سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۸
رپرتاژ آگهی//
محل اقامت در مسافرت موضوع پراهمیتی است. انتخاب یک اقامتگاه ریزبینی و دقت فراوانی لازم دارد. جاباما سایت و سامانه رزرو آنلاین اقامتگاه است. این سامانه به شما اطلاعات مورد نیاز برای انتخاب یک اقامتگاه را خواهد داد.
کد خبر: ۵۲۸۱۷
مزایای اجاره ویلا به صورت آنلاین از سایت جاباما
تیتر20 - سامانه جاباما با ساخت یک اپلیکیشن اختصاصی به نام اپلیکیشن جاباما خدمات‌رسانی‌های خود را راحت‌تر کرده است. انواع اقامتگاه‌هایی که در جاباما می‌توانید پیدا کنید هتل، ویلا، هتل آپارتمان، کلبه چوبی، کلبه جنگلی، سوئیت و... است. 
هاستل، مسافرخانه، مجتمع اقامتگاهی، آپارتمان مبله و... انواع دیگر از اقامتگاه‌هایی است که در سایت و اپلیکیشن جاباما پیدا خواهید کرد. جاباما چند سالی است فعالیت خود را شروع کرده و به یک مرجع تبدیل شده است.
 
اپلیکیشن جاباما
 
رزرو هتل یا اجاره ویلا و دیگر اقامتگاه‎ها با وجود اپلیکیشن جاباما بسیار راحت و ساده انجام می‌شود. جاباما جامع‌ترین اپلیکیشن رزرو اقامتگاه است. سایت جاباما اولین سامانه‌ای بوده است که برای ساخت اپلیکیشن اقدام کرده است. 

این اپلیکیشن اولین نرم‌افزار در زمینه رزرو آنلاین اقامتگاه است. اپلیکیشن جاباما تمامی اقامتگاه‌ها مثل هتل، بوم‌گردی، ویلا و... را در خود دارد. این نرم‌افزار اقامتگاه‌های ایران را پوشش خواهد داد. دانلود این اپلیکیشن به شما این امکان را خواهد داد هر وقت نیاز به اقامتگاه داشته باشید به راحتی وارد اپلیکیشن شده و رزرو خود را انجام دهید. 

جاباما متنوع‌ترین لیست اقامتگاه در ایران را دارد. اپلیکیشن جاباما بهترین نرم‌افزار برای رزرو آنلاین و اجاره اقامتگاه است. استان گیلان، اصفهان، خراسان رضوی، تهران، هرمزگان و دیگر استان‌ها همگی در اپلیکیشن جاباما اقامتگاه دارند و با مراجعه به جاباما شما بهترین اقامتگاه را برای خود اجاره خواهید کرد.

همراه داشتن گوشی موبایل امروزه یکی واجبات برای همه ما شده است. بیشتر کارها و خریدهای ما با کمک گوشی موبایل انجام خواهد شد. اپلیکیشن جاباما را روی گوشی خود دانلود کنید هر نوع اقامتگاهی را هر جای ایران که نیاز دارید به راحتی رزرو کنید. برای رزرو اقامتگاه تاریخ سفر نیاز خواهد بود.

ویژگی اپلیکیشن جاباما 

اپلیکیشن جاباما را دانلود و نصب کرده‌اید. قدم اول باید در آن ثبت نام کنید. این اپلیکیشن رایگان است و برای نصب و ثبت نام نیاز به پرداخت مبلغی نیست. شما زمان ثبت نام فقط به یک شماره موبایل نیاز دارید. نزدیک به 7 هزار اقامتگاه در این اپلیکیشن برای اجاره و رزرو وجود دارد. 

امکان رزرو اقامتگاه در این اپلیکیشن موجود است. این اقامتگاه‌ها تمامی ایران را شامل می‌شود. اطلاعات و مشخصات به صورت کامل در اپلیکیشن در اختیار کاربران و گردشگران قرار خواهد گرفت. مشخصات شامل  تصویر و عکس خواهد بود که کار شما را برای انتخاب راحت می‌کند. 

تخفیف‌های جاباما در اپلیکیشن به صورت ویژه اعلام خواهد شد. برای رزرو هتل یا هر نوع اقامتگاهی یا اجاره ویلا برای شما فیلتر‌هایی در اپلیکیشن قرار گرفته که سریع‌تر به اقامتگاه مورد نظر خود برسید. این فیلترها بر اساس شهر، تعداد نفرات، امکانات، نوع اقامتگاه و... تقسیم‌بندی شده است.
 
‏‏امکانات و خدمات اپلیکیشن 

وقتی برای رزرو اقامتگاه از اپلیکیشن جاباما استفاده کنید این امکان به شما داده خواهد شد نظرات مسافران قبلی که در سامانه ثبت شده است را ببینید. هر زمان شما نیز رزروی انجام داده باشید و از اقامتگاهی استفاده کرده باشید شما نیز می‌توانید نظرات و پیشنهادات خود را در سامانه ثبت کرده و در اختیار دیگر مسافران بگذارید. این نظرات و پیشنهادات در اپلیکیشن قابل مشاهده است. 

مزایای اجاره ویلا به صورت آنلاین از سایت جاباما
پشتیبانی اپلیکیشن جاباما به صورت 24 ساعته خواهد بود. اگر زمان رزرو مشکلی برای شما پیش آمد با کمک از واحد پشتیبانی به راحتی مشکل شما برطرف می‌شود. این خدمات پشتیبانی در روزهای تعطیل هم به کاربران ارائه خواهد شد. شما زمان رزرو اقامتگاه از اپلیکیشن تمامی پروسه پرداخت و رسید خرید را به صورت کامل انجام خواهید داد. 

یکی از امکانات اپلیکیشن این است که شما می‌توانید اگر اقامتگاهی مورد پسند باشد می‌توانید در لیست علاقه‌مندی‌ها آن را ثبت کنید. این کار به شما این امکان را خواهد داد دفعات بعدی به راحتی به آن اقامتگاه دسترسی داشته باشید. 
دسترسی‌های اپلیکیشن

شما با دانلود اپلیکیشن جاباما به تمامی تراکنش‌های مالی دسترسی خواهید داشت. لیست تراکنش‌ها با تمامی جزئیات در اپلیکیشن وجود دارد. تاریخ، ساعت، مبلغ، نوع اقامتگاه و... اطلاعاتی است که در دسترس شما است و به راحتی می‌توانید به آنها در صورت نیاز مراجعه کنید. 

جاباما، سامانه جامع آنلاین برای رزرو اقامتگاه است. این سامانه خدمات اجاره اقامتگاه را به کاربران و مسافران و گردشگران عرضه می‌کند.
 
معتبرترین سایت گردشگری

کامل‌ترین و معتبرترین سامانه رزرو و اجاره اقامتگاه سایت جاباما است. اپلیکیشن جاباما نیز در زمینه گردشگری یکی از معتبرترین سامانه‌های رزرو اقامتگاه شده است. بهترین اقامتگاه را برای یک سفر خوب به آسانی در معتبرترین اپلیکیشن گردشگری رزرو کنید. 
خدمات جاباما پلاس نیز در اپلیکیشن جاباما به شما ارائه خواهد شد. جاباما پلاس نظافت و امکانات ضدعفونی اقامتگاه را شامل می‌شود. این خدمات به صورت رایگان خواهد بود. رزرو هتل، اجاره ویلا و دیگر انواع اقامتگاه با وجود معتبرترین اپلیکیشن گردشگری و اقامتی کاری راحت و ساده خواهد بود. 

انواع اقامتگاه‌ها در جاباما

هتل، مسافرخانه، هاستل و آپارتمان مبله قسمتی از انواع اقامتگاه است. تمامی این اقامتگاه‌ها را در اپلیکیشن جاباما می‌توانید پیدا کنید. اقامتگاه‌های بوم‌گردی به تازگی طرفداران زیادی پیدا کرده است. اپلیکیشن جاباما در بیشتر شهرهای ایران مانند جزیره قشم، یزد، اصفهان، رشت، ماسال و... اقامتگاه بوم‌گردی دارد.

هاستل که از دسته اقامتگاه‌های ارزان قیمت و اقتصادی است نیز برای یک سفر کاری یا خانوادگی مناسب است. این نوع اقامتگاه قسمتی از خدمات خود را به صورت اشتراکی در اختیار مسافران و گردشگران خواهد گذاشت. 

زیبا‌ترین کلبه‌های جنگلی در شمال ایران را می‌توانید با ورود به اپلیکیشن جاباما انتخاب کنید. هتل‌های اقتصادی و هتل‌های شیک و مجلل با بهترین قیمت در جاباما ارائه خواهد شد. این هتل‌ها معمولا زمان رزرو از اپلیکیشن شامل درصدی تخفیف می‌شوند. 

مناسب‌ترین اقامتگاه را با بهترین قیمت از اپلیکیشن رزرو کرده و مسافرت خوشی را به شما هدیه خواهد داد. سفر شما چه کاری، دوستانه یا خانوادگی باشد رزرو اقامتگاه را به جاباما بسپارید. سوئیت، اقامتگاه کوچکی است که می‌توانید برای سفر خود انتخاب کنید.


مزایای اجاره ویلا به صورت آنلاین از سایت جاباما
 زمان سفر بیشتر تمرکز باید روی گشت و گذار و تفریحات باشد. جاذبه‌های گردشگری هر شهر در نوع خود خاص و ویژه است. یک مسافرت همیشه باید برای ما درسی نیز داشته باشد. آشنایی با فرهنگ‌های مختلف درس خوبی برای ما خواهد بود.




این مطلب، یک خبر آگهی بوده و پایگاه خبری تیتر20 در محتوای آن هیچ نظری ندارد.
ارسال نظرات
موضوعات روز