جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۰
مدیربیمه های آتش سوزی بیمه پارسیان در گفت و گو با تیتر20 عنوان کرد:
در جشنواره فروش بیمه های آتش سوزی 50% تخفیف به کلیه بیمه گذاران جدید و قدیمی بیمه پارسیان در رشته های صنعتی، غیر صنعتی و مسکونی ارائه می شود البته تخفیفات این جشنواره شامل رشته انبار نمی شود .
کد خبر: ۵۰۷۴۱

جشنواره فروش بیمه های آتش سوزی با ارائه 50 درصد تخفیف به کلیه بیمه گذاران جدید و قدیمی
تیتر20 - تنها ساز و کاری که در جوامع متمدن امروزی جهت حفاظت از دارایی های افراد جامعه در برابر خسارت های احتمالی از جمله آتش سوزی طرح ریزی شده است خریداری بیمه نامه مناسب می باشد در همین رابطه شرکت بیمه پارسیان ، پیشرو در ارائه انواع بیمه نامه در تابستان امسال فروش بیمه های آتش سوزی با عنوان "تابستان 1400 " با کلی تخفیفات را در قالب جشنواره آغاز کرده است.

درباره ویژگی های این طرح با خانم لیلا مشکانی مدیر بیمه های آتش سوزی بیمه پارسیان گفت و گویی صورت گرفته است که در ادامه می خوانید:

1. اهمیت بیمه آتش سوزی در زندگی ما چیست؟ و استفاده از این بیمه نامه چه نیازهایی از ما را بر طرف می کند؟

بیمه های آتش سوزی رشته ای از بیمه های اموال است که طی آن اموال و دارایی های بیمه گذاران از قبیل ساختمان،اثاثیه و غیره در قبال خطراتی از قبیل آتش سوزی، انفجار، سیل، زلزله ، طوفان و بسیاری از خطراتی دیگر تحت پوشش قرار می گیرد . بدیهی است افراد جامعه جهت ایجاد زندگی راحت تر با سعی و کوشش فراوان ، اقدام به خریداری ساختمان ها و تهیه اموال بسیاری می نمایند که اغلب این دارایی ها در قبال خطراتی از قبیل آتش سوزی، انفجار، سیل، زلزله ، طوفان و بسیاری از خطراتی دیگر، بسیار آسیب پذیر هستند و وقوع هریک از این خطرات می تواند در کمتر از یک ساعت کلیه اموال و دارایی های فرد را دچار آسیب جدی نماید و تهیه مجدد این دارایی ها مستلزم صرف وقت و هزینه های فراوان است و همانطور که مستحضرید با توجه به نوسانات قابل ملاحظه قیمت ها در سال های اخیر ، با بروز هر یک از حوادث فوق الذکر فرد تا مدتها قادر به تهیه لوازم عادی زندگی خویش نیز نخواهد بود . لذا تنها ساز و کاری که در جوامع متمدن امروزی جهت حفظ و حفاظت از دارایی های افراد جامعه طرح ریزی شده است خریداری بیمه نامه مناسب با پوشش های کامل می باشد و با خریداری بیمه نامه مناسب و در صورت بروز خسارت های احتمالی ، شرکت بیمه اقدام به تامین هزینه های لازم جهت تهیه مجدد اقلام آسیب دیده خواهد نمود .

2 - ضریب نفوذ بیمه آتش سوزی در ایران در مقایسه با کشورهای دیگر در چه وضعیتی قرار دارد؟

ضریب نفوذ بیمه از تقسیم حق بیمه تولیدی در یک رشته بیمه ای در یک سال به GDP کل کشور در همان سال حاصل می گردد، با توجه به تعاریف گوناگون بیمه نامه های آتش سوزی و اموال در سایر کشور ها مقایسه ضریب نفوذ بیمه آتش سوزی در ایران و سایر کشور های جهان امکان پذیر نمی باشد لیکن حهت ایجاد امکان مقایسه، میتواند ضریب نفوذ بیمه های غیر زندگی را شناسایی و ارزیابی نمود . با توجه به گزارش سالنامه آماری بیمه مرکزی در سال 98 ضریب نفوذ بیمه های غیر زندگی در سال 2019 در ایران 2.16% بوده است که این نسبت در جهت 3.88% اعلام شده است . بدیهی است که ضریب نفوذ بیمه های غیر زندگی بسیار کمتر از میانگین جهانی است و این در حالی است که ضریب نفوذ بیمه های غیر زندگی در کشور های توسعه یافته بالاتر از 7% می باشد .
جشنواره فروش بیمه های آتش سوزی با ارائه 50 درصد تخفیف به کلیه بیمه گذاران جدید و قدیمی
3- جشنواره فروش بیمه های آتش سوزی با عنوان "تابستان 1400 " شامل چه رشته هایی است و چه شرایط وتعهداتی را شامل می شود؟

طی این جشنواره، 50% تخفیف به کلیه بیمه گذاران جدید و قدیمی بیمه پارسیان در رشته های صنعتی، غیر صنعتی و مسکونی ارائه می شود . تخفیفات این جشنواره شامل رشته انبار نمی شود .

4 - برای معرفی این جشنواره در حال حاضر چه اقداماتی انجام شده است؟ واستقبال از آن چگونه بوده است؟

جهت معرفی این جشنواره از کانال های روابط عمومی بیمه پارسیان، درج در سایت بیمه پارسیان و سایر سایت های خبری و معرفی ان به کلیه نمایندگان و شبکه فروش اقدام شده است . این جشنواره در راستای کمک به صنایع و کسب و کارهایی طراحی شده است که به واسطه شیوع ویروس کرونا آسیب دیده اند و با کاهش میزان حق بیمه توانایی خرید بیمه آتش سوزی را برای افراد و اصناف فراهم مینماید . با توجه به آمار های استخراج شده از سیستم های صدور در دوره جاری و سنوات گذشته، استقبال بسیار مناسبی از خریداری بیمه نامه های آتش سوزی در قالب این جشنواره ها صورت می پذیرد .

5 - به نظر شما مهم ترین ویژگی این جشنواره که با سایر جشنواره ها آن را متمایز می کند در چیست؟

مهمترین ویژگی های این جشنواره :

· تخفیفات بسیار قابل ملاحظه در کلیه خطرات

· ارائه تخفیفات به کلیه بیمه گذاران جدید و قدیمی

· تسهیل در صدور

· مدت زمان مناسب و سه ماهه اجرای آن

6- همزمان با این جشنواره، طرح آرامش تابستانی برای خریداران بیمه نامه های آرامش و اصناف آغاز گردیده است، این طرح شامل چه شرایط وتعهداتی است؟

همانطور که مستحضرید شرکت بیمه پارسیان در راستای تسهیل در فروش بیمه نامه های اتش سوزی، اقدام به تنظیم دو نوع بیمه نامه آرامش و اصناف نموده است که طی آنها پوشش های فراوانی با حق بیمه بسیار مناسب و بدون بازدید اولیه به بیمه گذاران محترم ارائه می شود ، لذا جهت رفاه حال بیمه گذاران محترم، مقرر گردیده در سه ماهه تابستان 40% تخفیف بیشتر نیز در بیمه نامه های آرامش و اصناف به بیمه گذاران محترم ارائه گردد .

7 - بی بهره بودن اصناف از بیمه آتش سوزی چه ریسک ها و تبعاتی برای آنها خواهد داشت؟

همانطور که از نام طرح اصناف پیداست ،بیمه های آتش سوزی طرح اصناف جهت رفع نیاز های بیمه ای اصناف و مشاغل مختلف طراحی گردیده است و بازار هدف آن ، مغازه ها و فروشگاه ها و کسب و کارهای خرد می باشد.

در طرح اصناف، اموال و اثاثیه و موجودی های اصناف، در مقابل خطرات آتش سوزی، صاعقه، انفجار، سیل، زلزله، طوفان، ضابعات ناشی از برف و باران و ضایعات ناشی از سنگینی برف و همچنین مسئولیت بیمه گذار ناشی از اتش سوزی و انفجار و هزینه های پاکسازی تحت پوشش قرار دارند . سالیانه خسارات فراوانی ناشی از آتش سوزی و خطراتی از قبیل سیل و زلزله به وقوع می پیوندد و اصناف فراوانی فاقد بیمه نامه مناسب هستند . بدیهی است پس از وقوع چنین خطراتی بخش بزرگی از سرمایه و اندوخته های یک عمر کسبه از بین می روند و هیچ سازمان و ارگانی قادر به جبران کلیه خسارت های وارده نخواهد بود و تنها راه حفظ سرمایه های اصناف در مقابل چنین خطراتی، خریداری بیمه نامه مناسب می باشد .

در نهایت ویژگی های بیمه نامه های طرح اصناف به شرح ذیل می باشد :

ویژگی های بیمه نامه های طرح آرامش اصناف:

*بیمه نامه های آرامش اصناف به گونه ای طراحی شده اند که صدور آنها نیاز به بازدید اولیه ندارد .

*فرایند صدور این بیمه نامه ها در سیستم فن آوران به نحوی تنظیم گردیده است که صدور بیمه نامه بدون نیاز به اخذ مجوز سیستمی و در کوتاه ترین زمان ممکن صورت پذیرد .

*در این طرح پرداخت حق بیمه به صورت نقدی و قسطی امکان پذیر می باشد .

*در بیمه نامه های طرح آرامش اصناف خطرات آتش‌سوزی، صاعقه، انفجار، سیل، توفان، زلزله، ضایعات ناشی از بارش باران و ذوب برف، سنگینی برف، مسئولیت و هزینه پاکسازی به صورت یکجا ارائه می گردد .


ارسال نظرات
موضوعات روز