جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۷
نیمی از بازار کولرهای گازی قاچاق است/ همکاری با کنوود ارتباطی با ماجرای تحریم نخواهد داشت
تیتر20 - امیرحسین لطیف‌التجار مدیر مارکتینگ بخش تهویه مطبوع گروه پاکشوما در مراسم عرضه محصولات کولر گازی جدید با برند کنوود در مورد مشخصات کولرهای گازی این برند گفت: در فاز اول، کولرهای با موتور اینورتر و روتاری تولید شده که از ویژگی‌های این محصول می توان به گاز مبرد R۴۱۰a که سازگار با محیط زیست، میزان پرتاب باد ۱۵ متر به صورت چهاروجهی با قابلیت انتشار یون منفی و سیستم تصفیه هوا به همراه فیلتر شش گانه و نیز مجهز به سیستم خودکار نظافت فیلترها، به همراه پره‌های طلایی با گارانتی "پاک سرویس" شامل ۶۰ ماه کمپرسور و ۱۸ ماه ضمانت سایر قطعات نام برد.

وی  در خصوص حجم بازار کولرگازی در ایران گفت: متاسفانه این بازار چندان قابل اندازه‌گیری نیست چرا که نیمی از این بازار در اختیار کولرهای گازی قاچاق است .

وی گفت: برآوردهای تقریبی نشان می‌دهد که در سال حدود ۸۰۰ هزار کولرگازی در کشور فروخته می شود و طبق برنامه‌ریزی قرار است سهم مناسبی را در این بازار از آن خود کنیم .

لطیف‌التجار قیمت کولرهای گازی که با برند کنوود به بازار عرضه می‌شود را کاملا رقابتی دانست و گفت: مطئن باشید به واسطه کیفیت و خدمات پس از فروش، این کالا قدرت رقابت بسیار بالایی را در بازار خواهد داشت.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا تحریم‌ها تاثیری بر این قرارداد و ادامه همکاری دارد یا خیر؟ گفت: مذاکرات بسیار دقیقی در این حوزه انجام شده است و همکاری ما ادامه خواهد داشت و این همکاری ارتباطی با ماجرای تحریم نخواهد داشت.
ارسال نظرات
موضوعات روز