پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۹
قیمت نفت ایران با ۳ دلار و ۵۴ سنت کاهش به ۸۴ دلار و ۲۳ سنت در هر بشکه رسید که نسبت به روز گذشته کاهشی ۴.۰۳ درصدی را تجربه کرده است.
کد خبر: ۵۳۷۳۹

تیتر۲۰- قیمت شاخص نفت خام برنت دریای شمال امروز (۲۰ بهمن ماه) در بازارهای جهانی نسبت به آخرین قیمت‌های روز گذشته با ۳۵ سنت افزایش به ۹۱ دلار و ۱۳ سنت در هر بشکه رسید، این در حالی است که در آخرین ساعات معاملات دیروز قیمت این محصول ۹۰ دلار و ۷۸ سنت در بازارهای جهانی معامله شد که نشان دهنده کاهش ۰.۳۹ درصدی برنت دریای شمال نسبت به روز گذشته دارد.

همچنین قیمت نفت وست تگزاس اینترمدیت در بازارهای جهانی با افزایش ۳۰ سنتی روبرو بوده و به ۸۹ دلار و ۶۶ سنت در هر بشکه رسیده که نسبت به آخرین قیمت معاملاتی روز گذشته افزایشی ۰.۲۹ درصدی را تجربه کرده است. قیمت نفت ایران نیز با ۳ دلار و ۵۴ سنت کاهش به ۸۴ دلار و ۲۳ سنت در هر بشکه رسید که نسبت به روز گذشته کاهشی ۴.۰۳ درصدی را تجربه کرده است.

به جز نفت کویت قیمت نفت سایر اعضای اوپک نسبت به روز گذشته با کاهش چشمگیری روبرو بوده‌اند به طوری که قیمت نفت مربان باب امارات به ۹۲ دلار و ۷۱ سنت، نفت کویت به ۹۲ دلار و ۹۶ سنت و نفت ساهاران بلند الجزایر به ۹۳ دلار و ۹۵ سنت، نفت سبک بانی نیجریه به ۹۱ دلار و ۸۸ سنت، نفت گیراسول آنگولا به ۹۲ دلار و ۳۲ سنت و نفت سبک عربستان به ۹۲ دلار و ۲۲ سنت رسیده، این در حالی است که قیمت نفت بصره عراق همچنان ۷۱ دلار و ۶۹ فروخته می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، قیمت اکثر شرکتهای نفت مطرح جهانی از ابتدای دیروز تاکنون با کاهش شدیدی روبرو بوده‌اند به طوری که قیمت نفت برنت دریای شمال در ابتدای معاملات دیروز ۹۲ دلار و ۶۹ سنت و قیمت نفت وست تگزاس اینترمدیت ۹۱ دلار و ۲۰ سنت بود. قیمت نفت ایران نیز ۸۷ دلار و ۷۷ سنت معامله می‌شد.

از طرف دیگر قیمت نفت مربان باب امارات به ۹۳ دلار و ۳۶ سنت، نفت کویت به ۹۲ دلار و ۲۵ سنت و نفت ساهاران بلند الجزایر به ۹۷ دلار و ۰۵ سنت، نفت سبک بانی نیجریه به ۹۴ دلار و ۶۶ سنت، نفت گیراسول آنگولا به ۹۵ دلار و ۱۵ سنت و نفت سبک عربستان به ۹۳ دلار و ۰۳ سنت بود که این امر نشان دهنده این موضوع است که قیمت نفت اوپک نسبت به ابتدای معاملات روز گذشته با کاهش زیادی روبرو شده‌اند./مهر

ارسال نظرات
موضوعات روز