شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۱
در نشست خبری مدیران گروه بهمن مطرح شد
مدیران گروه بهمن صبح امروز با حضور در یک نشست خبری مجازی برنامه عرضه خودرو جدید گروه بهمن به نام دیگنیتی را برای خبرنگاران تشریح کردند.
کد خبر: ۴۹۴۴۹
اعلام قیمت و شرایط فروش محصول جدید گروه بهمن/ گرد و خاک دیگنیتی در بازار خودرو
توسعه محصولات گروه بهمن در سال 1400 
تیتر20 - بیوک علی مرادلو، مدیرعامل گروه خودروسازی بهمن در این نشست اظهار داشت: توسعه محصولات و افزایش تولید در سال 99 از دستاوردهای گروه بهمن است. علی رغم اینکه در سالهای گذشته به دلیل تحریم ها با کاهش تولید مواجه بودیم اما در سال 99 تلاش کردیم این کاهش تولید را جبران کنیم و در همین راستا محصولات جدیدی را به بازار عرضه کردیم که این مسیر در سال 1400 ادامه خواهد داشت.

وی افزود: گروه بهمن برنامه خوبی را برای توسعه محصولات خود در نظر گرفته و با تمام توان سعی می کنیم که گروه بهمن همواره در جلب رضایت مشتریان در جایگاه نخست قرار بگیرد. لذا همه شرکت های ما بر اساس برنامه های خود افزایش تولید در سال 99 را تجربه کردند.
مدیرعامل گروه خودروسازی بهمن تاکید کرد: در گروه بهمن وجه تمایز در امور انجام شده از اهمیت زیادی برخوردار است. توسعه محصولات و انتخاب خودروهای گروه ما متمایز با خودروهای دیگر است و در سال 1400 نیز خودروهای دیگری را با همین تفکر به بازار عرضه خواهیم کرد. همچنین سال گذشته مرکز نمونه خدمات پس از فروش خود را در تعمیرگاه مرکزی که مرکز بسیار متمایزی است افتتاح کردیم و در ارائه این خدمات رقیبی نداریم.

علی مرادلو در ادامه به تشریح برنامه های استراتژیک گروه بهمن پرداخت و گفت: برنامه استراتژیک چند ساله ای را برای تحقق اهداف خود در نظر گرفتیم اما با توجه به شرایط فعلی کشور زمان دقیق دستیابی به آن مشخص نیست و در این مسیر شرکت هایی در کنار ما قرار خواهند گرفت. ضمن اینکه فعالیت هایی که در جهت توسعه محصولات انجام شده حساب و کتاب شده بوده است.

عرضه دیگنیتی در 2 تیپ به بازار
محمد ضرابیان، مدیرعامل شرکت بهمن موتور در این نشست با اشاره به رشد تولید و فروش گروه بهمن در سال 99 بیان کرد: در راستای توسعه محصولات خود با برنامه ریزی که از اواخر سال 98 داشتیم موفق به عرضه خودرو دیگنیتی در اواخر سال 99 به بازار شدیم و امروز از اینکه برنامه زمان بندی فروش خودرو دیگنیتی را اعلام می کنیم بسیار خرسند هستیم.

وی یادآور شد:خوشبختانه شرکت بهمن موتور در زمینه رعایت حقوق مصرف کننده از جمله کسب رضایت فروش و خدمات پس از فروش شاهد رشد چشمگیری است و توانستیم رضایت مشتری را در این زمینه جلب کنیم.

مدیرعامل شرکت بهمن موتور با اشاره به برنامه های این شرکت در سال جدیدعنوان کرد: عرضه محصولات جدید از برنامه های ما در سال 1400 خواهد بود. همچنین رشد و تیراژ قابل توجهی را برای سال جدید تدارک دیدیم.

ضرابیان در ادامه با تشریح تیپ بندی خودرو دیگنیتی گفت: دیگنیتی در نسخه اولیه با تیپ پرایم وارد بازار می شود و پس از عرضه گسترده این نسخه، دیگنیتی پرستیژ وارد بازار خواهد شد.

وی درباره تفاوت تیپ های مختلف دیگنیتی افزود: دیگنیتی پرستیژ از نظر ویژگی های فنی کامل تر از نسخه پرایم است و می تواند در رده قیمتی بالاتری به بازار معرفی شود که در زمان مناسب در مورد دیگنیتی پرستیژ صحبت خواهیم کرد. اما تیپ جدید آن کامل تر از مدل پرایم است و در ماه های آینده دیگنیتی پرستیژ را هم به بازار عرضه خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت بهمن موتور هدف از عرضه دیگنیتی پرستیژرا حضور محصولات گروه بهمن در رده قیمتی مختلف و بالاتر عنوان کرد.

قیمت و شرایط فروش دیگنیتی 
امیر میرمنصف، رئیس سازمان فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن نیز در این نشست مجازی با خبرنگاران اظهار داشت: گروه بهمن در سالهای اخیر به ویژه در 5 سال گذشته به افتخارات خوبی در زمینه تولید و خدمات پس از فروش دست یافته و موفق به کسب رضایت مشتریان شده است.

وی در ادامه با تشریح شرایط فروش خودروی دیگنیتی عنوان کرد: دیگنیتی پرایم با قیمت ۷۴۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و با موعد تحویل فوری و قیمت قطعی به بازار عرضه شده و به دست مشتریان خواهد رسید. زمان آغاز فروش آن از ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه ۲۴ فروردین خواهد بود و مشتریان می توانند با مراجعه به وب سایت فروش گروه بهمن فرایند خرید این خودرو را طی کنند.

رئیس سازمان فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن خاطرنشان کرد: فروش دیگنیتی به صورت نقدی است و در مرحله اول این خودرو هفته اول خرداد ۱۴۰۰ در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت.

میرمنصف درباره نحوه خدمات پس از فروش دیگنیتی گفت: با توجه به سیاست گروه بهمن همزمان با سفارش گذاری قطعات برای خطوط تولید، قطعات مورد نیاز خدمات پس از فروش نیز سفارش گذاری می شود.

وی بیان کرد: گارانتی پایه این خودرو ۳ سال یا ۱۰۰ هزار کیلومتر است و مشتریان می تواند بسته های گارانتی بیشتر آن را به صورت مجزا خریداری کنند.



ارسال نظرات
موضوعات روز