جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۴
تیتر 20 بررسی می کند؛
شرکت "دوو" با شعاری متفاوت سعی کرده تا حس اعتماد را به مشتریان خود القا کند و به آنها بقبولاند که به حدی به کیفیت کالاهای خود مطمئن است که اگر نقصی در آن وجود داشته باشد آن را به راحتی باز پس خواهد گرفت.
کد خبر: ۵۰۵۰۵
پیام مهم
تیتر 20 - امروزه با توجه به وجود کالاهای مختلف که با برندهای مختلف در بازار عرضه می شوند کیفیت کالا حرف نخست را در کسب مشتری و فروش می زند. 

کیفیت در دوام، زیبایی، کارکرد و سایر قابلیت های یک کالا تعریف می شود تا بتواند نیازهای مورد نظر مشتریان را تامین و آنها را به خرید متقاعد کند.  

افزایش کیفیت در محصولات موجب بالا رفتن رقابت بین شرکت ها و ترغیب آنها به کاهش خطا در تولید، توجه بیشتر به تحقیق و توسعه و نوآوری می شود البته امری که نیاز به تداوم و استمرار دارد.  

سال هاست که بالا بودن کیفیت محصول یکی از امتیازات برندها در تجارت محسوب شده و روی آن مانور بسیاری داده می شود امری که فقط نمایشی به حساب نیامده و در دنیای واقعی نیز مشتریان هر آنچه را که در تبلیغات برندهای معتبر مشاهده می کنند در دنیای واقعی نیز رویت می کنند. 

یکی از صنایعی که کیفیت در تولید آنها نقش بسزایی دارد، لوازم خانگی است که برندهای برتر در سراسر دنیا به فکر تولید کالایی با کیفیت بالا هستند. 
پیام مهم
 یکی از برندهایی که در بازار کشور در بخش لوازم خانگی فعالیت دارد شرکت "دوو " است که به دلیل تنوع و کیفیت محصولات سالیان زیادی است که در کشور حضور دارد. 

این برند در جدیدترین اقدام برای به رخ کشیدن کیفیت کالاهای خود اقدام به تبلیغ جالبی در این زمینه کرده است.
 
این برند خوش سابقه با تبلیغ شعار "لباسشویی فروخته شده پس گرفته می شود" هم سایر رقبا را به رقابت در عرصه کیفیت محصولات فراخوانده و هم به مشتریان خود اطمینان خاطر داده که کالایی را که خریداری می کنند به حدی از کیفیت بالا برخوردار است که تولیدکننده حاضر است در صورت نقص آن را باز پس گیرد.
 
شعار"  لباسشویی فروخته شده پس گرفته می شود" در حالی از سوی این برند در کشور مورد تبلیغ قرار گرفته است که هنوز در برخی از مراکز عرضه کالا در کشور شعار قدیمی "جنس فروخته شده پس گرفته نمی شود" را به راحتی می توان مشاهده کرد و به نوعی عرضه کنندگان کالا به دلیل عدم اعتماد و اطمینان از کالایی که عرضه می کنند با این شعار خود را از عواقب که کالا به دلیل نقص ممکن است در آینده داشته باشند مبرا می کنند تا در صورت نقص در کالا عرضه شده دچار ضرر و زیان نشوند. 

اما شرکت "دوو"  با یک شعار متفاوت سعی کرده تا حس اعتماد را به مشتریان خود القا کند و به آنها بقبولاند که به حدی به کیفیت کالاهای خود مطمئن است که اگر نقصی در آن وجود  داشته باشد آن را به راحتی باز پس خواهد گرفت. 

این شرکت در توضیح شعار خود عنوان کرده ما به کیفیت کالای خود ایمان داریم و رضایت و آسودگی خاطر مشتری جزو اولویت های این شرکت به شمار می رود. 

بر اساس این شعار خریدار می تواند طی مدت 30 روز از زمان نصب ماشین لباسشویی در صورت وجود نقص آن را به شرکت مرجوع یا عودت دهد. 

شرکت "دوو" عملا با اقدام به چنین تبلیغی دایره مشتریان خود را در بازار لوازم خانگی گسترده تر خواهد کرد و در رقابت با سایر رقبا در جذب مشتری گوی سبقت را از آنها خواهد ربود.
ارسال نظرات
موضوعات روز