پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۶:۲۰
اغلب افراد بر این باور هستند که برای بدست آوردن پول زیاد حتما باید یک شغل خوب داشته باشید، اما اینگونه نیست و برخی شغل های عجیب وجود دارد که درآمد عالی و باورنکردنی دارند.
کد خبر: ۵۰۹۷۷
تیتر20 - برای بدست آوردن پول زیاد، به طور معمول به یک شغل خوب نیاز دارید. بعضی از افراد موفق می شوند از طریق ارث یا دیگر فرصت ها پول دار شوند اما در این میان افرادی هستند که بیش ترین تلاش خود را انجام می دهند تا به هدفشان برسند می توانید این را در برخی موارد با شغل های عجیب و غیر انجام دهید. منظور ما فقط مشاغل یا کارهایی که ممکن است در اینجا ذکر شود نیست و در عوض، در مورد مشاغلی صحبت می کنیم که کاملا غیر معمول هستند، شما می توانید در واقع یک شغل ایجاد کنید.

امتحان کننده های سرسره های آبی :

این خیلی شغل عجیب و غریبی نیست، اما کاملا سرگرم کننده و جالب است. این افراد سرسره ی آبی پارک های آبی مختلف را امتحان و عملکرد سرسره را بررسی می کنند، که چقدر ایمن و سرگرم کننده است اما اگر مشکلات ایمنی داشته باشد، به شرکت سازنده خواهد گفت. اگرچه سرییدن روی سرسره و گرفتن پول نقد لذت بخش است، اما سفر به بسیاری از کشورها و مناطق مختلف می تواند مشکل باشد. میانگین حقوق آن ها از حدود 30،000 دلار است. آیا فکر می کنید می توانید سرسره های آبی را با موفقیت امتحان کنید؟

دیده بان چهره:

احتمالا فکر می کنید که این یک شغل ساختگی است اما باور می کنید یا نه، شغل واقعی بشمار می رود این افراد چیزهایی مانند محصولات پاک کننده را روی صورت افراد امتحان می کنند. بعد از اینکه فردی از محصولات صورت استفاده می کند، از مهارت های حسی برای بررسی محصول استفاده شده بکار می برند. حسگرهای چهره در روز چندین ساعت کار می کنند.

غواص توپ گلف :

اگر گلف تماشا می کنید، می دانید گاهی توپ به درون آب می افتد. کار یک غواص توپ گلف این است که برود و توپ های گلف را که در آب فرو می افتد بگیرد. اگر چه این کار آسان به نظر می رسد، اما می تواند بسیار خطرناک باشد و شما باید ماهیچه قوی داشته باشید تا یک کیسه بزرگ از توپ های گلف را از آب بیرون بکشید. غواصان توپ گلف به داخل آب شیرجه می زنند که گاهی اوقات تمساح و حیوانات خطرناک دیگری دارند و توپ های گلف را جمع آوری می کنند. سپس آن ها توپ را می فروشند یا آن ها را به زمین گلف باز می گرداند.

نشستن در صف :

احتمالا شما هم منتظر بودن در صف را دوست ندارید اما خوشبختانه، می توانید به کسی پول بدهید که به جای شما منتظر باشد. افراد زیادی وجود دارند که این کار را برای شما انجام می دهند. این کار خسته کننده به نظر می رسد، اما در واقع هیچ کاری انجام نمی دهید و درآمدتان نسبتا زیاد است.

خریدار شخصی:

اغلب مردم از لباس خریدن و خرید لذت می برند، اما گاهی اوقات تصمیم گیری دشوار است. خریداران شخصی توصیه هایی در مورد آنچه که باید بخرید ارائه می دهند این ممکن است کار آسانی به نظر برسد اما گاهی اوقات می تواند مشکل باشد. به عنوان یک خریدار شخصی باید روابط با مشتریان خود را شکل داده و سبک های لباس پوشیدن آن ها را درک کنید.

امتحان کننده بستنی :

شغل بسیار جالبی است و هر کسی که عاشق بستنی باشد احتمالا این شغل را دوست خواهد داشت حتی با وجود اینکه هر کسی می تواند بستنی را مزه کند و به شما بگوید که آیا آن ها خوب هستند یا خیر، این کار تنها می تواند توسط متخصص تغذیه انجام شود. متخصص تغذیه باید براساس مزه، رنگ، طعم، بو، بافت و نحوه ظاهر آن قضاوت کند. برخی اوقات حتی طعم های بستنی جدیدی اختراع می شود.


بو کن دستمال کاغذی :

این شغل عجیبی است و کار هرکسی نیست اما اگر آن شغل را به دست آورید خوش شانس خواهید بود واقعا داشتن چنین شغلی مشکل است در کارخانه ها دستمالهای کاغذی را به شما می دهند تا دستمال های کاغذی را بو کنید و مطمئن شوید که هیچ بوی عجیبی قبل از فروش نمی دهند ، گفته می شود بازیگری در هالیوود آسان تر است.

مانکن های زنده:

یکی از شغل های خسته کننده امروز است این افراد ساعت ها می ایستند و حقوق می گیرند این احتمالا عجیب به نظر می رسد، اما مدل های زنده می توانند موثرتر از مدل های پلاستیکی باشند این کار قطعا برای هر فرد تصادفی نیست این شغل به کسی نیاز دارد که بتواند ساعت ها بایستد حتی اگر این کار سخت باشد، درآمد خوبی دارد.

گرم کن رختخواب :

فکر نمی کنم شغل عجیب تری نسبت به گرم کن رختخواب پیدا کنید فردی به شما پول می دهد تا تخت خواب را برای آن ها گرم کنید. برخی ها رختخواب سرد را دوست ندارند و احساس ناراحتی می کنند.

شرکت درمراسم:

این کار به خودی خود یک شغل خاص نیست، بلکه اجاره دادن خود برای مدت کوتاهی است. مثلا:شما می توانید در مراسم تدفین یک عزادار یا به عنوان یک ساقدوش در مراسم عروسی باشید در آمد درهر کدام از مراسم ها می تواند متغییر باشد.

ستاره شناسی :

ستاره شناسی کار دشواری است و هرکسی نمی تواند در این زمینه وارد شود چون نیاز به ابزار زیادی دارد، اما اگر بتوانید از نردبان بالا بروید و ستاره ها را ببینید حقوق ها تقریبا سنگین می شود.

آشپز:

آشپزی شغل غیر عادی نیست اما بسته به اینکه کجا این کار را انجام می دهید، می تواند غیر معمول باشد برخی محیط ها برای آشپزی دشوارتر است.

کارهای اجرایی:

در برخی نقاط جهان، عملکرد به عنوان یک تاجر تقلبی یا اجرایی یک شغل واقعی است. داستان هایی از چین وجود دارند که در آن مردان سفیدپوست به هزاران نفر دست مزد می دهند تا برای کارهای تئاتر ژست بگیرند. عجیب است، اما اگر با این نقش هماهنگ باشید، می توانید مبالغ زیادی را دریافت کنید.

کاپیتان کشتی :

کاپیتان یک کشتی شدن معمولا تنها به علاقه فرد برای استخدام مرتبط نیست بلکه به فاکتور های دیگر نیاز دارد بیشتر ناخدایان چارترمدت زیادی را دور از منزل به سر می برند و فرصتی برای گذراندن اوقات فراغت با خانواده ندارند اما جز شغل های هیجان انگیز است./نمناک
ارسال نظرات
موضوعات روز