پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۱
بسیاری از ما هر ساله در تعطیلات سال جدید و عید نوروز و البته به طور ویژه امسال و بعد از واکسیناسیون عمومی و فروکش کردن پاندمی کووید 19، برای یک مسافرت خاطره‌انگیز برنامه‌ریزی می‌کنیم.
کد خبر: ۵۴۳۳۷

تیتر۲۰- البته یک مسافرت خاطره‌انگیز به ویژه اگر مقصد آن خارج از کشور باشد، علاوه بر برنامه‌‌ریزی، به امنیت و آرامش خاطر هم نیاز دارد. اگر در طول سفر، برای شما اتفاق غیرمنتظره‌ای مثل بیماری و حادثه، از دست رفتن مدارک یا گم کردن چمدان رخ دهد؛ در چنین مواقعی چه باید کرد؟ 

بیمه سرمد با ارائه بیمه مسافرتی، تکیه‌گاه مطئمن شما در سفر است تا شما با آرامش و امنیت خاطر از سفرتان لذت ببرید.

اگر در طول مدت سفر، دچار بیماری یا حادثه شوید، هزینه درمان بیماری با توجه به قیمت بالای ارز، برای شما بسیار گران تمام می‌شود و ممکن است یک سرماخوردگی ساده، هزینه‌های سنگینی روی دست شما بگذارد. با داشتن بیمه مسافرتی سرمد، ما هزینه‌های درمان شما را بر اساس قرارداد تا سقف 50.000 یورو، پرداخت خواهیم کرد. 

این را به یاد داشته باشید که بیمه مسافرتی برای سفرهای خارج از کشور است و یکی از مدارک موردنیاز برای اخذ ویزا از سفارت‌خانه کشورها است، اما حتی اگر الزامی برای تهیه آن وجود نداشته باشد، توصیه می‌شود برای جلوگیری از هزینه‌های سرسام‌آور در خارج از کشور، حتما این بیمه‌نامه را تهیه کنید.

با بیمه مسافرتی سرمد، موارد اورژانسی درمانی پزشکی و بستری و فوریت‌های دندانپزشکی مثل دندان‌درد، درمان عفونت و کشیدن دندان و البته غرامت اتفاقات ناگواری مثل فوت مسافر هم تحت پوشش قرار می‌گیرد.

از دیگر اتفاقاتی که در سفرهای خارجی بسیار اتفاق می‌افتد؛ گم کردن یا به سرقت رفتن مدارک شناسایی یا گذرنامه است، با برخورداری از بیمه مسافرتی سرمد، شما می‌توانید غرامت مفقودی یا سرقت مدارک خود مانند شناسنامه، کارت ملی، گواهینامه، گذرنامه را نیز دریافت کنید.

در صورت بروز هرکدام از این حوادث، کافی است بیمه‌گذار یا همراهان او با بیمه سرمد تماس بگیرند و موضوع را گزارش کنند، بیمه سرمد خسارت را طی حداکثر30 روز پرداخت می‌کند.

بر اساس آیین نامه بیمه مرکزی، مسافران و بیمه گذاران در سفرهای کمتر از 92 روز متوالی، امکان بهره‌مندی از پوشش‌های بیمه مسافرتی را دارند. در مورد طرح‌های 6 ماهه و یک ساله نیز اگر بیمه‌گذار به تعدادی سفر در کمتر از 92 روز متوالی برود، در تمام آنها می‌تواند از پوشش‌های بیمه مسافرتی خود استفاده کند که البته مدت بیمه‌نامه مسافرتی نیز از زمان درج مهر خروج در پاسپورت آغاز می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید بیمه مسافرتی سرمد، کافی است با مرکز تماس24 ساعته بیمه سرمد با شماره تلفن سراسری 1516 تماس بگیرید تا در هر ساعت از شبانه‌روز و به صورت آنی، بیمه‌نامه مسافرتی برای شما صادر شود.

در نگاه اول شاید بیمه مسافرتی هزینه‌ای اضافی به نظر برسد که بر مسافر تحمیل می‌شود، اما برخلاف این تصور، بیمه مسافرتی ضمانتِ آرامش شما در سفر است. 

ارسال نظرات
موضوعات روز