پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۳
تیتر20 - چهارمین نمایشگاه خودرو شهر آفتاب امروز با حضور مدیرعامل ایدرو و معاون وزیر صمت و فعالان این صنعت رسما آغاز به کار کرد.
ایران خودرو با بنز در نمایشگاه
ایران خودرو با بنز در نمایشگاه 
آبی پوشان جاده مخصوص با تمام زیرمجموعه های خود از جمله ،ایساکو،امداد خودرو و... شرکت کرده است. در این نمایشگاه ایران خودرو علاوه بر معرفی دو محصول جدید خود هایما 8S و 7X، سایر محصولات خانواده هایما S5 6AT، پژو ۲۰۶ سقف شیشه‌ای، پژو ۲۰۷ دورنگ، تارا اتوماتیک و رانا پلاس سقف شیشه‌ای ،هم‌چنین محصولات تجاری سنگین و نیمه‌سنگین ایران‌خودرو دیزل شامل اتوبوس برقی آتروس، اتوبوس آمبولانس آتروس، کامیون کشنده فوتون H5، پیکاپ نیوفیس فوتون، ون وانا و ون وانا آمبولانس را نیز به معرض نمایش گذاشته است.

اما نکته قابل توجه حضور دو دستگاه بنز غرفه این شرکت است که با توجه به سابقه فعالیت این شرکت با شریک آلمانی در قالب شرکت ستاره ایران به نظرمی رسد که در آینده خبرهای جدید نیز در راه باشد.
امضای بهمن پای رسپکت
امضای بهمن پای رسپکت
سرانجام پس از مدت ها علاقمندان به خودروهای سدان نیز می توانند در این نمایشگاه با سدان جدید گروه بهمن با نام رسپکت آشنا شوند.

 با توجه به سابقه خوب گروه بهمن و همچنین ارائه سدان های با کیفیت تحت نام برندهای مختلف به نظر می رسد این سدان نیز با موفقیت همراه شود.

به گفته مدیران این گروه عرضه رسپکت اوایل تیرماه آغاز خواهد شد. 

در همین زمینه ،بیوک علیمرادلو مدیرعامل گروه بهمن در نشست خبری گفت : تمام تلاشمان این است که با توجه وضعیت بازار، قدم های خود را در جایی بگذاریم که با دیگر خودروسازان اصطکاک نداشته باشیم.

علیمرادلو همچنین در خصوص الزام به حضور در سیستم یکپارچه فروش گفت: بخش خصوصی می تواند صاحب دارایی خود باشد.با این حال در فروش دیگنیتی و فیدلیتی همکاری کردیم.

او اضافه کرد: وقتی بخش خصوصی در حوزه ای سرمایه گذاری می کند انتظار این است که به تنهایی تصمیم گیر موضوعات و مسائل مرتبط با تولید و فروش محصول باشد چرا کمک و حمایتی از سوی دولت انجام نمی شود.

مدیرعامل گروه بهمن ادامه داد: اختلاف قیمت خودرو مشکل ما نیست و باید با افزایش تولید به نیاز بازار پاسخ گو باشیم. ای کاش دولت به جای دخالت در مسیر فعالیت های بخش خصوصی، پیگیر مشکلات بخش تولید برای افزایش تولید و پاسخ به نیاز بازار خودرو کشور بود.

علیمرادلو با اشاره به اینکه ما از دولت انتظار داریم که با تصمیمات نسنجیده، سکته در برنامه های بخش خصوصی کشور ایجاد نکنند تصریح کرد: اگر بخش خصوصی اراده کند و حمایت بشود هم در بحث ایجاد اشتغال و هم در تنوع محصول می‌تواند بهترین پاسخگویی را به نیازهای مشتریان داشته باشد. 
فردا موتورز
فردا موتورز با محصولی جدید و فردا دیزل 
فردا موتورز نیز که به عنوان یک خودروساز جوان طی یکی دو سال اخیر توانسته است خود را به عنوان یک بازیگر تاثیر گذار در بازار خودرو معرفی کند در این نمایشگاه علاوه بر برنامه به نمایش درآوردن محصول جدید کراس اوور ،فردا دیزل را نیز معرفی کرد.

قرار است این زیرمجموعه جدید فردا موتورز در بازار خودروهای کار وتجاری فعالیت کند.با توجه به سابقه این گروه به نظر می رسد که فردا دیزل نیزمی تواند به سرعت به یکی از بازیگران این بازار بدل شود.
آمیکو
آمیکو غول زائید
در همین حال همان طور که پیشتر اعلام شده بود،آمیکو از پیکاپ غول پیکر خود آرتيستون رونمایی کرد.این شرکت که با آسنا توانسته بود جایگاه خوبی در بازار خودرو برای خود دست وپا کند به نظر می رسد که با این خودرو که بی شباهت به خودروهای غول پیکر آمریکایی نیست با طراحی و شکل شمایلی به روز و جدید می تواند مورد پسند آفرود سواران قرار بگیرد.

 در واقع این خودرو به نوعی طراحی شده است که می تواند به راحتی مسیرهای سنگلاخ و صعب العبور را نیز پشت سر بگذارد.
شایان دیزل
شایان دیزل حرف های زیادی برای گفتن دارد
از سوی دیگر در حالی که بازار خودروهای کشنده با رقابت سنگین وشدید همراه شده است به نظر می رسد که یک برند نو پا به نام شایان دیزل می تواند در این میان به سرعت خود را مطرح کرده و جای پای خود را در بازار باز کند.

چرا که از یک سو دو فعال کهنه کار و خوش سابقه در عرضه و فروش قطعات خودروهای سنگین این شرکت را تاسیس کرده اند و از سوی دیگر مدیران با تجربه و کارآزموده ای سکان هدایت این شرکت را به عهده گرفته اند.مدیرانی که در کارنامه آنها سابقه همکاری با برندهای مطرح اروپایی دیده می شود.

گفته می شود این مجموعه در زمینه تولید خودروهای سواری نیز برنامه هایی در دست اقدام دارد.

ارسال نظرات
موضوعات روز