جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۱
یکی از مربیان معروف لیگ برتری که یک ماشین آلمانی گران قیمت داشته، آن را در بازی قمار باخته و آن را از دست داده است.
کد خبر: ۵۱۱۷۴
تیتر20 - از قدیم گفته‌اند پول بیش‌ازاندازه مایه درد سر است و بعضی‌ها نمی‌دانند با پول زیادی که دارند چکار کنند ؟البته مشهور شدن هم کم از پول زیاد ندارد و در این دو مورد یک وجه مشترک وجود دارد و آن این است که شما باید جنبه و ظرفیت داشته باشید تا به بی‌راهه کشیده نشوید. اما متأسفانه خیلی‌ها جنبه پول زیاد و یا شهرت را ندارند و بعد از رسیدن به شهرت و یا پول زیاد به بی‌راهه می‌روند!

در همین راستا شنیده می‌شود، یک سرمربی لیگ برتری که مشهور هم هست متاسفانه علاقه خاصی به بازی پوکر دارد. علاقه وی به این سرگرمی ویرانگر باعث شده این مربی مشهور زیاد پای میز بنشیند و طبیعی است که مثل تمام قماربازان در درازمدت در این بازی بازنده است تا جاییکه شنیده می‌شود چندی پیش در بازی پوکر به شکل میلیاردی باخته است.

بر اساس همین شنیده‌ها این سرمربی مشهور در چند وقت اخیر چندین بار پوکر بازی کرده و در مجموع بد باخته است تا جاییکه ماشین گران‌قیمتش را که میلیاردها تومان می‌ارزد را بر سر قمار ازدست‌داده است. البته همان‌طور که گفتیم این بخشی از ضرر و زیان این مربی بوده چون او در این مدت چند میلیارد تومان پول به دست آورده و متأسفانه خیلی راحت در بازی پوکر ازدست‌داده است. دوستان و فامیل این سرمربی پادرمیانی کرده‌اند تا با تقسیط مبلغ بدهی، جناب طلبکار اتومبیل لاکچری آقای کوچ را از زیر پایش بیرون نکشد و آبروی او را علنا نبرد!

گفته میشود که زیاده روی وی در این سرگرمی مصیبت زا باعث شده که وی در قرض‌های کلان وارد شود و این بی نظمی مالی قطعا در آینده برای او مشکل ایجاد خواهد کرد!/خبرورزشی/  روزنامه گل
ارسال نظرات
موضوعات روز