پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۲
تیتر20 بررسی کرد؛
افزایش معنادار سهم شرکت تجارت الکترونیک پارسیان از تعداد تراکنش‌ها پس از آغاز جشنواره این شرکت در بهمن ماه سال گذشته نشان می‌دهد که علاوه بر هدف‌گذاری درست، شیوه پیاده‌سازی این کمپین نیز موثر بوده است.
کد خبر: ۵۵۱۷۲
افزایش سهم بازار تجارت الکترونیک پارسیان، نشانه موفقیت جشنواره «کارت‌خوان برنده»
تیتر20 - رقابت در ارائه خدمات پرداخت الکترونیکی طی سال‌های اخیر همواره سخت و سخت‌تر شده است و شرکت‌های ارائه‌دهنده این خدمات تلاش داشته‌اند به روش‌های گوناگون سهم خود را از تراکنش‌ها در این بازار افزایش دهند اما آنچه در جریان این رقابت نفس‌گیر معمولاً در اولویت نخست قرار نداشته، توجه به پذیرندگان به‌عنوان نقطه اتصال شرکت‌های پرداخت با دارندگان کارت بوده است. 

یکی از این شرکت‌ها که تجارب موفقی نیز در حرکت به سمت ارائه خدمات بهتر داشته، شرکت تجارت الکترونیک پارسیان است؛ این شرکت در پرتو برنامه‌ریزی استراتژیکی که اجرای آن را از اواسط سال گذشته آغاز کرده، موفق شده سهم خود را در بازار به شکل معناداری بالا ببرد و در ضمن رضایت بیشتری نیز برای پذیرندگان دارای کارت‌خوان‌های این شرکت به‌عنوان شرکای تجاری خود به ارمغان آورد.

آن‌گونه که از آمارهای ماهانه شاپرک برمی‌آید شرکت تجارت الکترونیک پارسیان در بهمن ماه سال گذشته سهمی 17,84 درصدی از کل تعداد تراکنش‌ها داشته و به‌این‌ترتیب پس از شرکت‌های به پرداخت ملت و سامان، در رتبه سوم قرار گرفته است. نکته مهم در این رتبه‌بندی این است که شرکت تجارت الکترونیک پارسیان در تراکنش‌های انجام شده با ابزار پذیرش کارت‌خوانی نیز همین رتبه را دارد و به‌این‌ترتیب توانسته جایگاه خود را به‌صورت متوازن ارتقا دهد.

علاوه بر این تجارت الکترونیک پارسیان موفق شده در کنار رتبه سوم تعداد تراکنش، از نظر مبلغی نیز در جایگاه سومین شرکت ارائه‌دهنده خدمات پرداخت بر روی کارت‌خوان‌ها از نظر مبلغ تراکنش‌ها هم قرار بگیرد و به‌این‌ترتیب برخی شرکت‌ها را که از نظر تعداد تراکنش در جایگاه بالاتری قرار داشتند پشت سر بگذارد. 

از منظر نوع سرویس ارائه شده اما جایگاه تجارت الکترونیک پارسیان، شرایط بسیار بهتری دارد؛ این شرکت بالاترین سهم را در سرویس مانده گیری به خود اختصاص داده است و توانسته از این طریق به کارمزدی در راستای منافع شبکه بانکی دست پیدا کند چرا که سرویس مانده گیری تنها سرویسی است که کارمزد آن مستقیماً توسط دارند کارت پرداخت می‌شود و بانک‌های پذیرنده برای آن متحمل فشار هزینه‌ای کارمزد نمی‌شوند. 

در چنین شرایطی به نظر می‌رسد شرکت تجارت الکترونیک پارسیان با برگزاری جشنواره «کارت‌خوان برنده» با شعار «اگه کارت‌خوان پارسیان داری، درهرحال برنده‌ای» تلاشی ارزشمند را برای تکریم هر چه بیشتر شرکای تجاری خود و افزایش سهم از بازار کلید زد و موفق شده با پیاده سازی درست این کمپین، سهم خود را در تعداد تراکنشها طی بهمن ماه سال گذشته افزایش دهد. 

برگزاری دور نخست قرعه کشی این جشنواره نیز از اقبال خوب پذیرندگان به آن حکایت دارد؛ در این مرحله از قرعه‌کشی بیش از 6 میلیارد ریال جوایز نقدی اهدا شد که جایزه ویژه 1 میلیارد ریالی و 3 جایزه پانصد میلیون ریالی در محل کسب پذیرندگان، توسط نمایندگان شرکت تجارت الکترونیک پارسیان و بانک پارسیان به آنها اهدا شد.

در مرحله دوم این جشنواره که تا پایان اردیبهشت ماه امسال ادامه دارد، بیش از 10 میلیارد ریال جایزه برای پذیرندگان دستگاه‌های کارتخوان متصل به حساب‌های پارسیان در نظر گرفته شده است که جایزه ویژه 5 میلیاردی خردادماه، مورد قرعه‌کشی قرار خواهد گرفت. در این جشنواره پذیرندگان بر اساس میزان تراکنش‌ها و مبالغ آن، امتیازاتی را کسب خواهند کرد که هر چه میزان این امتیاز بیشتر باشد شانس برنده شدن نیز بالاتر خواهد رفت. این جشنواره تا پایان اردیبهشت 1401 ادامه داشته و قرعه‌کشی نهایی آن در ابتدای خرداد ماه، برگزار خواهد شد.

به بهانه این جشنواره قرار است پذیرندگانی که دستگاه‌های کارت‌خوان آنها به حساب بانک پارسیان متصل است در 6 سطح برای کسب امتیاز به رقابت بپردازند: 
در این طرح کلیه دارندگان دستگاه کارت‌خوان که دستگاه ایشان به یک سپرده در بانک پارسیان متصل است، باتوجه‌به مبالغ فروش ماهیانه خود (مجموع مبالغ تراکنش‌های ماهانه) در 5 سطح به شرح ذیل طبقه‌بندی می‌شوند:
* تاپ پلاس: پذیرندگان با میزان مبالغ تراکنشی بالاتر از 5 میلیارد ریال
* سطح پلاتینی: پذیرندگان با میزان مبالغ تراکنش بالاتر از 3 میلیارد ریال و تا 5 میلیارد ریال
* سطح طلایی: پذیرندگان با میزان مبالغ تراکنش بالاتر از 1.5 میلیارد ریال و تا 3 میلیارد ریال
* سطح نقره‌ای: پذیرندگان با میزان مبالغ تراکنش بالاتر از 500 میلیون ریال و تا 1.5 میلیارد ریال
* سطح برنزی: پذیرندگان با میزان مبالغ تراکنش بالاتر از 150 میلیون ریال و تا 500 میلیون ریال

مزایای جشنواره:
* شرکت در قرعه کشی
* امکان دریافت تسهیلات ارزان قیمت طرح نوید:
پذیرندگان پارسیان امکان اخذ تسهیلات / کارت اعتباری تا هفت برابر معدل (رسوب) سپرده با مدت بازپرداخت قابل انتخاب تا شصت ماه و یا باز پرداخت یکجا در سررسید تا شش ماهه؛ با نرخ‌های 4% ، 8%، 12%، 15%، 18%؛ با امکان انتقال امتیاز تسهیلات به دیگران را دارند.
*  امکان استفاده از بیمه‌های رایگان: دارندگان دستگاه‌های کارتخوان و همسر ایشان نسبت به سطح مبالغ تراکنشی ماهیانه می‌توانند از شرایط بیمه‌های رایگان به شرح ذیل برخوردار شوند:
* بیمه درمانی (جراحی / بستری) تا سقف 400 میلیون ریال
*  بیمه آتش‌سوزی تا سقف 200 میلیون ریال
*  بیمه مسئولیت در قبال همسایگان تا سقف 60 میلیون ریال؛
* تخفیف در پرداخت حق بیمه: دارندگان دستگاه‌های کارتخوان می توانند از تخفیفات بیمه ای زیر نیز بهره مند شوند:
افزایش سهم بازار تجارت الکترونیک پارسیان، نشانه موفقیت جشنواره «کارت‌خوان برنده»

ارسال نظرات
موضوعات روز