پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۶
تیتر20 گزارش می دهد؛
اگر تا شب یلدا مشتریان فروشگاه زنجیره‌ای رفاه جهت پرداخت صورتحساب خود از کدپرداز تاپ استفاده نمایند علاوه بر بهره‌مندی از تخفیف 3 درصدی مبلغ خرید (تا سقف 200 هزار ریال) از جوایز قرعه‌کشی آنلاین این جشنواره نیز بهره‌مند می‌شوند.
کد خبر: ۵۲۵۵۸
تخفیف جدید در خرید/ مزایای استفاده از «کدپرداز» اپلیکیشن تاپ درهنگام خرید از فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه
تیتر20 - شرکت تجارت الکترونیک پارسیان به عنوان یکی از شرکت‌های برتر در حوزه پرداخت‌های نوین شناخته می شود، حال این شرکت با هدف توسعه روش‌های نوین پرداخت در کشور، جشنواره «در رفاه بی تاپ نگرد» را با همکاری فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه از 25 آبان‌ ماه در کلیه شعب سراسر کشور برگزار کرده  که با فرا رسیدن شب یلدا به کار خود پایان خواهد داد.

در این راستا بستر «کدپرداز» اپلیکیشن تاپ این امکان را به مشتریان می‌دهد که در ایام کرونا از طریق اسکن  QR CODE درج شده بر روی صندوق های فروشگاهی بدون دغدغه خرید خود را انجام دهند و از مزایای خرید از فروشگاه رفاه بهره‌مند شوند.

مزایای پرداخت با «کدپرداز» اپلیکیشن تاپ برای مشتری
مزایای پرداخت با «کدپرداز» برای مشتریان در عصر کرونا واضح است. این نوع پرداخت نیازی به تعامل ندارد و همین امر باعث شده تا فاصله اجتماعی رعایت شود. پرداخت با «کدپرداز» را یک روش بدون تماس باید دانست که محدودیت‌های اعمال شده در عصر کرونا با آن تطابق دارد. علاوه بر این موارد، پرداخت با «کدپرداز» برای مشتری مزایایی دیگری نیز از جمله عدم نیاز به تجهیزات گران برای استفاده و پرداخت دارد.

 زیرا پرداخت با QR CODE نیاز به تجهیزات خاصی ندارد. تمام آنچه مشتری برای پرداخت به این روش نیاز دارد، یک تلفن هوشمند است که با دوربین آن می‌توان QR CODE را اسکن و پرداخت را انجام دهند.

 همچنین راحتی مزیت دیگری در این رابطه است، پرداخت با «کدپرداز» راهی ساده و سریع است که مشتری به سرعت می‌تواند فرایند خرید را کامل کند. همچنین استفاده آسان در پرداخت، مزیت دیگر استفاده از «کدپرداز» است. دست آخر نیز امنیت از جمله ویژگی‌های به کارگیری از «کدپرداز»  در خرید است.زیرا مشتری نیازی ندارد که پول نقد یا کارت اعتباری با خود حمل کند. تنها یک تلفن هوشمند برای پرداخت به این روش کفایت می‌کند.

این در حالیست که اگر تا شب یلدا مشتریان فروشگاه زنجیره‌ای رفاه جهت پرداخت صورتحساب خود از کدپرداز تاپ استفاده نمایند علاوه بر بهره‌مندی از تخفیف 3 درصدی مبلغ خرید (تا سقف 200 هزار ریال) از جوایز قرعه‌کشی آنلاین این جشنواره نیز بهره‌مند می‌شوند.
تخفیف جدید در خرید/ مزایای استفاده از «کدپرداز» اپلیکیشن تاپ درهنگام خرید از فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه
چرا تاپ یک اپلیکیشن تمام عیار است؟
در دنیایی که همه اتفاقات با کلیک کردن ماوس رایانه یا تاچ یک گزینه در تلفن همراه رخ می‌دهد، پسندیده نیست که برای انجام انواع کارهای مالی و پرداختی روزانه، از خانه خارج شویم و موجب به هدر رفتن زمان، انرژی، سوخت، منابع طبیعی یا افزایش آلودگی، ترافیک و… شویم.

 اپلیکیشن‌های خدماتی به ویژه سرویس‌های مالی به همین منظور ایجاد شده‌اند تا آسودگی و آسایش را برای زندگی ما به ارمغان بیاورند، درهمین زمینه تاپ، یکی از راحت‌ترین، ایمن‌ترین، جامع‌ترین و کامل‌ترین اپلیکیشن‌های پرداخت محسوب می‌شود.

 در این رابطه چند سالی می‌شود که بسیاری از خدمات مالی و پرداختی به صورت جامع و هدفمند از اپلیکیشن‌ تاپ که به همین منظور تولید شده، پیگیری می‌شود. دیگر بخش اعظمی از مردم برای پرداخت قبوض، کارت به کارت، مشاهده موجودی، خرید شارژ یا دریافت بسته اینترنتی از خانه خارج نمی‌شوند.

این 5 خدمت اصلی و جامع مدت‌‌هاست که توسط اپلیکیشن‌ تاپ ارائه شده و میان مردم هم به خوبی جا افتاده است.همین 5 خدمت اصلی تا حد زیادی به کاهش رسیدهای کاغذی و افت چشمگیر قطع درختان، کاهش ترافیک‌های خودرویی و روند نزولی مصرف سوخت، کاهش رفت و آمدها و صرفه‌جویی در انرژی و زمان و سر و کله زدن با بسیاری از اتفاق‌‌هایی که ممکن است در خارج از منزل و محل کار رخ دهد، کمک کرده است.

این درحالیست که در حوزه مالی و پرداختی، امنیت اولین نیاز کاربران است. مردم نیاز دارند تا از سرویسی ایمن استفاده کنند تا بتوانند بدون دغدغه و با خیالی آسوده تمام اطلاعات پرداختی، اطلاعات حساب و کارت بانکی خود را به اپلیکیشن وارد کنند، که در این زمینه تاپ یک انتخاب تمام عیار است.

اما موضوع سهولت استفاده از سرویس پرداختی نیز اهمیت بسیاری دارد، شما نیاز دارید تا از سرویسی استفاده کنید که همیشه در دسترس باشد و بدون هیچ ایرادی به صورت 24 ساعته و به آسانی به شما خدمت‌رسانی کند، که در این زمینه نیز تاپ حرف اول را می‌زند.

سومین نیاز جامع بودن سرویس پرداختی است، طبیعتا همه نیازهای مالی و پرداختی کاربران به 5 مورد ذکر شده شامل پرداخت قبوض، کارت به کارت، مشاهده موجودی، خرید شارژ یا دریافت بسته اینترنتی نمی‌شود. مردم به طور روزانه به بسیاری از خدمات پرداختی مربوط به خودرو، بیمه، بلیط اتوبوس و قطار، بازار سرمایه و… نیز احتیاج دارند، بنابراین به دنبال اپلیکیشنی می‌گردند تا در تمامی حوزه‌ها به آن‌ها خدمت‌رسانی کند، که در این زمینه نیز اپلیکیشن تاپ تمامی نیازهای کاربران خود را تامین می‌کند.

چنین قابلیت‌هایی باعث شده تا اپلیکیشن تاپ، مشتریان وفادار زیادی داشته باشد، که در این زمینه تاپ نیز با راه‌اندازی باشگاه مشتریان توانسته خدمات و ارزش افزوده بسیار زیادی را برای مشتریان وفادار خود خلق کند و با ارائه طرح‌ها و تخفیفات مناسبی که برای آن‌ها در نظر گرفته همواره رضایت آنها را نیز جلب کرده است.

پرداخت امن با کدپرداز تاپ
یکی از نگرانی ها سو استفاده از کارت بانکی با کپی کردن اطلاعات آن در هنگام خرید است. پرداخت امن کد پرداز تاپ به دلیل غیر تماسی بودن فرآیند انتقال پول تمام نگرانی ها را از این بابت از بین برده و مشتریان می توانند با این روش به راحتی و بدون نگرانی خرید کنند.



ارسال نظرات
موضوعات روز