پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۲:۵۷
رئیس شورای شهر تهران با اشاره به فروش میوه‌های خارجی از جمله سیب و گلابی از کشور آمریکا در تهران گفت: این موضوع خجالت‌آور است که ما ارزی را که با خون و دل به دست می‌آوریم برای چیزهای بی‌معنی هزینه کنیم ضمن اینکه شهردای موظف است از ورود میوه‌های خارجی جلوگیری کند.
کد خبر: ۵۴۰۰
تیتر20 - رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به فروش میوه‌های خارجی از جمله سیب و گلابی از کشور آمریکا در تهران گفت: این موضوع خجالت‌آور است که ما ارزی را که با خون و دل به دست می‌آوریم برای چیزهای بی‌معنی هزینه کنیم ضمن اینکه شهردای موظف است از ورود میوه‌های خارجی جلوگیری کند.
به گزارش باشگاه خبرنگاران، مهدی چمران  به فرا رسیدن 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: 22 بهمن ماه آغاز دوران نوین در کشور بود و حرکت بزرگی در خاورمیانه و دنیا شکل گرفت به طوریکه هم اکنون آثار و برکات آن را در دنیا و کشور خود می‌بینیم. 
 
وی با اشاره به ورود برخی از میوه‌های خارجی در سطح شهر، گفت: شاهد هستیم که میوه‌هایی از جمله سیب و گلابی از کشور آمریکا با قیمت بالا وارد می‌شوند و مشخص نیست که این میوه‌ها به چه شکلی وارد می‌گردند. 
 
چمران با اشاره به ورود قاچاق میوه‌های اشاره شده تصریح کرد: متأسفانه با ارزی که با خون و دل به دست می‌آوریم چیزهای بی‌معنی را می‌خریم و در واقع خرید میوه از کشورهایی از جمله آمریکا خجالت‌آور است. 
 
رئیس شورای اسلامی شهر تهران در پایان پیشنهاد داد:‌ که نهضتی در شورا درست شود و از ورود میوه‌های خارجی به میادین میوه و تره‌بار جلوگیری شود. 

ارسال نظرات
موضوعات روز