جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۱:۵۴
با توجه به آگهی‌های موجود، قیمت هر مترمربع واحد مسکونی در محله کامرانیه از 5.5 میلیون تومان شروع شده و تا 30 میلیون تومان ادامه دارد.
کد خبر: ۵۱۸۰
تیتر20 - با توجه به آگهی‌های موجود، قیمت هر مترمربع واحد مسکونی در محله کامرانیه از 5.5 میلیون تومان شروع شده و تا 30 میلیون تومان ادامه دارد.
کامرانیه نام محله‌ای است در شهرستان شمیرانات و بخش شمالی شهر تهران که از شمال به نیاوران و منظریه، از شرق به حصار بوعلی و صاحبقرانیه، از جنوب به بزرگراه صدر و از غرب به دزاشیب محدود می‌شود.

با توجه به آگهی‌های موجود، قیمت هر مترمربع واحد مسکونی در این محله از 5.5 میلیون تومان شروع شده و تا 30 میلیون تومان ادامه دارد.

ارزان‌ترین و گران‌ترین واحدها، از نظر قیمت کل
با توجه به آگهی‌های موجود، ارزان‌ترین واحد مسکونی در محله کامرانیه از نظر قیمت کل واحد، مربوط به واحدی 80متری و 15 سال ساخت روبه‌روی سازمان آب است که معادل 560 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده، همچنین گران‌ترین واحد واقع در خیابان شیبانی است که این واحد نوساز با 600مترمربع معادل 12 میلیارد تومان آگهی شده است.

ارزان‌ترین و گران‌ترین واحدها از نظر قیمت هر مترمربع
ارزان‌ترین واحد از نظر قیمت هر مترمربع در این محله، واحدی در خیابان بهمن‌پور است که با قیمت 5.5 میلیون تومان آگهی شده که قیمت کل این واحد 119متری و 25 سال ساخت معادل 654 میلیون و 500 هزار تومان گزارش شده است.

گران‌ترین از نظر قیمت هر مترمربع نیز مربوط به واحدی 200متری و 25 سال ساخت در بالاتر از کوی پرستو است که با قیمت هرمترمربع 30 میلیون تومان و قیمت کل شش میلیارد و 510 میلیون تومان آگهی شده است.

کوچک‌ترین و بزرگ‌ترین‌ واحدهای کامرانیه
با توجه به آگهی فایل‌های فروشی در محله کامرانیه، کوچک‌ترین واحد در این محله 70 متر مربع زیربنا دارد که با قیمت هر متر 18 میلیون تومان آگهی شده و قیمت کل این خانه نوساز که در خیابان شهید بازدار واقع شده، معادل یک میلیارد و 260 میلیون تومان است.

همچنین در میان واحدهای فروشی موجود در این محله، بزرگ‌ترین واحد متراژی معادل 600 مترمربع دارد که با قیمت هر مترمربع 20 میلیون تومان آگهی شده و قیمت کل این واحد که در خیابان شیبانی واقع شده معادل 12 میلیارد تومان است./اقتصاد نیوز

ارسال نظرات
موضوعات روز
پرسش