پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۲
زغال فعال نوعی پودر سیاه‌ رنگ با دانه‌های ریز است که از سوزاندن پوست نارگیل، زیتون، از سوختن آهسته و تدریجی چوب و زغال‌سنگ نارس تهیه می‌شود.
کد خبر: ۵۴۸۴۹
تیتر۲۰- این پودر بسیار جاذب است. برخلاف سایر مواد جاذب که به آب می‌چسبند، زغال فعال به سموم و جرم‌ها متصل می‌شوند و آن‌ها را در خود حل می‌کنند.

چطور با زغال فعال دندان ‌ها را سفید کنیم؟

پیشنهاد می‌کنیم این ماده معدنی را به صورت خام استفاده نکنید. خوردن یا بلعیدن زغال فعال به مقدار کم هیچ مانعی ندارد، اما مقدار زیاد آن می‌تواند خطرناک باشد. برای سفید کردن لکه و جرم دندان در خانه، تهیه‌ خمیردندان حاوی زغال فعال را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

دستورالعمل استفاده از خمیر دندان زغالی

نحوه‌ استفاده‌ از خمیر دندان زغالی بسیار آسان است. کافی است هر روز صبح بعد از بیدار شدن از خواب و هر شب قبل از خواب مقدار کمی از خمیردندان را روی مسواک بریزید و به ‌آرامی دندان‌هایتان را مسواک کنید و سپس با یک لیوان آب دهان خود را بشویید. استفاده از خمیردندان زغالی و سفید کردن دندان با زغال در کنار رعایت رژیم غذایی مناسب و نخ دندان، می‌تواند سلامت دندان و زیبایی لبخندتان را تضمین کند.

گیاه آلوئه ورا

آلوئه ورا گیاهی سرشار از آنتی اکسیدان است، از این رو در درمان بسیاری از بیماری­های دهان، لثه و دندان، به کار می­رود.
آلوئه ورا از رشد قارچ­ها، باکتری­ها و ویروس­ها در فضای دهان جلوگیری می­کند.

آلوئه ورا و بهبود  بهداشت دهان

قرن­هاست که آلوئه ورا  در درمان انواع بیماری­ها به کار می­رود. درمان سوختگی­ها، بریدگی­ها، بهبود مشکلات گوارشی، بهبود تومورهای سرطانی و کاهش عوارض پرتودرمانی،  تنها بخشی از اثرات شناخته شده گیاه آلوئه ورا است. خاصیت ترمیم کنندگی دندان و بهبود بهداشت دهانی، از خواص گیاه آلوئه ورا است که به تازگی، مورد توجه قرار گرفته­ است.

آلوئه ورا و پوسیدگی دندان

برای استفاده از خواص آلوئه ورا برای بیماری­های لثه و دندان، تنها کافی است. مقداری از پودر آلوئه ورا را روی مسواک ریخته و دندان­های خود را با آن مسواک بزنید. پودر آلوئه ورا، می­تواند انواع عفونت­ها و بیماری­های لثه را التیام بخشد. همچنین برای داشتن لثه ­های سالم، می­توانید آب آلوئه­ ورا را پیش از فرودادن (قورت دادن)، در دهان خود بگردانید.

همچنین مسواک زدن با ژل آلوئه ورا تأثیرات درمانی مفیدی بر بیماری­ های دندان و لثه خواهدداشت. برای استفاده از حداکثر فواید این گیاه، از ژل خالص آلوئه ورا استفاده کرده و پس از مسواک زدن، دندان­ها را آبکشی نکنید.

خمیر دندان الترا وایت اکتیدنت

خمیر دندان الترا وایت اکتیدنت حاوی زغال فعال و عصاره آلوئه وراست که علاوه بر سفیدی دندان ها از تشکیل مجدد لکه ها نیز جلوگیری و پلاک های دندانی را کنترل می کند. طعم خنک نعنا و تاچی از اکالیپتوس حس واقعی سفید کنندگی و پاکیزگی را به شما خواهد داد. ما الترا وایت به کسانی پیشنهاد می کنیم که یک خمیر دندان سفید کننده ملایم و فِرِش برای استفاده روزانه شان می خواهند.

دلیل استفاده از زغال در خمیر دندان الترا وایت اکتیدنت

زغال فعال یکی از بهترین و مناسب ترین مواد طبیعی برای مراقبت از بهداشت دهان و دندان است. زغال فعال به دلیل تخلل و سطوح بسیاری زیادی که دارد، باعث سفیدی دندان ها، از بین رفتن پلاک های دندانی و تقویت مینای دندان می شود. این ماده علاوه بر اینکه می تواند به عنوان یک سفید کننده کاربرد داشته باشد با توجه به ویژگی های پاک کنندگی که دارد باعث می شود تا بایو فیلم ها از سطح دندان ها، لثه و زبان پاک شوند که باعث کنترل بوی بد دهان خواهد شد.

دلیل استفاده از آلوئه ورا در خمیر دندان الترا وایت اکتیدنت

عصاره گیاه آلوئه ورا یک ماده قدرتمند و مفید در بهداشت دهان و دندان است. این ماده تأثیر بسیار زیادی در کنترل التهابات و بخصوص بیماری های لثه دارد. این گیاه یک آنتی اکسیدان است و این بدین معناست که آلوئه ورا می تواند به خوبی از دهان و دندان شما در مقابل بیماری های پریودنتال مراقبت کند.  

خواص خمیر دندان زغالی اکتیدنت

1.سفید کردن دندان ها

2.جلوگیری از ایجاد لکه جدید

3.مراقبت روزانه

4.تازه کننده دهان/انتخاب

 


ارسال نظرات
موضوعات روز