پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۵
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران درباره دو طبقه شدن بخشی از اتوبان همت گفت: این طرح به عنوان برنامه مطرح نیست و در حال مطالعه است و تامین بودجه مسئله اصلی آن است.
کد خبر: ۵۱۷۶۷
تیتر 20 - مجتبی شفیعی در حاشیه جلسه امروز شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره طرح دو طبقه شدن بخشی از اتوبان همت گفت: این طرح یعنی حرکت قطار فوق سبک در بخشی از اتوبان همت به عنوان برنامه مطرح نیست و در حال مطالعه است و مسئله اصلی آن تامین بودجه است.

او افزود:‌ این طرح به عنوان برنامه مطرح نیست و در حال مطالعه است و تامین بودجه مسئله اصلی آن است. برای بخشی از همت که ترافیک زیادی دارد این طرح ارائه شده و البته تنها فعلا یک ایده است و اگر به تصویب برسد ایده خوبی است.

شفیعی گفت: این قطار فوق سبک قرار است روی پل حرکت کند و بدون اینکه در عمق زمین  باشد و مشکلات حفاری داشته باشیم به عنوان اولین قطار فوق سبک مورد استفاده قرار گیرد.

او با اشاره به وضعیت حمل و نقل عمومی در پایتخت گفت: فرسودگی ناوگان حمل و نقل عمومی دغدغه اصلی است که ناشی از کم توجهی مسئولان سابق بوده است.

شفیعی همچنین در واکنش به اختلالات شبکه مترو در روز گذشته گفت: اختلال سیگنالینگ مقطعی بود که کمتر از یک ربع زمان برد و در یک ایستگاه روی داد و دو ایستگاه را درگیر کرد که از حالت خودکار به حالت دستی درآمد و ۴۰ دقیقه به طول انجامید. این اتفاقات نباید مجدد رخ دهد، باید مدیریت کنیم این اتفاق رخ ندهد. این اتفاقات ممکن است ناشی از خطای انسانی و یا ضعف تجهیزات باشد که باید رفع شود./ ایلنا
ارسال نظرات
موضوعات روز