سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۹
نمایندگان خانه ملت بر این باورند؛ محصولات گروه بهمن همیشه مورد استقبال و رضایت مردم بوده است و این گروه خودروسازی با تولیدات خود می تواند فرسودگی ناوگان حمل و نقل در کشور را به حداقل برساند.
کد خبر: ۵۲۳۶۳
تیتر 20 - به تازگی محصول جدید تجاری بهمن‌دیزل با نام کامیونت «فورس» که در خط تولید این شرکت راه‌اندازی شده و آماده ورود به بازار است، در مراسمی با حضور مدیران وزارت صنعت، معدن و تجارت، برخی نمایندگان مجلس و مسوولان گروه خودروسازی بهمن‌ رونمایی شد.
یوسف داودی نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی در حاشیه مراسم رونمایی از محصول جدید تجاری بهمن‌دیزل با نام کامیونت «فورس» گفت: با توجه به فرسودگی ناوگان حمل و نقل کشور و ضرورت نوسازی این ناوگان، می توانیم این فرسودگی را از طریق خودروسازان داخلی جبران کنیم.
عضوکمیسیون صنایع و معادن در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه تولیدات گروه بهمن همیشه مورد استقبال و رضایت مردم بوده است، تصریح کرد: درخواست داریم که خودروسازی بهمن ضمن افزایش تولید، تنوع محصولات خود را نیز بالا ببرد تا بتوانیم در کنار خودروسازی های دیگر نیاز کشور را به تولید داخل مرتفع کنیم.
گروه بهمن با تولیدات خود می تواند فرسودگی  ناوگان حمل و نقل را به حداقل برساند
بهزاد رحیمی عضو کمیسیون صنایع و معادن در مجلس شورای اسلامی نیز در حاشیه این مراسم با تاکید بر اینکه صنعت حمل و نقل کشور دچار فرسودگی است، بیان داشت: بخشی از این فرسودگی متاثر از تحریم های ظالمانه علیه ملت ایران و بخشی نیز با وجود اعتقاد به توان داخل اما ظرفیت تولید وجود نداشت.
وی با اشاره به اینکه گروه بهمن با تولیدات خود می تواند این فرسودگی را به حداقل برساند، تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی نیز در چارچوب رکن قانون گذاری از تولیدات داخل همه جانبه حمایت خواهد کرد.
نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اینکه برخی برای نوسازی ناوگان معتقد به انجام واردات هستند، خاطرنشان کرد: خانه ملت با این موضوع مخالف است و باید از هر فرصتی برای تقویت تولید در نوسازی صنایع حمل و نقل استقبال می کند.
وی با تاکید بر اینکه شرکت بهمن دیزل از تحریم یک فرصت ساخته است، گفت: اقدامات این شرکت امیدوار کننده است و بهمن دیزل در آینده می تواند علاوه بر تامین بازار داخل، رویکرد صادراتی نیز داشته باشد.

ارسال نظرات
موضوعات روز