جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۷
تیتر20 گزارش می دهد:
تولید دنا از سمند پیشی گرفته، که نشان می دهد ایران خودرو قصد دارد تولید در خانواده این محصول را بالا و بالاتر ببرد. تارا نیز رفته رفته در مسیر ورود به سبد محصولات اصلی (پرتیراژ) ایران خودرو قرار خواهد گرفت. بنابراین اعلام آمادگی ایساکو برای خدمات دهی به محصولات جدید ایران خودرو می تواند خیال مشتریان را بابت خدمات پس از فروش آنها تا حد زیادی راحت کند.
کد خبر: ۵۳۰۲۴
خوش آمدگویی ایساکو به خودروهای جدید
تیتر20 - بنابر اعلام شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو (ایساکو) نمایندگی های این کشور در سراسر کشور آمادگی کامل برای خدمات دهی به محصولات جدید از جمله تارا و دنا پلاس توربو شارژ اتومات را دارند و آموزش های لازم را در این مورد دیده اند. آن طور که رضا مفیدی مدیرعامل ایساکو عنوان کرده، آمادگی این شرکت علاوه بر تامین و توزیع قطعات و لوازم یدکی، شامل آموزش کارکنان نمایندگی‌ها و امدادگران، تجهیز نمایندگی‌های منتخب به ابزار مخصوص، نرم‌افزار دستگاه‌های عیب‌یاب و تهیه مستندات راهنمای تعمیرات است. 

آمادگی ایساکو برای ارائه خدمات به محصولات جدید ایران خودرو می تواند در بالا بردن سطح کلی رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش این شرکت تاثیر بسزایی بگذارد. هرچند در حال حاضر سهم محصولات جدید ایران خودرو از سبد تولید چندان بالا نیست، اما این خودروها قرار است در آینده ای نه چندان دور تیراژ غالب را در این شرکت به دست بگیرند. 

همین حالا تولید دنا از سمند پیشی گرفته، که نشان می دهد ایران خودرو قصد دارد تولید در خانواده این محصول را بالا و بالاتر ببرد. تارا نیز هرچند در حال حاضر از تیراژ بالایی برخوردار نیست، با این حال رفته رفته در مسیر ورود به سبد محصولات اصلی (پرتیراژ) ایران خودرو قرار خواهد گرفت. بنابراین اعلام آمادگی ایساکو برای خدمات دهی به محصولات جدید ایران خودرو می تواند خیال مشتریان را بابت خدمات پس از فروش آنها تا حد زیادی راحت کند.

خودروهای جدید ازآنجاکه از سطح فنی پیچیده تری برخوردار هستند، نیاز به تعمیرات تخصصی دارند. بنابراین نیاز است که ایساکو در نمایندگی های منتخب خود در سراسر کشور، آموزش های لازم را به پرسنل بدهد تا مالکان خودروهای جدید مشکلی بابت عیب یابی و تعمیر نداشته باشند.  آن طور که مدیرعامل ایساکو عنوان کرده، مدارک و مستندات راهنمای تعمیرات و کاتالوگ قطعات به منظور بهره‌برداری کارشناسان نمایندگی‌ها در سیستم مستندات فنی، در دسترس قرار گرفته است. همچنین آموزش های لازم نیز به کارکنان داده شده تا نسبت به عیب یابی و تعمیر خودروهای جدید اقدام شود.

حال باید منتظر ماند و دید آمادگی ایساکو در این مورد به واقع چقدر است و مالکان خودروهای جدید از روند دریافت خدمات پس از فروش چقدر احساس رضایت خواهند داشت.

دو موضوع مهم دیگری که می تواند به ایساکو در رسیدن به اهداف خود در مورد خدمات دهی به خودروهای جدید کمک کند، پراکندگی مناسب نمایندگی های منتخب و تامین به موقع قطعات است. 

محصولات جدید ایران خودرو قرار است در سراسر کشور تردد کنند، بنابراین مالکان آنها چه در تهران، چه در سیستان و بلوچستان و شرق خراسان و چه در کردستان و آذربایجان و بوشهر و...، باید در کوتاه ترین زمان ممکن امکان استفاده از خدمات پس از فروش را داشته باشند. در واقع ایساکو در هر استانی به فراخور جمعیت و میزان عرضه محصولات جدید، نمایندگی منتخب برای خدمات دهی به این خودروها را مهیا خواهد ساخت تا شهروندان بتوانند برای تعمیرات در همان شهرو استان محل سکونت از خدمات بهره مند شوند.

در کنار پراکندگی نمایندگی های منتخب، تامین هرچه سریع قطعات نیز نقش بسیار مهمی در رضایتمندی شهروندان بابت خدمات پس از فروش خواهد داشت. خودروهای جدید به هر حال ممکن است به دلایل مختلف از جمله تصادف، خیلی زود به قطعات یدکی نیاز پیدا کنند، از همین رو نیاز است تا نمایندگی های منتخب از ذخیره قطعه ای مناسبی برخوردار باشند و یا حداقل امکان تامین سریع از ایساکو فراهم باشد تا مراجعه کنندگان معطل دریافت خدمات نشوند. کمبود قطعات سبب خواب طولانی خودروهای جدید در نمایندگی های ایساکو می شوند که طبعا نارضایتی مالکان آنها را به دنبال خواهد داشت.    

ارسال نظرات
موضوعات روز