیون فوتبال آسیا کمترین میزان محرومیت را برایش در نظر گرفت و شش ماه این بازیکن را خانه نشین کرد.

 این پنجمین گل عیسی آل کثیر با پیراهن پرسپولیس است.

با این حال ستاره 31 ساله فوتبال ایران در اولین بازی خود با پیراهن پرسپولیس در ورزشگاه آزادی با قرارگیری در موقعیت مطلوب و مواجه شدن با دروازه خالی، پنجمین گلش در پرسپولیس را زد تا در روز فرصت سوزی مهاجمان پرسپولیس، جایگاه قرمزها در صدر جدول را مستحکم تر کند. حالا سپاهان برای صدرنشینی باید نفت مسجدسلیمان را شکست دهد و تساوی کافی نخواهد بود.

 آخرین گلی که مهاجمان پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به ثمر رساندند، به دیدار مقابل فولاد در هفته یازدهم برمی‌گردد که مهدی عبدی توانست دروازه فروزان را باز کند و حالا آل کثیر طلسم ناکامی مهاجمان سرخپوش را هم می‌شکند و فشار را از روی دوش شهریار مغانلو و مهدی عبدی برمی‌دارد؛ نکته مهم‌تر اما این‌که او سورپرایزی در خوشحالی اش هم نداشته و با یک شادی ساده، گل را جشن گرفت تا به شکلی خاطره انگیز اولین حضور با پرسپولیس در استادیوم آزادی را به پایان برساند./ورزش3
ارسال نظرات
موضوعات روز