جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲
تیتر20 بررسی می کند؛
فروش قسطی کارت اشتراک طلایی ایران خودرو را می توان طرحی دو سویه به نفع هر دو طرف (امدادخودرو ایران و مشتریان) دانست.
کد خبر: ۵۳۳۸۰
تبعات مثبت فروش اقساطی کارت طلایی امدادخودرو ایران
تیتر20 - افزایش قیمت خودرو به خصوص طی بیش از سه سال گذشته، سبب شده قیمت قطعات و همچنین خدمات پس از فروش و تعمیرات نیز بالا برود و شهروندان از این ناحیه نیز دچار چالش شوند. در این شرایط، شرکت امدادخودرو ایران (وابسته به ایران خودرو) در راستای اهداف مشتری مداری ، امکان خرید کارت خدمات اشتراک طلایی را فراهم آورده تا شهروندان بتوانند تا حدی هزینه های مربوطه را مدیریت کنند. 

با وجود کارت طلایی، امکان مدیریت هزینه تعمیرات و دریافت خدمات خودرویی فراهم می شود، با این حال اوضاع اقتصادی اجازه نمی دهد بسیاری از شهروندان کارت موردنظر را خریداری کنند. حالا آن طور که چندی پیش مدیرخدمات طلایی امدادخودرو عنوان کرده، باتوجه به رضایت مشتریان از خدمات سطوح مختلف اشتراک طلایی، شرایط خرید تسهیل شده و متقاضیان می‌توانند علاوه بر تخفیفات حداکثری موجود، از شرایط تقسیط بدون‌بهره نیز برای خودروهای صفر کیلومتر برخوردار شوند. 

با توجه به اظهارات وی، این امکان فراهم شده تا مشتریان کارت اشتراک طلایی را به صورت قسطی خریداری و بهره نیز پرداخت نکنند. به واسطه این کارت، امکان پوشش زیان حوادث، پوشش زیان ناشی از بلایای طبیعی و حتی تعویض خودرو برای جبران خسارت‌های کلی فراهم می شود.با کارت اشتراک طلایی همچنین محدودیتی در تعداد دفعات دریافت خدمات وجود ندارد، ضمن آنکه خدمات بدنه خودرو به صورت کامل گارانتی می شود. از سوی دیگر، امکان استفاده شبانه روزی از خدمات امدادی با وجود این کارت فراهم می شود و سرویس‌های دوره‌ای نیز رایگان است.

 با توجه به این امکانات و البته موارد دیگر که ذکر نشد، استفاده از کارت اشتراک طلایی عملا اقتصادی‌تر از سایر روش‌های پوشش خسارت است و از همین رو خیلی ها به دنبال خرید آن هستند. حالا نیز که امدادخودرو امکان خرید قسطی کارت اشتراک طلایی را فراهم کرده، شهروندان بیشتری می توانند از آن استفاده کنند. 

از طرفی، هرچه شرایط خرید کارت اشتراک طلایی تسهیل شود، این موضوع به نفع امدادخودرو ایران نیز خواهد بود، زیرا فروش این کارت بالا می رود و این موضوع، درآمدزایی هرچه بیشتر را برای امدادخودرویی ها به دنبال دارد.

 بنابراین فروش قسطی کارت اشتراک طلایی را می توان طرحی دو سویه به نفع هر دو طرف (امدادخودرو ایران و مشتریان) دانست.   

با توجه به بروز مشکلات اقتصادی در کشور به خصوص طی بیش از سه سال گذشته (دوران تحریم)، مسوولیت های اجتماعی خودروسازان و شرکت های تابعه ایجاب می کند تا حد امکان شرایط برای خرید محصولت و استفاده از خدمات تسهیل شود. اقدام امدادخودرو ایران مبنی بر فروش قسطی بدون بهره کارت اشتراک طلایی را نیز می توان در راستای همین مسوولیت های اجتماعی قلمداد کرد، چه آنکه به هر حال فروش قسطی این کارت با توجه به مزایایی که دارد، می تواند از جنبه مالی کمک حال مشتریان باشد. 

البته گویا فروش قسطی بدون بهره کارت اشتراک طلایی، تنها مختص خودروهای صفر کیلومتر است، بنابراین مالکان خودروهای کارکرده از چنین امتیازی برخوردار نیستند. 

طبعا اگر شرایط به شکلی پیش می رفت که خودروهای کارکرده نیز مشمول چنین امتیاز ویژه ای می شدند، اقدام امدادخودرو ایران کامل تر می شد.

هرچه هست، چنین اقداماتی جدا از اینکه نفع مشتریان را در پی دارد و در این اوضاع اقتصادی کمک حال شان می شود، زمینه ساز بهبود میزان رضایت عمومی از امدادخودرو ایران، شبکه خدمات پس از فروش ایران خودرو و خود ایران خودرویی ها خواهد شد. 

اقدامات مثبت امدادخودرو ایران از جمله همین ماجرای فروش قسطی کارت اشتراک طلایی، زمینه کاهش نارضایتی و حتی تغییر نگرش شهروندان به شرکت های خودروساز را فراهم خواهد کرد.   

ارسال نظرات
موضوعات روز