جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۴
اداره یک فروشگاه زنجیره‌ای کار آسانی نیست و نیازمند یک سیستم مکانیزه و پیشرفته است. در واقع‌ فروشگاه های زنجیره ای و هایپر مارکت ها به کمک نرم‌افزارهای بهینه، اداره فعالیت پیچیده و مشکل خود را آسان می‌کنند.
کد خبر: ۵۳۳۳۱
اهمیت بهینه سازی نرم‌افزارهای فروشگاهی
تیتر20 - با رشد شتابانی که تکنولوژی در سال‌های اخیر داشته باعث تغییر و به روزرسانی فرآیند ها در بسیاری از کسب و کارها شده است. 

فروشگاه‌های زنجیره‌ای یا هایپر مارکت‌ها به سبب گستردگی و پیچیدگی عملکرد در سیستم تامین و فروش ناگزیر به استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا هستند.

این نوع از کسب وکارها به دلیل وسیع و پراکنده بودن شعب و حجم وتعداد کالا که در هر شعبه جای داده‌اند، به یک سیستم سریع و دقیق برای قسمت های مختلف نیازمندند. این سرعت و دقت تنها با نرم افزار پیشرفته فروشگاه زنجیره‌ ای امکان پذیر است.

از طرفی هم مدیریت موجودی انبار وضعیت عملیات بانکی، ثبت و صدور فاکتورها گزارشات و... نیز این بخش مهم از اقتصاد را نیازمند یک سیستم مکانیزه و پیشرفته کرده است.

بنابراین فروشگاه های زنجیره ای بخاطر ماهیت کارشان یکی از کسب و کارهایی هستند که باید از تکنولوژی‌های روز دنیا استفاده کنند وهر از چند گاهی علاوه بر ارتقای نرم افزار ها به خرید صندوق های فروشگاهی مدرن توجه کنند.

اداره یک فروشگاه زنجیره‌ای کار آسانی نیست و نیازمند یک سیستم مکانیزه و پیشرفته است. در واقع‌ فروشگاه های زنجیره ای و هایپر مارکت ها به کمک نرم‌افزارهای بهینه، اداره فعالیت پیچیده و مشکل خود را آسان می‌کنند.

البته در حوزه محصولات نرم‌افزاری به دلیل ناآشنایی و درک صحیح از اهمیت، ارزش و جایگاه نرم‌افزار در کسب وکار های مختلف از جمله فروشگاه های زنجیره ای ، این محصولات با قیمت واقعی و مناسب در کشور ارائه نمی‌شود.

همچنین به دلیل نبود استانداردهای مناسب و آگاهی بسیار ضعیف مدیران در این حوزه، تشخیص صحیحی از عملکرد  بهینه محصولات نرم‌افزاری وجود ندارد.

ارسال نظرات
موضوعات روز