سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۱
محصول جدید گروه بهمن با نام کامیونت «فورس» که در خط تولید بهمن دیزل راه‌اندازی شده و آماده ورود به بازار است، امروز در مراسمی در هتل المپیک تهران رونمایی شد.
کد خبر: ۵۲۲۹۷
رونمایی بهمن‌دیزل از کامیونت فورس/ ۱۸ پروژه توسعه ای در بهمن‌دیزل استارت خورد
تیتر20 - بیوک علیمرادلو مدیرعامل گروه بهمن در این مراسم درسخنانی اظهار داشت: حمایت‌ها و پشتیبانی‌های مسوولان وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین نمایندگان مجلس شورای اسلامی از تولید، بارقه‌های امید را در دل تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی و صنعتی زنده می‌کند.

او افزود: امروز گروه بهمن بیش از ۶۰ درصد بازار کامیونت کشور را در اختیار دارد و سعی داشته تا در همه لایه‌های بازار به تامین نیازمندی‌های کشور بپردازد.
رونمایی بهمن‌دیزل از کامیونت فورس/ ۱۸ پروژه توسعه ای در بهمن‌دیزل استارت خورد
به گفته مدیرعامل گروه بهمن حمل‌ونقل به مثابه خونی در رگ‌های اقتصادی کشور است  که در سال‌های اخیر دچار فرسودگی شده و نیاز است تا محصولات جدیدی در این ناوگان جایگزین شوند.

علیمرادلو با اشاره به محصولات جدیدی که گروه بهمن در سال‌های گذشته به بازار معرفی و عرضه کرده، از ورود بهمن‌دیزل و سیباموتور به عرصه حمل و نقل مسافری و تولید اتوبوس در آینده نزدیک خبر داد.

او با بیان اینکه در عرصه حمل و نقل جاده‌ای جای کار بسیار است، از تعریف ۱۸ پروژه توسعه ای در بهمن‌دیزل خبر داد.

در این مراسم، حسین خضری، مدیرعامل بهمن‌دیزل نیز اظهار داشت: ورود به بازار کامیونت فورس، گامی مهم در راستای بهبود و توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی است.
رونمایی بهمن‌دیزل از کامیونت فورس/ ۱۸ پروژه توسعه ای در بهمن‌دیزل استارت خورد
اوافزود: جمع تولیدات سال گذشته بهمن‌دیزل یک‌هزار و ۱۵۹ دستگاه بود، این در حالی است که تا امروز یک‌هزار و ۴۶۴ دستگاه محصول در این گروه تولید شده و مطابق برنامه تا پایان سال ۲‌هزار و ۵۵۵ دستگاه خودرو تولید خواهد شد.

او تصریح کرد: بهمن‌دیزل و سیباموتور در مجموع سهم ۵۰ درصدی در حوزه خودروهای باری و مسافری دارند.

خضری همچنین از معرفی کشنده جدید و وانت جدید بهمن‌دیزل در ۲ ماه آینده خبر داد.
رونمایی بهمن‌دیزل از کامیونت فورس/ ۱۸ پروژه توسعه ای در بهمن‌دیزل استارت خورد
بنابراین گزارش کامیونت فورس در دو نمونه ۶ تن و ۸.۵ تنی تولید و عرضه می‌شود، در راستای حضور در ناوگان حمل و نقل عمومی و توسعه اقتصادی کشور پا به عرصه تولید گذاشت.

به گفته مدیر عامل بهمن دیزل قیمت خودروی ۸.۵ تنی فورس یک میلیارد و ۴۰ میلیون تومان پیش بینی شده که با توجه به وضعیت فعلی بازار با ۹۴۹ میلیون تومان از ۱۵ آذرماه به نمایندگان تحویل داده می شود.

ارسال نظرات
موضوعات روز