جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۳
در این گزارش روایتی از سرآشپزی را می‌خوانیم که در مدت ۷ ماه تنها با خوردن پیتزا توانسته در حدود ۴۶ کیلو وزن کم کند.
کد خبر: ۵۵۵۲


تیتر20 - در این گزارش روایتی از سرآشپزی را می‌خوانیم که در مدت ۷ ماه تنها با خوردن پیتزا توانسته در حدود ۴۶ کیلو وزن کم کند.

اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که برای کاهش وزن راه‌های زیادی را امتحان کرده‌اید و البته هر بار هم شکست خورده‌اید و همچنان از وزن بالایی که داشتید، ابراز نارضایتی کردید. اما یک سرآشپز نیویورکی برای اینکه وزن خودش را کم کند دست به رژیم جالبی زد و برای مدت هفت ماه هر روز پیتزا خورد تا در نهایت ۴۶ کیلو وزن کم کند.

مطمئنا این داستان دقیقا برخلاف چیزهایی است که پیش از این شنیده‌اید و حتی شما را از خوردن پیتزا منع کرده باشند، اما حرف‌ها را بیشتر قبول دارید یا چیزی را که نتیجه داده است!

سرآشپز پازکوئلا کوزولینو زمانی که از ایتالیا به امریکا رفت وزنش به ۱۶۸ کیلوگرم رسید! خودش داستان این اضافه وزن تعریف می‌کند: «من در امریکا اورئو را پیدا کردم، این بیسکوئیت‌های کرم‌دار و شکلاتی برای من جذابیت زیادی داشت و در طول روز بین ۱۰ تا ۱۲ عدد از آن‌ها را می‌خوردم، البته اتفاق می‌افتاد که یک بسته آن را هم کامل خورده باشم، همین‌طور من علاقه زیادی به کوکا و آب‌های گازدار داشتم که می‌توانستم ۲ قوطی را پشت سر هم بخورم!»/مهر
ارسال نظرات
موضوعات روز