پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۳
تیتر20 گزارش می دهد؛
یکی از برنامه هایی که شرکت اسنوا در سال اخیر اجرا کرده سیاست تولید و عرضه محصولات با ویژگی های خاص بوده تا از این طریق بتواند نه تنها در برند سازی، بلکه در جذب مشتریان خاص هم موفق باشد.
کد خبر: ۵۳۳۴۹
برندسازی اسنوا با ثبت «ترین ها»
تیتر20 -  در سال های اخیر که بازار لوازم خانگی ایران در اختیار تولیدکننده های داخلی قرار گرفته نه تنها رقابت کاهش پیدا نکرده، بلکه افزایش هم داشته در این مسیر برخی تولیدکننده ها روی افزایش تیراژ تولید و کاهش قیمت تمام شده کار کرده اند و برخی برندها مانند اسنوا روی کیفیت و تولید محصولات متنوع و گسترده تمرکز داشته است، هرچند همین مساله کمک می کند تا شرکت با افزایش تیراژ تولید برخی قطعات مشابه در مدل های مختلف قیمت تمام شده را کاهش دهد و به نوعی رقابت پذیری را در بازار افزایش دهد، با این حال همواره عرضه محصولات خاص هم مورد توجه این شرکت بوده تا از این طریق بتواند تقاضای گروه های خاص را هم تامین کند.

این یک اصل در برندسازی است که وقتی شرکتی مشتری را در اولویت قرار دهد به تقاضای گروه های کوچک بازار هم توجه می کند. در همین راستا شرکت اسنوا قرار است یک مدل یخچال ساید بای ساید تولید کند که از بزرگترین یخچال های موجود در ایران و جهان خواهد بود.

 تولید این محصولات به طور قطع در ابتدا دارای مشتریان محدودی است اما با توجه به ظرفیت بالایی که دارند به سرعت می توانند پا را از کاربرد خانگی فراتر بگذارند و در واحدهای اداری و تجاری هم استفاده شوند. البته جا افتادن یک محصول این چنینی در بازار هم به همین سادگی نیست، هرچند رقیبی در بازار ندارد، اما مصرف کننده باید آشنایی کامل به محصول داشته باشد و به نوعی از کاربرد آن هم مطمئن باشد تا از این طریق متقاضی خرید باشد. بنابراین در نخستین گام برای کسب موفقیت در چنین اقدامی اسنوا باید تبلیغات را جدی بگیرد.

به عبارت دیگر در شرایط کنونی بازار لوازم خانگی ایران علاوه بر اینکه به سمتی رقابتی شدن حرکت کرده با چالش رکود تقاضا هم مواجه است و این مسائله ریشه در کاهش قدرت خرید مردم دارد که در سال های اخیر در نتیجه افزایش تورم به وجود آمده است و از آنجایی که این معضل می تواند تقاضا برای محصولات «ترین ها» یعنی بهترین ها، بزرگترین ها، با کیفیت ترین ها و ... را کاهش دهد، اهمیت برندینگ و تبلیغات درست اهمیت ویژه ای پیدا می کند، به ویژه در شرایطی که بازار دارای رقبای نوپا است که همه آنها تلاش می کنند سهمی از بازار داشته باشند و به دلیل اینکه این اتفاق در نتیجه برندینگ رخ نمی دهد گاهی از طریق تخریب و ... اتفاق می افتد، بنابراین تبلیغات و اطلاع رسانی درست می تواند به اسنوا کمک کند.

البته نباید فراموش کرد که هم اکنون ساید بای ساید سری هارمونی یخچال و فریزر های اسنوا در مدل ها و طرح های متنوعی تولید می شوند که تقریبا تمامی سلایق را پوشش دهند و به دلیل سیستم سرمایش هوشمند ساید اسنوا دارای حسگرهای شش گانه هوشمند تشخیص دما به صورت کاملا اتوماتیک سرمایش پایدار و یکنواختی را برای یخچال ایجاد می کند و از نوسانات دمایی کاسته و باعث می شود مواد غذایی در دمایی یکنواخت تازگی و مطلوبیت خود را حفظ کند.

به همین دلیل در حال حاضر ساید های اسنوا جزو یخچال های محبوب بازار هستند و استفاده از ابزارهای تبلیغاتی یا عرضه مدل های با قابلیت های خاص به این محبوبیت می افزاید و حتی می تواند بستری را برای ورود به بازارهای منطقه ای فراهم کند، زیرا در شرایط کنونی بسیاری از شرکت های بزرگ بین المللی بیشتر روی محصولات پرمتقاضی تکیه کرده اند تا از این طریق تولید را با حداکثر نیاز داشته باشند و به نوعی قدرت رقابت پذیری خود را هم بالا برده باشند، بر همین مبنا شرکت هایی که بتوانند همه نیازها و سلایق جامعه را در نظر بگیرند در ادامه می توانند از قدرت نفوذ بیشتری در بازارها برخوردار شوند و اسنوا با قدم گذاشتن در این مسیر افق روشنی را برای خود ترسیم کرده است.
ارسال نظرات
موضوعات روز