پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۴
تیتر20 بررسی می کند؛
محصول جدید گروه بهمن به نام فیدلیتی در حالی در شعبه های منتخب این خودروساز بخش خصوصی به نمایش عموم در آمده است که با توجه به تجربه وپیشینه این گروه ، بازار به شدت تحت تاثیر قرار خواهد گرفت.به زبان ساده فیدلیتی هنوز نیامده حسابی برای رقبا خط ونشان کشیده است.
کد خبر: ۵۰۱۱۸
فیدلیتی ، آغازگر عصری نو در بازار شاسی بلندها
تیتر20 -   اواخر سال گذشته بود که گروه بهمن اعلام کرد به زودی از محصولات جدید رونمایی خواهد کرد.اولین آنها دیگنیتی بود که بسیار مورد پسند بازار واقع شد.

پس از آن نیز نیز این گروه رسما دومین محصول کراس اوور جدید خود را رونمایی ومعرفی کرد،فیدلیتی.کراس اووری که در مدل های 2 و5 نفره برای نمایش عموم راهی 25 شعبه منتخب گروه بهمن شده اند. با توجه به تجربه ، سابقه و همچنین انتخاب محصول می توان مطمئن بودکه این محصول نیز همانند سایر خودروهای این گروه با اقبال وسرنوشت خوبی همراه شد.

کارنامه ای با نمرات ممتاز
گروه بهمن نشان داده است در انتخاب محصول دقت و وسواس زیادی به خرج می دهد.این موضوع وقتی خود را بهتر نشان می دهد که در گیر و دار عطش و عدم تنوع ،بازار شاهد انواع واقسام محصولات بی نام ونشان و گمنام ،گروه بهمن خود را وارد این بازی نکرد و حفظ شان وجایگاه مشتریان و همچنین حفظ اعتبار نام خود را به کسب سودهای سرشار وماهی گیری از آب گل آلود ترجیح داد. 

چرا که همواره مشتریان از این گروه با محصولات خوب و با کیفیت یاد می کنند محصولاتی مانند مزدا که تاپیش از تحریم ها یکی از بهترین های بازار بود و دیگر محصولی که می توان به آن اشاره کرد فاو بسترن است.محصولی که در غیاب مزدا به شدت توانست نظر بازار را جلب کرده وسهم خوبی از آن کسب کند.

بنابراین با این پیشینه می توان امیدوار بود که فیدلیتی نیز از سرنوشت خوش آب ورنگی برخوردار شود.البته این موضوع تنها به سابقه و محصولات خوب گروه بهمن مرتبط نمی شود.بلکه این گروه با درک شرایط رقابت و همچنین شان مصرف کنندگان همواره سعی کرده است که خود را به روز نگه دارد.

برنامه های برای فردا
گروه بهمن در حالی به انتخاب محصولات خود مشغول بود که بازار با افزایش قیمت ها همراه بود .بسیاری از شرکت ها هر محصولی که می توانستند را عرضه می کردند .بازار نیز پذیرای آن بود اما گروه بهمن گویا در این شرایط در حال انتخاب محصول ، برنامه ریزی بلند مدت برای تعمیق داخلی سازی به منظور کاهش قیمت و همچنین تدوام تولید داشت.

آنها می دانستند که دیر یا زود عطش بازار می خوابد و دیگر هر محصولی مجوز ورود پیدا نخواهد کرد. این پیش بینی درست از آب درآمد.حالا به نظر می رسد که فیدلیتی نیز به سرعت بتواند به محبوبیت برسد.یکی از اصلی ترین دلایل همانطور که اشاره شد اعتماد واطمینانی از مصرفکننده به نام گروه بهمن دارد اما این تمام ماجرا نیست.

مدرن ترین مرکز خدمات پس از فروش 
گروه بهمن یک شعار دارد؛ "همیشه همراه شما هستیم" برای تحقق عملی این گفته سال گذشته آنها اقدام به افتتاح بزرگترین ومدرن ترین مرکز خدمات پس از فروش خود کردند.مرکزی بنا بر استانداردهای بزرگترین خودروسازان جهان راه اندازی شده است.در این مرکز خدماتی ارائه می شود که مالکین خودروهای گروه بهمن در هیچ کجای دیگر نظیر آن را پیدا نخواهند کرد. بنابراین مشتری با درک و لمس این مهم نه تنها اطمینان بیشتری به این نشان پیدا کرده است بلکه لذت ناب خدمات در کنار محصولی با کیفیت نیز به شدت بر دلش نشسته است وبه مذاقش خوش آمده است.ضمن اینکه هم اکنون 25نمایندگی منتخب در 13 استان برای فیدلیتی در نظر گرفته شده است که قرار است تا پایان سال این تعداد به 35 نمایندگی برسد. 

یک تیر ودو هدف با افزایش داخلی سازی
از سوی دیگر فیدلیتی می تواند از نظر قیمتی نیز جایگاه مناسب و درخوری در بازار پیدا کند.هنوز البته قیمت نهایی این خودرو اعلام نشده اما آن طور که از شواهد پیدا است ،گروه بهمن با تکیه  بر توان داخلی سازی بالایی که دارد قطعا کراس اوور جدید خود را با قیمتی مناسب بازار عرضه خواهد کرد. در واقع با توجه به گیفیت ونحوه قیمت گذاری فیدلیتی گروه بهمن نشان داده است که توان انجام این کار را دارد.از سوی دیگر با خرید پلتفرم این محصول به نظر می رسد که در آینده نه تنها شاهد کاهش بیشتر قیمت تمام شده خواهیم بود بلکه بر پایه آن محصولات جدیدتری نیز تولید خواهد کرد.اما آنچه که به طور قطع مشخص است ،کیفیت و مرغوبیت فیدلیتی است.

یک پر فروش خوش نام
بر خلاف بسیاری از خودروهایی که در ایران تولید می شوند فیدلیتی یک از 10کراس اوور محبوب وپرفروش در خود چین است.خودرویی که با توجه به کیفیت مواد به کار رفته ، ابعاد ، طراحی و سواری نرم حس یک کراس اوور لوکس را به سرنشینان منتقل می کند.این خودرو پیشرانه ۴ سیلندر ۱٫۵ لیتری مجهز به توربوشارژر، با ۱۵۵ اسب بخار قدرت و ۲۳۰ نیوتن متر گشتاور دارد . سیستم انتقال قدرت ۶ سرعته دوکلاچه رانندگی اسپرت را بسیار راحت تر کرده و کمک شایانی به آن خواهد کرد. سیستم تعلیق مولتی لینک، سواری نرم وراحتی را به  سرنشینان داخل کابین منتقل می کند. طول، عرض و ارتفاع فیدلیتی به ترتیب ۴۷۳۵، ۱۹۰۰ و ۱۷۱۰ میلی متر است، ابعادی که آن را به رقیبی جدید برای شاسی بلندهای لوکس بدل کرده است. فیدلیتی در دو مدل ۵ و ۷ نفره به بازار عرضه می شود و از امکاناتی نظیر صفحه نمایشگر ۱۰٫۲۵ اینچی، سیستم هشدار دهنده حرکت بین خطوط LDW، رادار تشخیص نقاط کور BSD، کنترل پایداری الکتریکی خودرو ESC، ترمز پارک برقی به همراه اتو هلد، سنسور باران، کروز کنترل، سنسور پارک عقب و جلو و… بهره می برد. ورود به داخل کابین فیدلیتی بدون کلید بوده و استارت خودرو با دکمه انجام می شود. دوربین ۳۶۰ درجه در زمان پارک خودرو تسلط کاملی به راننده می دهد. صندلی های برقی به همراه گرم کن، سیستم تهویه مطبوع، سانروف پانوراما، جلوآمپر ۱۲٫۳ اینچی دیجیتال TFT، چراغ های LED، سیستم هوشمند باز شدن اتوماتیک درب صندوق توسط پا و… از دیگر امکانات رفاهی این SUV لوکس به حساب می آید.

هنوزاین کراس اوور به طور رسمی وارد بازار نشده است اما به نظر می رسد با تکیه بر تجربه تولید و وفروش محصولات موفقی که گروه بهمن داشته است و همچنین استراتژی های صحیح واصولی اتخاذ شده توسط این گروه ، فیدلیتی را از همین حالا باید به عنوان یکی از شاخص های بازار  دانست.
ارسال نظرات
موضوعات روز