پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۹
در طی واکسیناسیون اتفاق عجیبی نظر مسئولان را بخود جلب کرد که کم کم دست بدست شده و تمام فضای مجازی را پر کرده است.
کد خبر: ۵۱۹۵۲
تیتر 20 - حتما که شما هم اسامی عجیب و غریب تا به حال شنیده اید اما مطمئنم اسمی که در این بخش از گوناگون نمناک در موردش خواهیم گفت را تا به حال نشنیده اید چراکه هیچ پدر و مادری چنین اسمی روی فرزندش نخواهد گذاشت.
یک پسر 12 ساله از استان سوماترای جنوبی اندونزی اخیرا به دلیل نام عجیب خود یعنی " ABCDEF GHIJK " تیتر اخبار بین المللی شد. بله، درست خواندید، شخصی در واقع نام پسرش را بر اساس 11 حرف اول الفبای انگلیسی گذاشته است و به همین سادگی با چیدن 11 حرف ابتدایی این زبان، نامی واقعا متفاوت برای فرزندش انتخاب کرده.

ماجرای این نام عجیب به طور تصادفی زمانی کشف شد که پسر 12 ساله در یک برنامه واکسیناسیون که توسط پلیس محلی سازماندهی شده بود شرکت کرد و همان جا کارمندان بهداشت در ابتدا با دیدن اسم این پسر در لیست، ابتدا فکر کردند که یک شوخی است، اما با دیدن همین نام، ABCDEF GHIJK، در شناسنامه رسمی این نوجوان، لبخند آنها به ناباوری کامل تبدیل شد.
پس از انتشار این ماجرای جالب در شبکه های اجتماعی، تصاویر مدارک پسرنوجوان و برچسب اسمی که روی لباس هایش گلدوزی شده بود نیز در فضای مجازی منتشر شد. این دانش آموز میگوید:ابتدا به دلیل نام غیرمعمولم مورد تمسخر و حتی آزار و اذیت قرار می گرفتم اما به مرور زمان به این موضوع عادت و حالا افتخار هم میکنم. 

نام عجیب و جالب خواهر و برادرهای این نوجوان
پدر این پسر به خبرنگاران گفت که او این نام را شش سال قبل از تولد فرزندش آماده کرده بود و افزود که او از طرفداران پرشور جدول کلمات متقاطع بود و همیشه آرزو داشت نویسنده شود.

ظاهراً او به قدری الفبا را دوست داشت که حاضر شد نام فرزند دوم خود را "NOPQ RSTUV" و فرزند سوم را "XYZ" بگذارد./ نمناک
ارسال نظرات
موضوعات روز