سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۰۶:۰۶
مهدی تارتار سرمربی ذوب آهن پس از دیدار معوقه تیمش مقابل پیکان در لیگ برتر با انتقاد از داوری بازی مدعی شد که یک بار دیگر پنالتی به ضرر ما برگردانده شد، او همچنین به کنایه اعلام کرد، شاید VAR به ایران آمده ولی ما خبر نداریم.
کد خبر: ۵۱۹۰۴
تیتر 20 - مهدی تارتار می‌گوید که مثل فصل گذشته که با پیکان پنالتی تیم او برگردانده شد، این بار هم در ذوب آهن چنین اتفاقی رخ داد.

مهدی تارتار پس از بازی با پیکان اظهار داشت:

بازی، بازی نزدیکی بود و متاسفانه ما جوری گل خوردیم که خیلی به بازیکنانمان تاکید ‌کرده بودیم که این اشتباهات را نداشته باشند.

او ادامه داد:

پنالتی که پیکان از ما گرفت، صحت و سقم آن را نمی‌دانم و باید کارشناسی شود ولی خیلی تاکید کرده بودیم که در شرایط عادی بازی پیکان سخت می‌تواند به ما گل بزند، مگر اینکه این اتفاقی که افتاد، رخ بدهد.

سرمربی ذوب آهن درباره پنالتی های این دیدار اضافه کرد:

یکی از پنالتی ها برگشت و یکی زده شد. شاید VAR در کشور ما هست و ما نمی‌دانیم. این بار دوم است که این اتفاق برای تیم هایی که من مربی آن هستم پیش می‌آید. سال گذشته به اصفهان رفتیم داور یک پنالتی به سود ما گرفت و برگرداند و امروز هم من ذوب آهن هستم و در برابر پیکان این پنالتی باز هم به ضرر ما برگردانده شد. پنالتی گرفته شد و کمک داور سر جایش رفت و یک دفعه برگشت. امیدوارم که عدالت اجرا شده باشد و برای من از همه چیز مهم تر اجرای عدالت است و اینکه داور اشتباه نکرده باشد.

پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به استاندارد نبودن چمن ورزشگاه گفت:

بحث من این است که آیا این ورزشگاه، استانداردهای لازم برای برگزاری مسابقات لیگ برتر دارد؟ این چمن بلند زمین که بارندگی که وجود داشت هم به آن اضافه شده بود. شاید برای تیمی که می‌خواهد جمع بازی کند و از اشتباهات حریف استفاده کند خیلی مهم نباشد ولی تیمی که می‌خواهد سازندگی کند و موقعیت ایجاد کند، در زمین نامساعد به مشکل می‌خورد. ناظرین باید خیلی دقت کنند. من از مسئولین سازمان لیگ می‌خواهم اجازه ندهند در هر ورزشگاهی بازی برگزار شود.

تارتار ادامه داد:

در رختکن ما آب در وسط راهرویی که بچه ها می‌خواستند بروند و دست و صورتشان را بشورند و از سرویس ها استفاده کنند، آب جمع شده بود. این درست نیست. رختکن ما سرد بود و بچه ها همه با کاپشن نشستند و صحبت کردیم. باید نظارت بیشتر باشد.

سرمربی ذوب آهن عنوان کرد:

به مجموعه پیکان بخاطر برد ارزشمندی که به دست آوردند تبریک می‌گویم. مسئولین باخت با خود من است اما متاسفانه قبل از بازی تماس هایی با بعضی بازیکنان و کادر ما برقرار شد. من به هیچ وجه مثل خیلی از مربی ها نمی‌گویم بازیکن من کم کاری کرده است. مسئولیت با من است ولی تمرکز تیم مقابل را به هم زدن درست نیست.

او در پاسخ به این آیا تماس ها از طرف تیم حرف بود، گفت:

من اسم نمی‌برم اما این تماس ها درست نیست. باید در زمین مبارزه کنیم. بازیکن من با شرافت کارش را انجام داده و هیچ بحثی در آن نیست و مسئولیت با من است ولی تماس گرفتن برای من عجیب است. با تیم مقابل چه کار دارید؟ سال گذشته هم این اتفاقات رخ داده است. این درست نیست که تماس بگیریم و اطلاعات بخواهیم. به شما چه ارتباطی دارد یک تیم کار می‌کند؟ بیایید مرد و مردانه بجنگیم./ پارس فوتبال
ارسال نظرات
موضوعات روز